  • 21. Data: 2010-09-18 07:15:59
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-09-17 22:42, Krzysztof 45 pisze:

    > System w tych panelach porusza tym nieruchomym stałym fragmentem (zapala
    > i gasi punkty z przesunięciem) w taki sposób że ludzkie oko tego nie
    > widzi. Więc nie ma możliwości pozostawienia obrazu na ekranie plazmowym
    > po długim jego wyświetlaniu.
    > Polecam przewertować google i zapoznać sie z fachowymi informacjami w
    > tym temacie.
    >
    > Instrukcja zacytowana jest chyba kopią z epoki pierwszych plazm.

    Być może. Ja się na tym przecież nie znam, więc bazuję na tym, co
    przeczytam w instrukcji. Niemniej jednak nie mam potrzeby wyświetlania
    nieruchomego obrazu dłużej niż kilka minut np. przy oglądaniu zdjęć.

    Ewa

  • 22. Data: 2010-09-18 07:19:13
    Od: medea <x...@p...fm>

    > I teraz pytanie -- co to znaczy ,,zbyt długo''?
    > Jako monitor musiałby stale wyświetlać niemal to samo. :)

    Można sobie włączyć wygaszacz przecież.

    > Pięć minut czy pięć godzin?

    Na pewno nie chodzi tu o 5 minut. Ja to rozumiem raczej jako
    przeciwwskazanie do potraktowania telewizora w roli ramki na zdjęcie lub
    fototapety. ;)

    Ewa

  • 23. Data: 2010-09-18 08:21:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "Marek Dyjor" i703dn$jp0$...@n...onet.pl

    > A co dziś ma sens? (w kwestii telewizora)

    fajna dobrze zaopatrzona biblioteka pobliżu, wygodny fotel, lampa, stolik na
    kawę. :)

    tak serio, jeśli jesteś TV maniakiem to kupuj największą plazmę na jaką cię
    stać i jaka ci się zmieści w domu.

  • 24. Data: 2010-09-18 08:42:55
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-09-18 10:21, Marek Dyjor pisze:

    > tak serio, jeśli jesteś TV maniakiem to kupuj największą plazmę na jaką
    > cię stać i jaka ci się zmieści w domu.

    A kiedy się lubi po prostu filmy oglądać, to też można?

    Ewa

  • 25. Data: 2010-09-18 09:14:35
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Plazma jest do dupy. Kup LED albo LCD.

    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 26. Data: 2010-09-18 11:05:46
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Na wystawie, która swe miała miejsce w ostatnią niedzielę, też mi
    > mówiono o tej przypadłości
    Mówią ci, co chcą wciskać inne technologie.
    Ja temat wertowałem jak kupowałem swój tv, czy to ma być plazma czy
    lcd, plusy i minusy, wyszło na plazmę, i ten temat z wypalaniem też
    wertowałem, i wiem że w tych panelach takie zjawisko nie występuje.
    Jak już wspominałem, w necie jest pełno fachowych informacji.

    A z drugiej strony by to zjawisko było zauważalne w panelach bez tego
    systemu, musiał byś na to czekać z włączonym tv non stop ponoć kilka
    tysięcy godzin.

    > oraz o możliwości ustawienia stosownego trybu
    > w trybie tym obraz jest przesuwany co jakiś czas. Chciałem
    > wiedzieć, jak wygląda o w praktyce. Rozumiem, że nie jest to uciążliwe,
    > skoro o tym nie krzyczy się jak o drutach w trynitronach sprzed 20 lat. :)
    U mnie nie ustawia sie stosownego trybu, to działa automatycznie,
    systemowo.
    W praktyce jest to całkowicie niezauważalne, nawet prze lupę ;)
    Grafika z kompa, filmy w full HD, zdjecia, dosłownie żyleta, kolory
    piękne i naturalne.

    Masz kase to kupuj i się ciesz.
    Ja podpiąłem do niego jeszcze Xtreamer FullHD z dyskiem 500GB
    http://allegro.pl/odtwarzacz-xtreamer-fullhd-player-
    24h-i1223470170.html
    (nie moje) i przez wifi z kompa przesyłam na niego to co che oglądać
    na tv. Rewelacja
    --
    Krzysiek

  • 27. Data: 2010-09-18 11:51:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 18:43:19 +0200, medea napisał(a):

    > Przepraszam, znalazłam fakturę i też ok. 3200zł. Sorry.
    >
    > Ewa

    No tak, ok. 1000 taniej, dobrze zapamiętałaś, bo zapewne VAT sobie mąz
    odliczył biorąc TV na firmę ;-PPP

  • 28. Data: 2010-09-18 12:20:29
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-09-18 13:51, Ikselka pisze:

    > No tak, ok. 1000 taniej, dobrze zapamiętałaś, bo zapewne VAT sobie mąz
    > odliczył biorąc TV na firmę ;-PPP

    Niestety, mąż nie ma własnej firmy. Ale fakt, że to on robił orientację
    w cenach, telewizorach i kupował, więc cena nie zapadła mi w pamięci.
    Zazwyczaj zakupem sprzętu elektronicznego zajmuje się u nas w domu mąż.
    Ja nie mam serca do przeglądania tysięcy ofert i robienia porównań.

    Ewa

  • 29. Data: 2010-09-18 12:49:51
    Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4c94831d$0$20991$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Plazma jest do dupy. Kup LED albo LCD.

    I strasznie sieje zakłócenia w widmie radiowym

    Feah

  • 30. Data: 2010-09-18 13:10:01
    Od: adams99 <...@...pl>

    W dniu 18.09.2010 14:49, Feahisim pisze:

> [...]
    a.pl...

    > I strasznie sieje zakłócenia w widmie radiowym

    I kury się nie niosą;)