  • 21. Data: 2014-12-15 20:32:30
    Temat: Re: Rebak elektryczny
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2014 17:36:00 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2014-12-15 08:25, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Przerąbane.

    Chyba mam swoich "rzeczników" już WSZĘDZIE - tylko dlaczego zawsze tych
    samych?
    :-]

  • 22. Data: 2014-12-15 20:42:11
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Siekiera może być zbyt subtelnym narzędziem dla kogoś, kto na codzień
    operuje maczugą.

  • 23. Data: 2014-12-15 21:10:52
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2014 20:42:11 +0100, Dirko napisał(a):

    > Siekiera może być zbyt subtelnym narzędziem dla kogoś, kto na codzień
    > operuje maczugą.

    Byle nie na co dzień.

  • 24. Data: 2015-01-30 22:41:54
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Kacper" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Oglądałem rębak (w internecie ) :
    > łuparka do drewna BP-4756 ( 7 t)
    > Łuparka do drewna 4t
    > Którą z nich polecacie ?

    Ja sobie zrobiłem taki rębak.
    https://www.dropbox.com/s/3hfqj7ea9zxycav/PierwszePr
    obyLuparki.mp4?dl=0
    Na razie jestem zadowolony ale ciągle go jeszcze modyfikuję.

    --
    Tomasz

  • 25. Data: 2015-01-31 13:09:31
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2015-01-30 22:41, Tomasz pisze:

    > Ja sobie zrobiłem taki rębak.
    > https://www.dropbox.com/s/3hfqj7ea9zxycav/PierwszePr
    obyLuparki.mp4?dl=0
    > Na razie jestem zadowolony ale ciągle go jeszcze modyfikuję.

    Co do modyfikacji to ja ująłbym nieco elektroniki ;-)