  • 71. Data: 2010-09-19 13:23:36
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "medea" 4c95c6ce$0$20997$6...@n...neostrada.pl

    pomijalny)

    Organizator wystawy (na której dowiedziałem się
    o tym TV) ma jeszcze lepszą cenę -- 3134.00 za ten telewizor. :)

    > Jak już kupisz, to się podziel wrażeniami.

    Dobrze.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 72. Data: 2010-09-19 13:34:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Panslavista" 4c95a738$0$21007$6...@n...neostrada.pl

    > Jesteś bardzo gruboskórny - ja czuję nosem barwy jak i temperaturę. Często
    znajdowałem uszkodzenie w elektronice (nieco lepiej
    > ogrzany opornik) właśnie nosem, co pozwalało w dramatycznym skrócie otyskać
    uszkodzenie.

    Czujesz i nie -- potrafisz wyczuć zmianę temperatury, ale po jakimś
    czasie przyzwyczajasz się do nowej temperatury i już nie potrafisz
    wyczuć, ile tak naprawdę ma dany opornik, jeśli nie masz punktu
    odniesienia. Możesz powiedzieć, że opornik jest cieplejszy od innych
    oporników, ale nie możesz stwierdzić nosem tego, jaka temperatura
    panuje w pomieszczeniu, w którym przebywasz, jeśli to temperatura
    z zakresu 20 stopni Celsjusza plus minus 5 stopni Celsjusza. :)

    Pisałem o przyzwyczajaniu się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 73. Data: 2010-09-19 13:39:16
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    (...)
    > stawiam Twemu przedmówcy -- o jakie widmo radiowe chodzi?
    > (bo mikrofala to wg wielu też radio; i GSM, i nawet roentgen...)

    Wg mnie to nie jest pasmo radiowe. Ale ja jestem tylko elektronikiem i mogę
    się nie znać. Teorię wielkich częstotliwości też dawno miałem

    Pozdr
    --
    Marek P.

  • 74. Data: 2010-09-19 13:39:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" 1sdgwlze325v9$....@4...net

    > Mam ciągle do czynienia - całe wieczory u znajomych, kiedy TV "chodzi" non
    > stop (akurat niektórzy mają włączony nawet przy gościach, no trudno) :-)

    Później przyzwyczajasz się do swego? :)

    > Otóż pamiętam - nie było to znowu az tak dawno. Nie musiałam się w ogóle
    > przyzwyczajać - od razu miałam komfor, dlatego zresztą kupiliśmy akurat ten
    > tv. Dla mnie to wlasnie kolorystyka obrazu była i jest jedynym kryterium
    > przy kupnie tv, a nie był to nasz pierwszy, tylko chyba szósty, no a kiedyś
    > naprawde też było z czego wybierać, telewizji nie wynaleziono wczoraj.

    Ale tutaj masz chyba przyzwyczajanie się raz do swego, raz do znajomych.
    I podświadomość Ci mówi, że lepszy jest Twój -- bo jest bliżej Ciebie.
    Gdybyś się wymieniła ze znajomymi na tak zwane stałe -- być może po
    tygodniu uznałabyś, że ich kolory są złe. :)

    Być może - a jak jest, tego nie wiem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 75. Data: 2010-09-19 13:52:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 14:58:42 +0200, medea napisał(a):

    > Pomyśl o zmianie znajomych. Na takich, którzy mają plazmę, a nie LCD. ;)

    Z powodu tv? - super :-)
    Tyle ze oni sobie co roku kupują nowy tv. Mówią, że poprzedni był już
    przestarzały - obecnie wszyscy mają superekstramegaplazmy na pól sciany -
    potworne.

    > Tak, tak. Pamiętam te czasy, kiedy można było wybierać. Sama stałam w
    > kolejce po elektrona. Był do wyboru wtedy jeszcze helios.

    Nie pamiętam takich marek, chyba moi teściowie mieli coś takiego - nie aż
    TAK stary jest nasz ostatni tv , to kolorowy Daewoo cośtam, ma jakieś 10
    lat albo mniej, bardzo zgrabniutki i malutki, urzędował od nowości w
    kuchni. Teraz mam tutaj bardzo nowoczesne radio w retro obudowie, pasujacej
    do charakteru mebli i do kafli :-)

    > Oczywiście - nie namawiam! Nie mam zamiaru mieć na sumieniu Twojego
    > cierpienia.

    Nie odebrałam Twego zadowolenia jako namawianie, lecz jako o wiele mniejsza
    wrazliwość na barwy po prostu :-)

  • 76. Data: 2010-09-19 13:54:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 15:39:48 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > Gdybyś się wymieniła ze znajomymi na tak zwane stałe -- być może po
    > tygodniu uznałabyś, że ich kolory są złe. :)

    Ano nie wiesz - mój ostatni tv się zepsuł i nie mogę kupić żadnego o
    podobnych parametrach wyświetlania barw.

  • 77. Data: 2010-09-19 14:00:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" kx0ndsp1jq3l$....@4...net

    > Ano nie wiesz - mój ostatni tv się zepsuł i nie mogę kupić żadnego o
    > podobnych parametrach wyświetlania barw.

    Więc powodzenia w kupowaniu!
    Ja już wiem, co chcę kupić (choć nie po kolorach doszedłem
    do rozwiązania tej ,,zagadki'') i wiem, że podłączę to do notebooka,
    ale nie podłączę do telewizji, bo nie mam telewizji. :) Muszę więc
    coś jeszcze zrobić -- antena satelitarna lub CATV. :)

    I jeszcze mam kilka pytań do użytkowników tych (o który pytam) telewizorów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 78. Data: 2010-09-19 14:03:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek P." i753q9$1rl$...@i...gazeta.pl

    > Wg mnie to nie jest pasmo radiowe. Ale ja jestem tylko elektronikiem
    > i mogę się nie znać. Teorię wielkich częstotliwości też dawno miałem

    (; O radiacji -- słyszałeś? ;) Nie znasz się po prostu! ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 79. Data: 2010-09-19 14:57:15
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > udowodnienia cioci, ze ją stać i że się DA je dopasować :-D

    He..he, to gwóźdź podziałał jako równoważnik.... :-)))))))))))

  • 80. Data: 2010-09-19 16:05:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    medea wrote:

    > Są bardzo wyraziste, ale w sposób naturalny. Nie wiem, co to dla
    > Ciebie znaczy 'rażące'. Może chodzi Ci o efekt smużenia, który może
    > przeszkadzać w telewizorach LCD, ale w plazmach tego nie ma.

    daj spokój, rozmawiasz z mutantem któremu lampy halogenowe wypalają oczy :)