  • 11. Data: 2009-12-18 13:39:22
    Temat: Re: [OT] ROW -13st.C jak tam gaz ?
    Od: "rrr." <r...@r...or>

    Użytkownik Jackare napisał:
    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bytom. -11. Śląsk a piździ jak w Kieleckim.....
    Wypraszam sobie ! nigdzie nie piździ jak u mnie w kieleckim :) Na wsi
    miałem rano -18, w mieście -12

    pzdr.
    rafał

  • 12. Data: 2009-12-18 13:41:15
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    > Wypraszam sobie ! nigdzie nie piździ jak u mnie w kieleckim :) Na wsi
    > miałem rano -18, w mieście -12
    >
    > pzdr.
    > rafał

    U mnie (Tychy) na blokach -12 (6 rano), pod lasem dochodziło do -18.
    Normalna zima.
    I wypraszam sobie że piździ jak w kieleckim
    Pozdrawiam
    Adam

  • 13. Data: 2009-12-18 17:20:06
    Od: mk <d...@o...pl>

    Bieżące dane z mojego województwa:
    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/drogi/zbiorcza.p
    hp?RejID=5
    Pdr. M

  • 14. Data: 2009-12-18 17:53:19
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    Aleksander pisze:

    > "Usrobo":

    > Oj... bywało bywało ;).
    >
    > Btw.
    > Jaki masz czujnik i soft do tego ?
    > Jakaś samoróba, czy coś gotowego?
    >
    > Czasem warto wiedzieć, ile stopni było o 3:00 w nocy.
    >
    > Pozdr,
    > A.
    DS18B20
    do tego mysql do gromadzenia danych

  • 15. Data: 2009-12-18 18:09:55
    Od: "sp6vwx" <s...@p...onet.pl>

    Dane spod Wrocławia. Czujniki na płocie, 1.5 m nad ziemią.

    http://aprs.fi/weather/SP6VWX-1

    Robert

  • 16. Data: 2009-12-18 19:46:44
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Śląskie -12 od rana

    Śląskie -19 :(

  • 17. Data: 2009-12-18 21:40:25
    Temat: Re: ROW -13st.C jak tam gaz ?
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 18 Gru, 20:46, "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote:
    > Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w
    wiadomościnews:hgfdn0$jok$1@news2.ipartners.pl...

    wiadomościnews:hgfbro$lo5$1@news.onet.pl...

    > Śląskie -19 :(

    doszlo do -19,7 śląskie mykanów

  • 18. Data: 2009-12-18 23:44:16
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 18 Gru, 08:43, Usrobo <u...@o...pl> wrote:
    > Dawno juz tak nie było,
    > rejon ROW (śląsk)
    [...]
    > a jak u was?

    U nas hm ;D Znaczy u nas to u nas wiec Ci pisac nie musze :D

    A ja sobie siedze na podlodze w krotkim rekawku i sie grzeje mmmm
    piekne uczucie ;D BTW. Na podlogach mam poki co panele - nie widze
    roznicy miedzy nimi, a golymi posadzkami betonowymi - w sensie
    temperatury. I tu i tu jest taka sama, tak samo odczuwalna. A
    dodatkowo mam pod nimi podklad 3mm "pianomat", ktory jest w sumie dosc
    dobrym izolatorem. Takze jest bardzo dobrze :-)

    Jutro sie przeprowadzam! Nie wiem, ile zuzylem przez ostatnie 3 dni
    kWh bo nie chcialo mi sie w taka pizdziawe do licznika nawet
    podchodzic ;) W kominku nie mialem czasu palic wiec moze jutro,
    pojutrze zajrze i bede mial sredni wynik za te ostatnie kilkanascie
    dni na talerzu.

    I sie jeszcze pochwale - udalo mi sie dzisiaj dorwac 4mp drzewa za...
    40 pln / mp :-) Wycinka w Rydultowach pod parking. Same lisciaste,
    pociete ladnie na kloce 1,2m. Trzeba bedzie rozdrobnic i na przyszly
    sezon bedzie jak sie patrzy - a moze uda sie kupic jeszcze jedne
    4mp :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2009-12-19 06:45:23
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    >I sie jeszcze pochwale - udalo mi sie dzisiaj dorwac 4mp drzewa za...
    >40 pln / mp :-) Wycinka w Rydultowach pod parking. Same lisciaste,
    >pociete ladnie na kloce 1,2m.

    Obys nie mial lisciastych ale topoli ;)
    Jesli to topola to cena nie jest juz taka super bo wartosc opałowa znikoma
    (testowalem, teoria mowi to samo). Ale moze to zaoszczedzi ci pracy z
    łupaniem: topola bardzo fajnie wyschła normalnie w klockach (tj metrówki
    pocialem na 3 czesci) i w takiej tez postaci poszla w komin. Bez łupania.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 20. Data: 2009-12-19 13:17:38
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dawno juz tak nie było,
    > rejon ROW (śląsk)

    > a jak u was?

    U mnie (Tarnów, małopolska) temperatury podobne, dzisiaj odczytałem liczniki
    (staram się wszystkie liczniki co miesiąc odczytywać, żeby mieć wgląd w
    średnie zużycie. Gaz wyszedł (26 dni, od 23.11 do 19.12) średnio
    2,15m3/dobę - w tym CWU. Do tego rekreacyjnie kominek, codziennie od 18 do
    24 mniej więcej, od początku sezonu (wrzesień/październik) poszło może z
    kubik drzewa (czyli ok 100 pln, za tyle kupowałem).

    Adam