  • 11. Data: 2010-05-01 10:57:25
    Temat: Re: Pytanko o piec gazowy
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Yzedef" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:4bdbd4b7$0$19167$65785112@news.neostrada.pl...

    > 1F chyba jednak odrzuce, a 2F bez zasobnika obiawiam sie iz przypoboze z 2
    > lazienek moga byc malo wydajne, a jak >kolega ma rozwiazanyodplyw
    > kondenstatu? przewod jest jakis do kanalizacji? duzo tego powstaje?

    Do kanalizacji, powinno byc przez neutralizator ale narazie bez. Czy duzo
    powstaje kondensatu? Nie wiem, nigdy tego nie mierzylem, ale ponoc malo nie
    jest.

    >myslalem, ale to dodatkowe 5 - 7 tys. zl., wiecodpuscilemja tez to zrobie w
    >przyszlosci albo i nie :), z tym iz chce miec takie >cosna wszelki wypadek
    >oraz do grzania w okresach przejsciowych jesien wiosna,ekonomicznie moze
    >byc to malo >oplacalne.. ale cholera wie jak to bedziekiedys... wiec skoro
    >juz zaiwnestuje to bedzie

    Zostaw po prostu mozliwosc i tyle. Kociol dodatkowy dokupisz w ciagu jednego
    dnia jak zajdzie taka potrzeba. Drugi dzien to w obrebie kotlowni sama
    instalacja i wszystko chodzi po dwoch dniach. Na dogrzewanie sie w okresach
    przejsciowych dobrym rozwiazaniem jest kominek z byle jakim grawitacyjnym
    rozprowadzeniem ciepla, sluzy tez jako awaryjne ogrzewanie w okresach bez
    pradu ktore jak wiadomo zdarzaja sie i to na cale miesiace. Ale to
    rozwiazanie na duzy remont sporej czesci domu. :-)
    Powodzenia.

    Pozdro.. TK