  • 121. Data: 2010-02-08 22:31:50
    Temat: Re: Pytanie do fachowców instalatorów - hydraulika
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:1p0t5i8l2mabr$.dlg@oldfield.org.pl...

    > No i durnie ci strażacy, co hałdy gaszą wodą. Toz przeciez musi
    > pierdyknąć,
    > nie?

    Widać, że cały czas nie rozumiesz tego procesu, skoro piszesz takie
    banialuki.

  • 122. Data: 2010-02-08 22:37:36
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:1p0t5i8l2mabr$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Tylko teraz dowiedz się, że piroliza wody to nei taki szybki proces, nie w
    > takich temperaturach, a co więcej - do rozkąłdu wody tyle samo trzeba
    > włożyć energii, co potem można ze spalenia produktów pirolizy odzyskać.

    No to jeszcz się dowiedz, że piszesz pierdoły, które wynikają z braku wiedzy
    na ten temat.
    Termoliza i piroliza to dwa różne pojęcia, które ty mylisz.

  • 123. Data: 2010-02-08 22:38:02
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > włożyć energii, co potem można ze spalenia produktów pirolizy odzyskać.
    >
    > No i durnie ci strażacy, co hałdy gaszą wodą. Toz przeciez musi

    No to nie ważne co wybuchało, ważne że widowiskowo wybuchało. Może duchy?
    Niezależnie od tego co tam się działo wiem że nie wrzucę nigdy potasu do
    wody i będę gorąco namawiać mojego synka by też tego nie robił. Widziałem
    czym to skutkuje niezależnie od tego czy potrafię do tego dopisać reakcję
    czy tylko opowiedzieć.
    --
    Jackare

  • 124. Data: 2010-02-08 22:48:33
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > włożyć energii, co potem można ze spalenia produktów pirolizy odzyskać.
    >
    > No i durnie ci strażacy, co hałdy gaszą wodą. Toz przeciez musi

    Na chłopski rozum biorąc istona jest też chyba skala i proporcje. Jeżeli
    wody jest na tyle mało że nie doprowadzi do ugaszenia ani znaczącego
    schłodzenia źródła ciepła, to może nastąpić rozpad. Jeżeli żar wrzucimy do
    jeziora, nawet w dużej ilości to zgaśnie.
    Tylko dlaczego wybuchały kotły parowe tonacych okrętów - powinny zostać
    zalane i zgasnąć, masy zimnej wody powinny doprowadzić do schłodzenia i
    skroplenia pary w walczakach i rurach...
    --
    Jackare

  • 125. Data: 2010-02-09 22:17:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 23:28:03 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Tylko efekty będą nieco inne, bo zamiast spokojnego płomienia te
    > mikrowybuchy będą powodowały rozrzuty kawałów ozrzażonego węgla, ponieważ ta
    > energia będzie zamieniona z energii ciepła w energię mechaniczną fali
    > uderzeniowej.

    Tak, tak, oczywiście. Dlatego strażacy wcale nei gasza wodą.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 126. Data: 2010-02-09 22:18:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 23:31:50 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Widać, że cały czas nie rozumiesz tego procesu, skoro piszesz takie
    > banialuki.

    Widać, Jacusiu, że się normy skończyły i trza by było ruszyć główką, a nie
    tylko copy&paste, a tu w główce pusto, więc trza pozory robić.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 127. Data: 2010-02-09 22:19:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 23:38:02 +0100, Jackare napisał(a):

    > No to nie ważne co wybuchało, ważne że widowiskowo wybuchało. Może duchy?

    No jasne, nie ważne co wybuchało, skoro potas strzelał, to na pewno woda
    zrobi to samo.
    A gówno w Twojej dupie też.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 128. Data: 2010-02-09 22:20:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 23:48:33 +0100, Jackare napisał(a):

> [...]
    > schłodzenia źródła ciepła, to może nastąpić rozpad. Jeżeli żar wrzucimy do
    > jeziora, nawet w dużej ilości to zgaśnie.

    Tak, oczywiście. Nastąpi rozpad. A Ty wiesz jaką trzeba temperaturę
    osiągnąć i dlaczego w skali makro tego rozpadu nei zauważysz?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 129. Data: 2010-02-10 09:57:16
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    wiadomości news:la6gh86tlktw$.dlg@oldfield.org.pl...

    > A gówno w Twojej dupie też.

    nie chce mi się dyskutować w ten sposób,a jeżeli coś ci strzela w odbycie,
    polecam wizytę u proktologa.
    --
    Jackare

  • 130. Data: 2010-02-10 14:09:59
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:brhl4i6lwtvi$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Widać, Jacusiu, że się normy skończyły i trza by było ruszyć główką, a nie
    > tylko copy&paste, a tu w główce pusto, więc trza pozory robić.

    No właśnie i dlatego cały czas jesteś pozorantem, który nie ma w du....
    wiedzę zamiast w głowie tak samo jak i normy.
    Widzisz Ty cały czas piszesz swoje. Ja ci tłumaczę, że dla zwykłego
    Kowlaskiego może to stanowić zagrożenie, a dla strażaków już nie, bo są
    odziani w odpoiwednie stroje, hełmy i do tego w razie potrzeby mają aparaty
    tlenowe. Ty cały czas nie potrafisz tego zrozumieć, ze rozmawiamy o 2
    różnych rzeczach i nie pisałem tu o jakimś "pierdyknięciu" lecz o możliwości
    doznania urazów.
    Przestań już lać tę wodę, bo to już nawet przestało bawić, a jest tylko
    żałosne.