  • 21. Data: 2012-04-23 10:58:05
    Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 kwietnia 2012 10:48:15 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki
    napisał:
> [...]
    ?utm_medium=Feed&utm_source=ceneo.pl&utm_campaign=ws
    zystkie&utm_content=440144

    > Wolę wydać te 300zł więcej i mieć sprzęt o którym wiem że niczego mu nie
    > brakuje i będzie bezawaryjnie działał przez długie lata.

    Ciekawe dlaczego Karcher jest używany w hotelach i innych miejscach gdzie potrzebny
    jest sprzęt naprawdę wytrzymały a Rainbow nie?

    --
    ZZ@private

  • 22. Data: 2012-04-23 11:06:56
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Wolę wydać te 300zł więcej i mieć sprzęt o którym wiem że niczego mu nie
    > brakuje i będzie bezawaryjnie działał przez długie lata.

    Mam tego Karchera. Niczego mu nie brakuje i działa przez lata ;-)
    A tak swoja drogą to ile w końcu kosztuje ten cały Rainbow?

  • 23. Data: 2012-04-23 11:07:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 09:21:24 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > To znaczy tak - kiedyś miałem okazję do ustawowych 10 dni testowania ;)
    > i system Rainbow z filtrem wodnym ma kilka plusów, chociażby
    > wydmuchiwane powietrze jest chłodne i ładnie nawilżone.
    [ciach]
    > Ale cena jest... kosmiczna. A strategia sprzedaży mocno nieetyczna. Po
    > ile teraz to cudo sprzedają?

    A bo ja wiem? Jak ktoś chce, to niech sobie kupuje nowego w salonie, pewnie
    dostanie jeszcze w prezencie szampana ;) Na allegro rainbowy z gwarancją
    chodzą w okolicach 1300, nowsze modele z filtrem HEPA ok. 2x drożej,
    najnowszy model z raczej zbędnymi bajerami już dużo drożej (rzędu 5+kzł).

    Forma sprzedaży "salonowej" jak każda sprzedaż w wykonaniu akwizytorów to
    czyste bajerowanie i naciągactwo. Tylko że mnie to nie obchodzi, bo nie ma
    obowiązku korzystać z "usług" akwizytora...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 24. Data: 2012-04-23 11:13:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 11:06:56 +0200, quent napisał(a):
    > Mam tego Karchera. Niczego mu nie brakuje i działa przez lata ;-)
    Tak jak ja rainbowa :>
    > A tak swoja drogą to ile w końcu kosztuje ten cały Rainbow?

    Tak trudno sprawdzić na allegro, w ostateczności przeczytać wątek? ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 25. Data: 2012-04-23 11:16:55
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > A tak swoja drogą to ile w końcu kosztuje ten cały Rainbow?

    Znalazłem.
    Taaa

  • 26. Data: 2012-04-23 11:20:21
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > No chyba że jesteś z tych co każdego
    > kierowcę mercedesa S-klasse uważasz za debila, bo przecież mógł kupić
    > tico.

    Każdy robi to co lubi.
    Jeden kupuje odkurzacz za kosmiczną kasę inny auto.
    Jeszcze inny wyraża swoją opinię na ten temat.
    Moja jest krótka - to idiotyzm ;-)

  • 27. Data: 2012-04-23 11:46:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 11:16:55 +0200, quent napisał(a):
    > Znalazłem.
    Gdzie? Bo ja oficjalnych cen nigdzie nie znalazłem :)

    > Taaa

    Chyba że piszesz o cenach allegrowych - tam są całkiem sensowne (jeśli
    chodzi o stare modele)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 28. Data: 2012-04-23 11:50:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 01:58:05 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):
> [...]
    > Ciekawe dlaczego Karcher jest używany w hotelach i innych miejscach gdzie potrzebny
    jest sprzęt naprawdę wytrzymały a Rainbow nie?

    Nie wiem, wiem tyle że rainbowy działają bez zarzutu latami a w razie
    problemów sewis na oryginalnych częściach jest tani. Może Rainbow nie
    sprawdza się w warunkach gdzie trzeba nim dzień w dzień odkurzać po 8
    godzin - nie wiem... Wiem że sprawdza się tam gdzie przez 20 lat odkurza się
    co tydzień przez 2-3 godziny.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 29. Data: 2012-04-23 12:31:35
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Gdzie? Bo ja oficjalnych cen nigdzie nie znalazłem :)

    Tu i owdzie sprzedają nowe, z tego co widze za min. 5 tys
    Nie wiem co to znaczy oficjalna cena. Czyżby podawali ją na jakiejś gali?
    Czy to na pewno tylko odkurzacz? ;-)
    Mój wodny Karcher za 900zł pracuje już bodaj 6 rok a poprzedni workowy mam
    już ponad 10 lat.
    A to i tak górna granica kasy jaką wg mnie w ogóle warto dać za odkurzacz.

  • 30. Data: 2012-04-23 12:54:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 kwietnia 2012 11:50:21 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki Wiem że
    sprawdza się tam gdzie przez 20 lat odkurza się
    > co tydzień przez 2-3 godziny.
    Tak z ciekawości- ile metrów odkurzasz ze zajmuje to nawet 3 godziny?