  • 321. Data: 2014-11-02 22:58:14
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-02 o 22:49, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > I nadal jestesmy w trybie gigantycznego prania

    Czy 2 to już gigantyczne?

    --
    Pete

  • 322. Data: 2014-11-02 23:03:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-11-02 o 22:49, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Czy 2 to już gigantyczne?

    Czy 2 stanowi o minusie zintegrowanej suszarki?

  • 323. Data: 2014-11-02 23:15:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-02 o 23:03, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Czy 2 stanowi o minusie zintegrowanej suszarki?

    Dla mnie to wyklucza kupno 2w1.
    I poinformowałem tych, którym również może to przeszkadzać.

    --
    Pete

  • 324. Data: 2014-11-02 23:22:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-02 10:37, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Miedzy innymi, mam do nich dostęp :-)

    > Tyle co zadeklarowałeś, kłamałeś?

    Ja mam nadzieje, ze Twoj scenariusz sie nie spelni.
    Mam alergie na wszelkie sieciowki wielkich tego swiata. Wiem, ze to
    bardziej faza zyczen, ale osobiscie wole rodzimych przedsiebiorcow,
    odprowadzajacych podatki tu na miejscu, a nie transferujacych zyzki za
    ocean.
    W dobie uderzajacych nas wszystkich sieciowek o czym swiadomosc zdaje
    sie jest niewielka, pozostanie tylko etat u nich za marny jak by nie
    bylo grosz.
    Z tematu telefonicznego np. dzisiaj w google wpisywalem fraze
    nieistniejacej firmy. Google po kilku pierwszych literach zasugerowal mi
    niepolularne nazwisko z kontaktow w moim telefonie, mimo ze mam
    odchaczone wszystkie synchronizacje z chmura. Ten telefon powinni mi dac
    za darmo. Strasznie mnie wqur.. ta polityka bez wyjscia. Monopolom mowie
    zdecydowane nie.

    Pozdro.. TK
    Pozdro.. TK

  • 325. Data: 2014-11-03 08:00:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 02 Nov 2014 23:15:37 +0100, Pete

    > Dla mnie to wyklucza kupno 2w1.

    Ale ja nie rozumiem tego wykluczenia. Skoro jedno urządzenie pierze i suszy
    -- a więc w zasadzie od zapakowania i włączenia nie wymaga ŻADNEJ obsługi
    aż po wyjęcie wysuszonego prania -- to nie widzę problemu aby to jednak
    robić w tygodniu lub, z tego samego powodu (bezobsługowości), można zorbić
    spokojnie 2-4 prania w weekend.

    --
    Pozdor Myjk

  • 326. Data: 2014-11-03 08:38:22
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Sun, 2 Nov 2014 11:18:04 +0100, Myjk napisał(a):

    > działa parę lat bez problemu, to i może tu nie ma co się przejmować zbytnio
    > tym elementem...

    Myślę, że główny powód jest taki, że pranie i suszenie to jednak dwa
    całkiem odrębne procesy wymagające innych warunków i innych podzespołów.
    Stąd upychanie obu urządzeń w jednej obudowie to zawsze jakiś kompromis.

    Teraz już nie pamiętam dokładnie dyskusji, ale kiedyś (chyba na
    elektrodzie) czytałem o gościu co opisywał wady zintegrowanych od strony
    serwisowej i tyle co pamiętam to droższe części i trzeba wymieniać całe
    moduły.

    Dla mnie dużą wadą byłoby właśnie to, że jak się zepsuje to "dwa urządzenia
    naraz" . Wodę mam bardzo twardą i pralki raczej kupujmy tańsze bo kamień
    robi swoje. Po lekturze o stacjach uzdatniania też odsunąłem ten zakup na
    przyszłość:)

    > rozważam jeszcze młnek w zlewie -- ktoś ma jakieś doświadczenia? Mnie się
    > to kojarzy głównie z hałasem. :>

    A mi z filmami, gdzie komuś do niego albo wpada obrączka, albo na siłę
    wkładają rękę:)

    --
    scruffty

  • 327. Data: 2014-11-03 08:59:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 listopada 2014 23:22:22 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > niepolularne nazwisko z kontaktow w moim telefonie, mimo ze mam
    > odchaczone wszystkie synchronizacje z chmura.

    Dla Twojego dobra i wygody przecież to wszystko.
    W sieci gdzieś jest opis przypadku że gościu na wycieczkę zagraniczną wyjechał.
    Telefon wyłączony cały czas miał jak twierdził.
    Po powrocie uruchomił telefon i w jakiejś aplikacji pokazującej lokalizację ładnie
    było widać kiedy i gdzie był.
    Mam nadzieje że nic nie pomieszałem bo nie chce mi się szukać tego konkretnie
    artykułu.

  • 328. Data: 2014-11-03 09:47:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-03 o 08:59, Kris pisze:

> [...]
    było widać kiedy i gdzie był.
    > Mam nadzieje że nic nie pomieszałem bo nie chce mi się szukać tego konkretnie

    Takie coś googiel robni na podstawie geotaggingu ze zdjęć w chmurze.
    Więc albo aparat w aparacie albo aparat w telefonie wysyłał zdjęcia do
    chmury (za zgodą użytkownika oczywiście) :)

    --
    Pete

  • 329. Data: 2014-11-03 09:49:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-03 o 08:00, Myjk pisze:
> [...]
    > robić w tygodniu lub, z tego samego powodu (bezobsługowości), można zorbić

    doczytałem włąśnie, że 2w1 mogą suszyć tylko ok połowę maksymalnego
    wsadu do pralki. Więc i tak suszysz na 2 tury (czyli trzeba wyciągać
    część prania)), albo zawsze pierzesz połowę pojemności pralki.

    --
    Pete

  • 330. Data: 2014-11-03 09:59:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 09:47:02 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    > Takie coś googiel robni na podstawie geotaggingu ze zdjęć w chmurze.
    > Więc albo aparat w aparacie albo aparat w telefonie wysyłał zdjęcia do
    > chmury (za zgodą użytkownika oczywiście) :)
    A tu podobny przypadek tylko ze iphone;)
    http://www.wykop.pl/ramka/1894320/iphone-5s-sledzi-t
    woj-ruch-nawet-po-wylaczeniu-urzadzenia/