  • 11. Data: 2010-05-10 13:06:36
    Temat: Re: Pytanie elektryczne...
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Przeczytaj dokładniej co on napisał:
    "- 2 kable 3x1,5 do włączników krzyżowych"

    Do krzyżowych wystarczą 2 przewody po 2 żyły lub też inaczej mówiąc jeden
    przewód 2-żyłowy przelotowo przez wyłacznik krzyżowy.

    > teraz to tylko mozesz poszukac automatu schodowego "do puszki" czyli
    > mieszczacego sie w puszce laczeniowej i zalozyc cztery przyciski

    "Nie siej paniki" :)

  • 12. Data: 2010-05-10 20:12:35
    Od: MalyMJ <m...@t...pl>

> [...]
    >
    > Do krzyżowych wystarczą 2 przewody po 2 żyły lub też inaczej mówiąc
    > jeden przewód 2-żyłowy przelotowo przez wyłacznik krzyżowy.

    faktycznie przeoczylem :)

    pozdrawiam
    MJ

  • 13. Data: 2010-05-12 19:44:04
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-10 08:45, Jacek pisze:

    > Uprzejmie proszę:
    > http://www.elektroinstalacje.info/articles.php?artic
    le_id=1
    > Jacek

    I bardzo dziękuję. Dokładnie o to chodziło. Rozumiem, że krzyżowych
    pomiędzy schodówkami mogę wpinać bez ograniczeń.
    Nie pracowałem nigdy z krzyżowymi - rozumiem, że laik sobie poradzi.
    Schodówkę zwykłą potrafię zrobić...:-)

    Ps. Do postów powyżej: bistabilny przełącznik niesympatycznie trzaska w
    rozdzielni, a elektroniczny (cichy), to przerost ceny nad rozwiązaniem.

  • 14. Data: 2010-05-12 20:32:17
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ps. Do postów powyżej: bistabilny przełącznik niesympatycznie trzaska w
    > rozdzielni,

    Bistabilnych innych niż elektroniczne nie ma.

    > a elektroniczny (cichy), to przerost ceny nad rozwiązaniem.

    30-40zł? Przełączniki krzyżowe będą podobnie kosztować.

    J.

  • 15. Data: 2010-05-13 15:24:09
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Krzyżowych możesz dawać ile dusza zapragnie.
    Na początku takiej "linii" masz schodowy, potem krzyżowe i na końcu znów
    schodowy.
    JAcek