  • 31. Data: 2012-03-12 11:00:41
    Temat: Re: Pytanie do hydraulików amatorów
    Od: <news>

    Użytkownik "Jackare" napisał:
> [...]
    > tylko przy obróce maszynowej, gwinty cięte ręcznie mają często ukruszone
    > lub nieciągłe zwoje
    > - złączki mosiężne lub ze stali szlachetnych mają często gwinty równoległe
    > więc i tak je należy uszczelnić (śrubunki, nyple, zawory, złączki
    > gwintowane do lutowania na rurach miedzianych itp)
    > - dzięki stosowaniu uszczelnień połączenia można jeszcze potem rozkręcić,
    > bez nich korozja "scaliłaby" elementy, zwłaszcza gdyby były z tego samego
    > materiału
    > - lepiej uszczelniać bez roztrząsania niż złożyć coś dużego a potem

    dzięki za konkretną wypowiedź.
    ale skoro gwinciarki są stożkowe a wszelkie złączki i kształtki mają gwinty
    walcowe to z tym gwintem stożkowym to chyba jakieś nieporozumienie wychodzi?

  • 32. Data: 2012-03-12 13:20:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 10:37:15 +0100, Lech R napisał(a):

    > Montaż poideł w boksach dla koni.

    A nie prościej na PEX-ach to zrobić?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 33. Data: 2012-03-12 13:52:24
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

    > dzięki za konkretną wypowiedź.
    > ale skoro gwinciarki są stożkowe a wszelkie złączki i kształtki mają
    > gwinty walcowe to z tym gwintem stożkowym to chyba jakieś nieporozumienie
    > wychodzi?

    Tylko niektóre złączki mają gwinty walcowe.

  • 34. Data: 2012-03-16 20:53:55
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-03-09 12:39, Lech R pisze:
    > Dzięki za poradę.
    > Gwintownicę mam taką :
    > http://kamkup.waw.pl/index.php?route=product/product
    &product_id=171
    > Nie zauważyłem, żeby była jakaś regulacja narzynek...
    > Pozdrawiam

    Mam to samo, chiński badziew. Ale ja nie zauważyłem problemów z
    gwintowaniem, a trochę już zrobiłem nią gwintów, daje rade.

  • 35. Data: 2012-03-19 10:08:20
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

> [...]

    > ale skoro gwinciarki są stożkowe a wszelkie złączki i kształtki mają
    > gwinty walcowe to z tym gwintem stożkowym to chyba jakieś nieporozumienie

    Jakoś to działa....

  • 36. Data: 2012-03-20 22:09:26
    Od: <news>

    > Jakoś to działa....

    Dokładnie jakoś to działa, teraz rozumiem dlaczego;)