  • 31. Data: 2010-12-29 11:12:16
    Temat: Re: RE - jak zmarnowac życie ...
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    news:4d1b0d88$0$2458$65785112@news.neostrada.pl...
    > Raz na jakiś dłuższy czas przychodzi kara na tych z samej góry: car z
    > rodziną, Rewolucja Francuska, Albania, JFK, biuro PiS w Łodzi.
    > Nasi jeszcze nie wkurwili społeczeństwa wystarczająco. Na razie.

    I o to chodzi.
    Ale słaba to pociecha, że ktoś zostanie w dalekiej przyszłości ukarany.
    A recepty póki co nie ma żadnej. Na radykalną poprawę.
    Niektórzy znaleźli sposób: podłączają się do "nich", bo czasami na jakieś
    okruchy ze stołu można się załapać.

  • 32. Data: 2010-12-29 12:39:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 11:26:42 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Mam to w dupie.

    No, to powinieneś świetnie rozumieć tych, na których sam narzekasz 3-)

  • 33. Data: 2010-12-29 12:54:09
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
> [...]
    > rodziną, Rewolucja Francuska, Albania, JFK, biuro PiS w Łodzi.
    > Nasi jeszcze nie wkurwili społeczeństwa wystarczająco. Na razie.

    No i mają broń jądrową. Na pustyni Negev.

  • 34. Data: 2010-12-29 14:08:09
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > No, to powinieneś świetnie rozumieć tych, na których sam narzekasz 3-)

    Ja całkowicie wszystkich rozumiem. Mam niezmierzone zasoby empatii.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 35. Data: 2010-12-29 14:15:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 15:08:09 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Ja całkowicie wszystkich rozumiem. Mam niezmierzone zasoby empatii.

    No tak - nawet sam napisałeś, gdzie ją masz.
    3-)

  • 36. Data: 2010-12-29 15:29:24
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-29 15:15, Ikselka pisze:
    > Dnia Wed, 29 Dec 2010 15:08:09 +0100,

    > 3-)
    Jak już stosujesz emotionki, to naucz się jak to robić, albo skończ.
    Ta twoja to chyba cycki i twój obwisły brzuch, coś nowego :-), bo żaden
    program nie potrafi wyświetlić.

  • 37. Data: 2010-12-29 16:01:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 16:29:24 +0100, Dawid napisał(a):

    > Jak już stosujesz emotionki, to naucz się jak to robić, albo skończ.
    > Ta twoja to chyba cycki i twój obwisły brzuch, coś nowego :-), bo żaden
    > program nie potrafi wyświetlić.

    No tak, mózgu to ty nie masz - a to taki zwyczajny, darmowy programik jest
    :->

  • 38. Data: 2010-12-29 16:58:39
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-29 17:01, Ikselka pisze:

    > No tak, mózgu to ty nie masz - a to taki zwyczajny, darmowy programik jest
    > :->
    Chyba do robienia pierogów.

  • 39. Data: 2010-12-30 14:55:29
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    A ja myślę, ze dyskusja jest zbyt jadowita,
    bo prawie wszyscy tu mają rację ;) (i co z tego?)
    Czy faktycznie nikt pistoletu do głowy nie
    przykładał? No nie wiem, różnie to bywa.
    Ja np. wziąłem kredyn we frankach, bo sąd
    podczas rozwodu dał mi taki warunek, mam
    za 3 miesiące mieć dom, własny, nie wynajętą
    dziuplę, to dostanę dzieci. I dostałem.
    Byłem bogaty i mnie było stać, ba wydawało
    się to najrozsądniejszym rozwiązaniem, wszak
    nie byłem jakimś tam zależnym od wiatru
    politykiem tylko kilkanaście lat awansującym
    specjalistą w wąskiej dość branży. Niestety
    branżę Polska zgodziła się zlikwidować
    w negocjacjach z Unią a wszystkich w koncernie
    (sprzedanym za wartość towaru w magazynach
    naszym "odwiecznym przyjaciołom") zaczęto
    degradować i zwalniać (efekt wygaszania pieca).

    I jaki z tego wniosek? Otórz moim zdaniem
    żaden. Losy świata nie leżą w naszych rękach...
    Jesteśmy za malutcy, żeby decydować
    o całym swoim życiu z góry, a nie wszyscy
    je mamy takie proste jak koleżanka Ikselka
    choćby. Tylko istnieje podejrzenie, że ją
    ktoś poprostu utrzymuje, to może sobie
    pozwolić na takie wypowiedzi... Stąd już
    tylko krok do pytania czym płaci, ale dajmy
    spokój...

  • 40. Data: 2010-12-30 15:31:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 15:55:29 +0100, Yozwig napisał(a):

> [...]
    > degradować i zwalniać (efekt wygaszania pieca).
    >
    > I jaki z tego wniosek? Otórz moim zdaniem
    > żaden. Losy świata nie leżą w naszych rękach...

    Ale mamy głowy, aby myśleć, ze fortuna kołem się toczy. Było Ci dobrze, ale
    nie wziąłeś pod uwagę, ze to się może w każdej chwili skończyć.

    > a nie wszyscy
    > je mamy takie proste jak koleżanka Ikselka
    > choćby.

    Owszem, Ty na pewno nie. Różnimy się tym, ze ja MYŚL|.

    > Tylko istnieje podejrzenie, że ją
    > ktoś poprostu utrzymuje, to może sobie
    > pozwolić na takie wypowiedzi... Stąd już
    > tylko krok do pytania czym płaci, ale dajmy
    > spokój...

    Mam bank, więc to Ty mnie utrzymujesz. Niczym Ci nie płacę :->
    A kiedyś ja, pracując, utrzymywałam ciebie. Żebyś miał stanowisko pracy i
    dlatego miał na kredyty. Ja sama kredytów nie brałam - uważałam, że mnie na
    nie nie będzie stać, kiedy się koniunktura zawali. I zawaliła się, nie? Co,
    nie wziąłeś tego pod uwagę? Ty, taki mądry?
    :->