  • 91. Data: 2012-04-28 19:18:40
    Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 11:12:00 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Miałem na myśli to, że nie rozpylają kurzu :)

    > [ciach]
    > [ciach]
    >
    > Można żyć w ciągłym strachu przed wszystkim - tylko po co?

    W strachu? - dajze spokój, w poczuciu REALIZMU co do pracowników.

    --
    XL smile
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

  • 92. Data: 2012-04-28 19:23:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 02:45:24 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Znowu napisałem coś zbyt skomplikowanego dla twojej główki?

    No i czyż ty umiesz czytać?

  • 93. Data: 2012-04-28 23:53:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 19:18:40 +0200, Ikselka napisał(a):

    > W strachu? - dajze spokój, w poczuciu REALIZMU co do pracowników.

    A lekarze na to co mówią? Mi to juz pod ZPN podchodzi.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 94. Data: 2012-04-29 01:08:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2012 19:23, Ikselka pisze:

    > No i czyż ty umiesz czytać?

    Tak. W kilku językach.

  • 95. Data: 2012-04-29 01:10:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2012 10:20, quent pisze:

    > Przede wszystkim, znowu napisałeś coś co z rzeczywistością ma niewiele
    > wspólnego...
    > Piszesz głupoty a tych co Ci to wytkają nazywasz tępakami.
    > Jesteś zwyczajnie zabawny.

    Quentciu, serdeńko... Ty mi raczyłeś wytknąć głupotę, którą sam sobie
    uroiłeś.

    I nadal mi nie odpowiedziałeś, co spowodowało to urojenie - twoja
    głupota, czy celowe, złośliwe działanie?

  • 96. Data: 2012-04-29 01:12:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2012 19:18, Ikselka pisze:

    > W strachu? - dajze spokój, w poczuciu REALIZMU co do pracowników.

    Chcą cię zabić podrzucając jakieś patogeny? ;->