  • 1. Data: 2016-11-12 14:37:47
    Temat: Pytanie o kabel podtynkowy
    Od: KIKI <n...@e...il>

    Słuchajcie,

    Czy kabelek telefoniczny ten płaski można dać pod tynk?

    Mam na myśli
    http://allegro.pl/kabel-przewod-telefoniczny-rj-11-6
    p4c-5m-rj11-i6347154180.html

    Oczywiście kupiony na rolce. Czy on nie jest za słaby pod tynk z
    jakiegoś powodu? Fajnie by się zarabiało końcówki łączówki jednym
    ruchem i zaciskarką.
    Do termometrów Dallasa i innych czujek.

  • 2. Data: 2016-11-12 19:50:28
    Temat: Re: Pytanie o kabel podtynkowy
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 12.11.2016 o 14:37, KIKI pisze:

    > Czy kabelek telefoniczny ten płaski można dać pod tynk?
    IMO można bez problemu. Ja mam pod tynkiem kilka różnych "wynalazków" w
    żaden jeszcze nie odmówił współpracy mimo 20 lat używania.
    Mur jest stabilny, tynk też, więc o ile kabelka nie przewiercisz, to
    będzie służył latami.
    Jacek

  • 3. Data: 2016-11-12 20:09:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "KIKI" <n...@e...il> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Oczywiście kupiony na rolce. Czy on nie jest za słaby pod tynk z
    > jakiegoś powodu? Fajnie by się zarabiało końcówki łączówki jednym

    Tynk nie powinien mu zaszkodzić. Możesz przemyśleć położenie podobnego, ale
    6-cio żyłowego. Wtyczki RJ12 (6p6c) są takiej same wielkości jak RJ11.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2016-11-12 22:19:02
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 12 listopada 2016 14:37:49 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
> [...]
    >
    > Oczywiście kupiony na rolce. Czy on nie jest za słaby pod tynk z
    > jakiegoś powodu? Fajnie by się zarabiało końcówki łączówki jednym

    Jesli to ten kabel co ma tylko oploty na nitce to unikaj jak możesz.
    Jego sie nie daje lutować, ba, nawet izolacje sie sciaga makabrycznie.
    Zacisnąć pewnie sie daje ale IMHO nie warto.

    Lepiej kup drut/linke tez telefoniczną (dwie pary).

  • 5. Data: 2016-11-12 23:00:19
    Od: KIKI <n...@e...il>

    > Tynk nie powinien mu zaszkodzić. Możesz przemyśleć położenie podobnego,
    > ale 6-cio żyłowego. Wtyczki RJ12 (6p6c) są takiej same wielkości jak RJ11.

    To wiadomo 6 żyłowe przydadzą się. Zarabianie będzie prostrze.
    Martwi mnie tylko ich taka delikatność.

  • 6. Data: 2016-11-12 23:02:20
    Od: KIKI <n...@e...il>

> [...]
    > Zacisnąć pewnie sie daje ale IMHO nie warto.
    >
    > Lepiej kup drut/linke tez telefoniczną (dwie pary).

    Mnie chodzi żeby łatwo zarobić końcówki. Ethernety zarabia się
    dramatycznie. RJ11/12 jednym obciągnięciem wtykasz, zaciskasz :-)
    Trójniki telefoniczne pasują do puszek, są na tyle małe.

  • 7. Data: 2016-11-12 23:14:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    KIKI wrote:

    > Mnie chodzi żeby łatwo zarobić końcówki. Ethernety zarabia się
    > dramatycznie. RJ11/12 jednym obciągnięciem wtykasz, zaciskasz :-)
    > Trójniki telefoniczne pasują do puszek, są na tyle małe.

    nie zauważyłem żadnego dramatyzmu. niczym to się nie różni od
    telefonicznego. A nawet powiedziałbym , że Eth zarabia się wygodniej

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-11-12 23:19:38
    Od: KIKI <n...@e...il>

    > nie zauważyłem żadnego dramatyzmu. niczym to się nie różni od
    > telefonicznego. A nawet powiedziałbym , że Eth zarabia się wygodniej

    Ale mówię o płaskim kablu.

    Zarób 200 końcówek ETH kucając przy puszkach. Płaski kabelek zarabiasz
    natychmiast.

  • 9. Data: 2016-11-12 23:21:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    KIKI wrote:

    > Ale mówię o płaskim kablu.
    >
    > Zarób 200 końcówek ETH kucając przy puszkach. Płaski kabelek zarabiasz
    > natychmiast.

    a co za różnica? to samo narzędzie

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2016-11-13 14:49:44
    Od: Zgr <z...@p...fm>

    W dniu 2016-11-12 23:21, masti pisze:

    > a co za różnica? to samo narzędzie

    A jak okrągły kabel eternetowy z pozawijanymi parami wkładasz jednym
    ruchem do wtyczki RJ?

    --
    Pozdro.

    Adam.