  • 1. Data: 2009-09-21 18:37:42
    Temat: Pytanie o XPS - Ursa - Synthos
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Zamawiałem na fundamenty XPS (ścianka 3W - Icopal 132cr, styrodur w środku)
    z Ursy XPS N-III-L 50 a dostałem coś takiego jak Synthos XPS 30 L. Oba 8 cm.
    Na stronie parametry takie same, pytani co to takiego?
    Urse miałem wyceniona na 378 zł/m3 a to to nie wiem po ile nawet, obawiam
    się, że w cenie ursy i nie wiem co ja na to powinienm powiedzieć.
    Czy ma ktoś doświadczenia z tym XPSem, bo ja pierwsze widze i słyszę taką
    firmę jak Synthos.

    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-09-21 18:43:22
    Temat: Re: Pytanie o XPS - Ursa - Synthos
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Czy ma ktoś doświadczenia z tym XPSem, bo ja pierwsze widze i słyszę taką
    > firmę jak Synthos.

    To jest XPS od fachowcow, nie martw sie. Maja odpowiednie zaplecze a i
    technologia nie jest tajna takze bierz to spokojnie o ile cena dobra.

    telefon do dzialu: 033 847 35 13
    e-mail: p...@s...com

    Pozdro

    Kane

  • 3. Data: 2009-09-21 19:57:50
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    > bo ja pierwsze widze i słyszę taką firmę jak Synthos.

    Duża firma międzynarodowa,
    w jej skład wchodzą m. in. dawne Dwory czyli dawne Zakłady Chemiczne
    Oświęcim,
    swego czasu (nie wiem jak teraz ) producent większości wsadu do styropianu
    w tym kraju (owipianu).
    Bezpośrednio przy Synthosie/Dworach ulokowany jest Austrotherm Oświęcim.
    http://www.synthosgroup.com

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-09-21 20:24:30
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Duża firma międzynarodowa,

    Czyli co, jak cena ok (znaczy jaka?) to OK?

    --
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-09-22 04:50:20
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > Czyli co, jak cena ok (znaczy jaka?) to OK

    Prawdopodobnie - tyle, że nie wiedziałem,
    że bawią się w "detal" (może to z zagranicy ?)
    Większość styropianu na tynku i tak jest poniekąd "ich".

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2009-09-22 05:58:54
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Większość styropianu na tynku i tak jest poniekąd "ich".

    "rynku" miało być ;-)