  • 111. Data: 2010-09-19 19:43:39
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > To tylko sMyjor.

    to tylko ikselka i panslavista...

    dwie wybitne postacie usenetu... jeszcze tylko antenki brakuje

    ponadto wątek nie jest niczyją własnością i każdy może sobie pitolic co
    chce...

  • 112. Data: 2010-09-19 19:44:53
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >"medea" 4c93abe7$0$22808$6...@n...neostrada.pl

    specjalnych programów np. skype, youtube, eurosport.
    robimy aktualizację gier albo w ogóle korzystamy

    >I nie da się obejść ograniczeń -- zrobić z tego
    >ogólnej przeglądarki internetowej się nie da?

    Sa telewizory, do ktorych mozesz wgrywac soft, ktorego nie przewidzial producent
    i uruchamiac ukyte funkcje. Np. w z poziomu mojego Samsunga lacze sie
    z serwerem samby i /lub nfs i stamtad ogldam filmy po sieci - w ten sposob
    wyeliminowalem
    wszelkie podpinane pendrive'y czy czyniki dvd. Teoretycznie mozna korzystac z DLNA,
    ale to generalnie niedorobiony standard. Jako ciekawostke dodam, ze w TV uruchomilem
    tez
    telnet i widac, ze w srodku cala elektronika steruje linux :) To daje nowe
    mozliwosci, niestety nie
    wiem jak jak w przypadku Panasonica.

  • 113. Data: 2010-09-19 19:46:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > Ilość pixeli /cm^2.

    a nie wpadło ci do głowy :) (ty i głowa), że duże telewizory ogląda sie z
    daleka? ponadto z tego samego powodu TV FullHD gdy mamy duży ekran dlaje
    lepszy obraz nawet w SD bo mamy drobniejsze piksele.

  • 114. Data: 2010-09-19 19:47:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > Znasz się na tym? Kineskop, analog, nie ma procesora obrazu.

    pokaż mi popularny kineskopowy TV 40" :)

  • 115. Data: 2010-09-19 19:48:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:
    > Plazma jest do dupy. Kup LED albo LCD.

    LED jeszcze praktycznie nie ma

    a LCD są do dupy :)

  • 116. Data: 2010-09-19 19:49:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 21:43:39 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > to tylko ikselka i panslavista...
    >
    > dwie wybitne postacie usenetu... jeszcze tylko antenki brakuje
    >
    > ponadto wątek nie jest niczyją własnością i każdy może sobie pitolic co
    > chce...

    I spitalać, jeśli czyjeś pitolenie mu nie pasi.

  • 117. Data: 2010-09-19 20:00:41
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-09-19 21:43, Ikselka pisze:

    > Hmmm, no tak, to jest nawet logiczne - księżniczka na grochu nie miała
    > szans na taki luksus :-D

    Zastanawia mnie tylko, jak Ty potrafisz być taka szczęśliwa przy
    wszystkich Twoich nadwrażliwościach?

    Ewa

  • 118. Data: 2010-09-19 21:05:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 22:00:41 +0200, medea napisał(a):

    > Zastanawia mnie tylko, jak Ty potrafisz być taka szczęśliwa przy
    > wszystkich Twoich nadwrażliwościach?

    Świetnym przykładem jest to, jak sobie poradziłam z tv - po prostu unikam
    sytuacji, które mnie bolą: nowego tv nie chcę, póki nie spotkam idealnego
    dla mnie, tak samo z całą resztą mego życia element po elemencie :-)

  • 119. Data: 2010-09-19 21:12:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 21:47:18 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > pokaż mi popularny kineskopowy TV 40" :)

    A po co komu normalnemu 40"???

  • 120. Data: 2010-09-19 21:34:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > A po co komu normalnemu 40"???

    masz rację 40" to jakaś pomyłka, sensowny format zaczyna sie do 50" :)