  • 301. Data: 2014-11-01 22:36:47
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-01 o 22:01, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Duzo jest miejsc z takimi chorymi ograniczeniami?

    chyba tak,
    chociaż u mnie ostatni projekt zmiany studium dla gminy wykreśla
    wszelkie ograniczenia dotyczące dachów i wysokości, minimalncyh
    rozmiarów działek itepe.
    Zagadką pozostaje w jaki sposób wpłynie to na istniejące i powstające PZP.

    --
    Pete

  • 302. Data: 2014-11-01 23:12:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-11-01 22:30, Pete pisze:

    > Racja.
    > Jedynie w przypadku WG.

    > Tak się robi w przypadku wentylacji grawitacyjnej,

    Logika wskazuje, żeby tak samo postępować przy WM. W końcu sprawność
    urządzenia to dużo mniej niż 100% - zwłaszcza w kierunku "odwrotnym".

    --
    MN

  • 303. Data: 2014-11-01 23:31:57
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 1 listopada 2014 23:12:07 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Logika wskazuje, żeby tak samo postępować przy WM. W końcu sprawność
    > urządzenia to dużo mniej niż 100% - zwłaszcza w kierunku "odwrotnym".

    Ja nie wylaczam nigdy - po to jest wentylacja zeby dzialala caly czas:)
    Jak bardzo Ci zalezy to mozesz wlaczyc te powiedzmy 50m3/h - bedzie zuzywal
    wtedy moze ledwo 20W ale zawsze bedzie jakis ruch powietrza w domu (nie
    doslowny) :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 304. Data: 2014-11-01 23:50:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 1 listopada 2014 19:11:23 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Hahahahahaha, ale czaisz bazę, że wszystkie firmy hostingowe mają w
    > większości takich właśnie klientów - Boże, skąd się takie miśki biorą :-DDD

    Nie, nie maja :-)
    Siedzisz w tym biznesie czy tylko tak sobie myslisz?
    Ja siedze od 15 lat, mam 10 tys klientow wiec cos o tym rynku wiem wiec
    daruj sobie te podsmiechujki :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 305. Data: 2014-11-02 00:10:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-01 14:18, Adam pisze:

    > A widzisz - mam tam schowana cala instalacje WM :)

    To dopisujemy minus WM. :-)

    > Ogolnie tak - gdybym mial sie bic o metry to bym w ogole nie robil domu
    > z poddaszem. Poza poddaszem mam 280m2 reszty powierzchni uzytkowej
    > pelnowymiarowej, poddasze to tylko klimatyczny dodatek :-)

    Nie no luzik. Jak tam kto sobie chce, a mi nic do tego. :-)

    Pozdro.. TK

  • 306. Data: 2014-11-02 00:27:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-01 o 23:12, Marcin N pisze:

    > Logika wskazuje, żeby tak samo postępować przy WM. W końcu sprawność
    > urządzenia to dużo mniej niż 100% - zwłaszcza w kierunku "odwrotnym".

    Teoretycznie zaletą WM jest fakt, że nie musisz się tak ceregielić i
    możesz wentylować 24h

    --
    Pete

  • 307. Data: 2014-11-02 01:11:19
    Temat: Re: odkurzacz centralny > Re: Rekuperator
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 1 Nov 2014 22:19:58 +0100, Ghost napisał(a):

    > Weź przestań te szczoteczki naprawdę niewiele zbierają, cos jak te
    > akumulatorowe szczoty, wiem bo mam. Tam nie ma ciągu tylko zbieranie. To nie
    > działa, nie ma na to szansy.

    Ale ja też nie piszę, że to ma zastąpić główny odkurzacz :) Toto ma jedynie
    zbierać to luźne z wierzchu, czego się najwięcej gromadzi. Normalne
    odkurzanie i tak trzeba co jakiś czas uskutecznić, szczególnie w trudniej
    dostępnych zakamarkach i z mebli, za to rzadziej niż normalnie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 308. Data: 2014-11-02 09:18:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    et...

> [...]
    >odkurzanie i tak trzeba co jakiś czas uskutecznić, szczególnie w trudniej
    >dostępnych zakamarkach i z mebli, za to rzadziej niż normalnie.

    No wiec nie jestem przekonany czy rzadziej. Taki szczotkowo-akumulatorowy
    sprawdza się przy interwencja, jak się cos wysypie tu i teraz na szybko. Ale
    w normalnym działaniu jest po prostu nieskuteczny.

    Takie jest mojej zdanie, Twoje jest odmienne. Pozostańmy przy protokole
    rozbieżności zatem.

  • 309. Data: 2014-11-02 09:32:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Nie, nie maja :-)

    Siedzisz w okolicach badań tego biznesu, czy tylko tak sobie myślisz, misiu?

    >Ja siedze od 15 lat, mam 10 tys klientow wiec cos o tym rynku wiem wiec
    >daruj sobie te podsmiechujki :-)

    Twoje doświadczenie pokazuje właśnie na taka strukturę klientów, więc jeśli
    się nim próbujesz podcierać, potwierdzasz moją tezę - mój Boże - nędza
    Twojej retoryki woła pomstę.

    Poza tym już dawno pokazałeś, ze masz perspektywę rzeczywistości wyłącznie z
    końca własnego nosa, oraz problemy z pojęciami podstawowymi, idź i nie rób z
    siebie więcej błazna :-)

    A co do reszty to mają.

  • 310. Data: 2014-11-02 09:36:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-11-01 o 14:56, Myjk pisze:
    > Fri, 31 Oct 2014 09:54:33 +0100, scruffty

    >Minus jest taki, ze suszenie blokuje pranie (i vice versa)

    MInus tylko dla tych którzy maja gigantyczne ilosci prania.