  • 21. Data: 2013-11-07 21:48:13
    Temat: Re: Pytanie do tych co wyginają rury.
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 21:37:24 UTC+1 użytkownik Old Green :) napisał:
    > W artykule <b...@g...c
    om>

    nie daje to znaczy że jest chujowy.

    > Jak poczytałem, od wielu juz miesiecy madrzy ludzie próbuja ci cos powiedziec.
    >
    > W poprzednim swym poście, który skrytykowałem,wytworzyłeś
    >

    > 455 linii "tekstu".
    >

    > Nie kumasz,więc i ja (wzorem poprzedników) tak napiszę;
    >
    > głupiś, ot co.
    >
    > --
    >
    > Pozdr. Zbig.Drwięga
    >
    > gg1100100111000000111010

    ____________________

    Ty nie kumasz ze to Twój problem.

  • 22. Data: 2013-11-07 23:09:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.11.2013 21:37, Old Green :) pisze:
    > W artykule <b...@g...c
    om>

> [...]
    >
    > 455 linii "tekstu".
    >
    > Nie kumasz,więc i ja (wzorem poprzedników) tak napiszę;

    Od dawna wszyscy wiedzą, że ten ptasi móżdżek to odporny na wiedzę tępy
    chuj (niestety w jego przypadku konieczne jest sięgnięcie to słownika
    Kapitan Bomby ;) - normalny nie daje rady)

    Odfiltruj, nie dokarmiaj - może zdechnie. Bo nauczyć to się nigdy nie
    nauczy - jego upośledzenie jest zbyt głębokie.

  • 23. Data: 2013-11-08 00:26:43
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 23:09:12 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]
    om>

> [...]
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Nie moja wina że ci nie staje i się tutaj musisz dowartościować.

  • 24. Data: 2013-11-08 00:29:18
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2013-11-08 00:26, k...@g...com pisze:

    > Nie moja wina że ci nie staje i się tutaj musisz dowartościować.

    Z tym stawaniem to jednak twój problem,
    w ostatnich twoich dwóch postach JEDNAK DAŁO SIĘ WYCIĄĆ CYTATY

    --
    M.

  • 25. Data: 2013-11-08 01:00:22
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <l5h328$318$2@node2.news.atman.pl> Andrzej Lawa napisal(a):

    > Odfiltruj, nie dokarmiaj - może zdechnie. Bo nauczyć to się nigdy nie
    > nauczy - jego upośledzenie jest zbyt głębokie.

    Dostał -9999 punktów, i znik :)
    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

  • 26. Data: 2013-11-08 01:30:32
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 01:00:22 UTC+1 użytkownik Z_D napisał:

    > Dostał -9999 punktów, i znik :)
    >
    > --
    >
    > Pozdr. Z_D

    ____________________

    Super. Teraz będę mógł sobie jeździć po tobie jak po łysej kobyle. Dziewczyny z
    agencji mówią że ci nie staje. Odpisz jak to nieprawda.

  • 27. Data: 2013-11-08 08:17:24
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Old Green :) napisał(a):
    [...]
    > No kurwa na metry produkuje te swe ciagówy ten leń goglarz !
    > Zamiast usunąc co zbedne!

    A ty?!
    Usunąłeś co zbędne? :P
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 28. Data: 2013-11-08 09:36:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.11.2013 00:29, Marek K pisze:

    > Z tym stawaniem to jednak twój problem,
    > w ostatnich twoich dwóch postach JEDNAK DAŁO SIĘ WYCIĄĆ CYTATY

    ___________________________
    /| /| | |
    ||__|| | Please don't |
    / O O\__ feed |
    / \ the trolls |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | --|
    | | |// |____ --|
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

  • 29. Data: 2013-11-08 09:38:26
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <l5i363$3pt$1@speranza.aioe.org> zbigi napisal(a):

    > A ty?!
    > Usunąłeś co zbędne? :P

    Tak, zawsze.
    Jeśli nie, to jedynie dla przykładu.
    Czy muszę ci to AŻ tak dokładnie klarować?
    Sam takiej oczywistej oczywistości nie zauważasz??

    --
    Pozdr. Z_D

  • 30. Data: 2013-11-08 09:46:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 00:29:18 UTC+1 użytkownik Marek K napisał:
    > w ostatnich twoich dwóch postach JEDNAK DAŁO SIĘ WYCIĄĆ CYTATY
    Przecież nie wyciął