  • 11. Data: 2010-11-08 11:13:34
    Temat: Re: Pytanie o GLEBOGRYZARKA GB 1000 FLORA
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Tomasz O." <t...@o...eu> wrote in message
    news:ib8jnb$obb$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie miała.
    > Zielsko a właścieiwe resztki (nać marchwi, pietruszki, liście z buraków i
    > selera itp, itd) zostaje a na domiar złego dodaje jeszcze kompost w którym
    > trafiają się nieprzetrawione do końca resztki. Taka glebogryzarka sobie z
    > tym nie radzi.

    Przydałby ci się rozdrabniacz do zielska i gałęzi, kompostownik (skrzynia)
    na zielsko no i glebogryzarka. A trzeba zacząć od szpadla, szufli, taczek,
    wideł amerykanskich (do kopania) grabek metalowych i motyki 2 in 1 - z
    jednej strony sercówka, z drugiej dwa albo trzy palce. Motyki nawet dwie -
    dla siebie i żony.

  • 12. Data: 2010-11-08 14:14:06
    Od: esony <e...@g...com>

    On 8 Lis, 12:13, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    > wideł amerykanskich (do kopania) grabek metalowych i motyki 2 in 1 - z
    > jednej strony sercówka, z drugiej dwa albo trzy palce. Motyki nawet dwie -

    waszystkim dziekuje za cenne informacje
    pozdrawiam Edyta

  • 13. Data: 2010-11-10 11:45:28
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

> [...]
    > wideł amerykanskich (do kopania) grabek metalowych i motyki 2 in 1 - z
    > jednej strony sercówka, z drugiej dwa albo trzy palce. Motyki nawet dwie -

    Poza rozdrabniaczem mam wszystko o czym piszesz. Ale jaki to ma związek z
    glebogryzarką i moją o niej opinią?

    Tomasz