  • 11. Data: 2012-11-07 21:17:57
    Temat: Re: Pytanie do elektryków- wyłącznik selektywny
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 listopada 2012 20:14:47 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > jak poleci 16 w skrynce to i ten 20 przy liczniku poleci
    >
    > dlatego daje sie tam specjalne bezpieczniki selektywne o charakterystyce
    >
    > zbliżonej do topików zwłocznych.
    Albo zastosować topikowe:
    http://www.tme.eu/pl/katalog/?art=PMF8X31-1

  • 12. Data: 2012-11-08 19:18:31
    Od: "Marcin Bukowski" <b...@w...pl>

    Ok, dzięki.

  • 13. Data: 2013-11-12 15:29:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 21:11:43 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu wtorek, 6 listopada 2012 15:58:40 UTC+1 użytkownik Marcin Bukowski napisał:
    > Mój już też wymieniony. Co prawda na dokładnie taki sam jak miałem ale ten >działa
    prawidłowo.
    Równo rok minął i problem sie powtórzył. W niedziele wieczorem rozłaczyło jedną faze,
    jest na niej oświetlenie dwóch pomieszczeń, i pralka. Wieczorem jak wywaliło to
    pralka nie chodziła- samo oświetlenie ale nie więcej jak 150W jednocześnie. W czoraj
    wieczorkiem sytuacja się powtórzyła. Dzisiaj znowu wymienili mi ten wyłącznik.
    Niestety wstawili dokładnie taki sam model(AEG E25). Zobaczymy jak ten długo
    podziała.