  • 131. Data: 2014-10-30 21:33:22
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 października 2014 21:26:09 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Moze wystepowac samo wypierdziste? Np. wypierdziste skosy, albo cyce?
    >
    > Pozdro.. TK

    Może ale wypierdzisto zajebiste cyce muszą być fajniejsze od zajebistych. na tym
    polega stopniowanie.

  • 132. Data: 2014-10-30 21:35:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    napisał:

    >Może ale wypierdzisto zajebiste cyce muszą być fajniejsze od zajebistych.
    >na tym polega stopniowanie.

    NIe pojales, chodzi o wypierdziste cyce.

  • 133. Data: 2014-10-30 21:37:55
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 października 2014 21:31:29 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Tak, ale tylko u Adama. Cyce.

    W przypadku skosów ja bym stopniował tak
    skosy
    zajebiste skosy
    wypierdzisto zajebiste skosy
    i stopień najwyższy
    skosy Adama.
    Pod skosy można podstawiać co się chce. No może z wyjątkiem cyców.

  • 134. Data: 2014-10-30 21:47:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-30 o 17:52, Maniek4 pisze:

> [...]
    > pierwszego.

    > Kiedy sie wprowadzisz wiekszosc systemow ktorymi sie podniecamy jak je
    > planujemy po jakims czasie robi sie malointeresujaca. Po prostu wszystko
    > dziala gdzies tam w tle i zupelnie nas nie zajmuje. Tak tez jest z
    > wentylacja. Jest, dziala i nawet jej nie zauwazamy. Z kiblem, czy
    > zmywarka jest odwrotnie. Roznica miedzy jedna wentylacja a druga jakas
    > jest, ale obie lepiej czy gorzej to jednak dzialaja. Kibel w domu czy na
    > dworze to zupelnie nieporownywalne rzeczy. Chodzenie do kibla zima i
    > odsniezanie sciezki takie niezauwazalne juz nie bedzie.

    Oj, kibel na dworze to był celowy zabieg stylistyczny. Niektórzy do
    dzisiaj nie biorą pod uwagę zakupu zmywarki, tak w latach powojennych
    niekórym Frania kojarzyła się z diabłem ;)

    > No i OK.
    > Wiec zainteresowany musi sobie odpowiedziec na pytanie jak szybko znika
    > smrod w lazience i jak szybko schna reczniki, no i czy chce miec
    > wentylowana garderobe np. Tyle wlasciwie o komforcie. Dla mnie
    > najwieksze zalety wentylacji mechanicznej leza zupelnie gdzie indziej o
    > czym nikt tu nie mowi.

    Napisz, bo u mnie będzie WM i nie wiem, co jeszcze mogę zyskać ;)

    > Mnie osobiscie nie przekonuja argumenty o
    > komforcie, bo ja drastycznych roznic w codziennym byciu nie widze.

    No ale z czym to porównujesz? Z biurem? IMHO to są zupełnie różne
    środowiska (dom i biuro), by móc na ich przykładzie porównać WM i WG.

    > Ciekawa teoria. Czy to znaczy, ze Ty najpierw kupujesz mozliwe opcje i
    > po jakims czasie wyrzucasz te gorsze? W sumie tez bym tak chcial, ale
    > niestety wiekszosc ludzi podejmuje decyzje o zakupie w bardziej
    > prymitywny sposob.

    Nie nie nie.
    Po prostu nie piszę o czymś, ze jest do dupy, nie mając z tym czymś
    kontaktu.

    A to przepraszam...

    --
    Pete

  • 135. Data: 2014-10-30 21:48:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-30 o 17:55, Maniek4 pisze:

    > Masz racje. Zastanawiam sie tylko na ile realne byloby zejscie z
    > rachunkami za ogrzewanie gdyby wentylacja byla mechaniczna. Nie wydaje
    > mi sie zebym placil jakies nierealne pieniadze i radykalnie nizej chyba
    > nielatwo byloby zejsc.

    W artykule przytoczonym przez kogutka stało ok 20-30% oszczędności na
    ogrzewaniu.

    --
    Pete

  • 136. Data: 2014-10-30 21:50:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-30 o 17:59, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > reku tez ponoc raka robi

    Mając do wyboru rozcieńczony cyklon-B i powietrze z reku?

    --
    Pete

  • 137. Data: 2014-10-30 21:51:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-30 o 20:57, k...@g...com pisze:
> [...]
    opłacalność montażu rekuperatora. O kasę chodzi a nie majtki.

    > .... Srasz też na czas jak w Legii Cudzoziemskiej?

    Kogutek, ty w wojsku to chyba kapralem byłeś.

    --
    Pete

  • 138. Data: 2014-10-30 22:07:02
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 20:57:04 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Srasz też na czas jak w Legii Cudzoziemskiej?

    Nie - co nie znaczy ze czesto przydaje sie, zeby pranie bylo suche szybko :)
    Piore wieczorem, rozkladam rano i wieczorem moge sciagac do szafy.
    Ba! Ja nawet moge je lekko wilgotne szybciej do szafy wlozyc bo tam tez
    mi wyschnie - przeciez mam tam wentylacje :P

    Rozumiem ze lubisz wachac smrod po kupie domownikow i tez nie robi Ci roznicy
    czy ten schodzi szybko, czy dopiero na drugi dzien ? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 139. Data: 2014-10-30 22:55:55
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 października 2014 22:07:03 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > Rozumiem ze lubisz wachac smrod po kupie domownikow i tez nie robi Ci roznicy
    > czy ten schodzi szybko, czy dopiero na drugi dzien ? :-)

    Nie każdy tak jak Ty żre padlinę z grilla i popija piwskiem żeby potem śmierdzące
    kupy walić. Moje pachną kwiatami. Charakterystyczne ze jak wyczerpałeś wszystkie
    metody udowodnienia że masz rację i Ci się nie udało to charakterystycznie zmieniasz
    temat. Rekuperator to droga chujówka dla idiotów. Najlepsze z tego jest że masz
    rekuperator i wiesz ze to chujówka a nie potrafisz przyznać się do błędu. Bo Ty kurwa
    nieomylny jesteś. Ale nie bój. Bez tego robię sobie jak widzę nie tylko ja niezłą
    zabawę z Ciebie.

  • 140. Data: 2014-10-30 22:57:41
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 października 2014 21:51:20 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    jest opłacalność montażu rekuperatora. O kasę chodzi a nie majtki.

    > Kogutek, ty w wojsku to chyba kapralem byłeś.
    >
    > --
    > Pete

    Dałem w łapę i do wojska nie poszedłem. Jakoś nigdy nie widziałem się w żadnym
    mundurze, nawet strażaka.