  • 241. Data: 2014-10-31 23:01:23
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:94904fad-e7cd-4feb-ba1d-6bb93f584518@go
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 31 października 2014 22:54:26 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >A po co mi on teraz?

    Nie wiem, Ty użyłeś słowa "niestety".

  • 242. Data: 2014-10-31 23:02:27
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 31 października 2014 22:59:48 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Z szerloku? Naprawdę jesteś taki tępy? :-)

    Ty widac jestes bardziej bo cherlak to slowo ktore COS oznacza, a konkretnie:

    http://sjp.pl/cherlak

    Wiec jezeli cos do mnie mowisz to mow wprost, a nie robisz jakies podchody
    slowne.

    > To jaka jest ta wilgotność?

    Napisalem wczesniej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 243. Data: 2014-10-31 23:07:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-31 22:57, Ghost pisze:

    > Pffffff, buahahahahhaha, myślałem, ze już nic śmielszego nie wymyślisz.
    >
    > Skosy to koszmar. Ja rozumiem, ze kompromis itp. nic mi do tego, ale
    > żeby pisać, ze się podobają i sadzić, ze ktoś uwierzy to już szczyt
    > głupoty.

    Nie no dlaczego? Mi tez ciagle sie podobaja.
    Skomplikowany dach z oknami dachowymi wyglada fajnie. Oczywiscie tylko
    wyglada i podobac sie moze. Uzytkowo to bez sensu, ale budowa to sztuka
    kompromisu. :-)

    Pozdro.. TK

  • 244. Data: 2014-10-31 23:07:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 31 października 2014 22:57:45 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Skosy to koszmar. Ja rozumiem, ze kompromis itp. nic mi do tego, ale żeby
    > pisać, ze się podobają i sadzić, ze ktoś uwierzy to już szczyt głupoty.

    Uwazasz ze problemem byloby dla mnie domurowanie parunastu metrow scianki
    wiecej zeby sie wiekszosci skosow pozbyc? Oczywiscie, ze skosy moga sie
    podobac i podobaja sie - kazdy kto przychodzi mowi łaaał jakie zajebiste
    pomieszczenia. Na gorze mam tylko dwa pokoje i lazienke+suszarnie. Juz pisalem
    - dla dzieciakow. Wlasciwie zagospodarowane sa 48329 x ladniejsze od
    standardowych klocowatych pomieszczen. To ze sa upierdliwe w meblowaniu
    i trudniej ustawne (trzeba wszystko pod wymiar) to inna para kaloszy.

    Dorobilem wszedzie przedscianki i mam "scianke kolankowa" na 1,2m. Pelen
    komforcik :D

    --
    Adam Sz.

  • 245. Data: 2014-10-31 23:08:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 31 października 2014 23:01:39 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Nie wiem, Ty użyłeś słowa "niestety".

    W kontekscie tego ze Kris chcialby zebym go teraz mial, nie ja :D
    Czepiamy sie slowek? Brak argumentow.. Zazdroscimy? :D

    --
    Adam Sz.

  • 246. Data: 2014-10-31 23:09:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >http://sjp.pl/cherlak

    >Wiec jezeli cos do mnie mowisz to mow wprost, a nie robisz jakies podchody

    Ojapierdle, widzę, ze nienażarty (chociaż coś przecież jadłem) nadepnąłem na
    jakiś wrażliwy odcisk. Wyjaśnię Ci miszczu intelektu: kiedyś funkcjonował
    żart o cherloku szolmsie.

    Masz tych kompleksuf, w h..j, najwyraźniej. Moja szczera kondolencja.

    > To jaka jest ta wilgotność?

    Aaaa, 99% wilgotności zewnętrznej, czy tak?

  • 247. Data: 2014-10-31 23:10:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Zazdroscimy? :D

    Tak. Tylko już nie pamiętamy czego, chyba w ogóle lepszej lepszości.

  • 248. Data: 2014-10-31 23:11:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 31 października 2014 23:09:17 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Masz tych kompleksuf, w h..j, najwyraźniej. Moja szczera kondolencja.

    Jakich kompleksow czlowieku? Po prostu nie wiem co do mnie mowisz, uzywasz
    slow ktore maja zupelnie inne znaczenie niz bys chcial.

    > Aaaa, 99% wilgotności zewnętrznej, czy tak?

    Ta dam - choc raz udalo ci sie cos przeczytac i zrozumiec :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 249. Data: 2014-10-31 23:12:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Nie no dlaczego? Mi tez ciagle sie podobaja.
    >Skomplikowany dach z oknami dachowymi wyglada fajnie. Oczywiscie tylko
    >wyglada i podobac sie moze.

    Skomplikowana architektura w ogóle to mój ulubiony klimat, ale...

    >Uzytkowo to bez sensu, ale budowa to sztuka kompromisu. :-)

    ...no właśnie, my tu i wnętrzu.

  • 250. Data: 2014-10-31 23:12:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Uwazasz ze problemem byloby dla mnie domurowanie parunastu metrow scianki
    >wiecej zeby sie wiekszosci skosow pozbyc?

    Uważam, że smolisz.