  • 361. Data: 2014-11-04 14:25:09
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >A jak pójdę to przestaniesz trolować?

    Musialbys jeszcze przestac bic wlasna matke mlotkiem po glowie.

  • 362. Data: 2014-11-04 14:52:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 listopada 2014 12:10:13 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Ale są takie? Szukałem gotowych rozwiązań w necie i chyba źle zadawałem
    > pytanie góglowi bo nic szczególnie ciekawego nie wyszło.
    Niedawno na zlecenie małżonki badałem temat i takie coś wyszło m.in.
    https://www.google.com/search?q=DESKA+DO+PRASOWANIA+
    NA+%C5%9ACIANE&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X
    &ei=f9lYVNWiNcruaLWbgdgE&ved=0CDgQsAQ&biw=1280&bih=8
    25

  • 363. Data: 2014-11-04 15:26:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jakiego kogukta? Jakiej amortyzacji?

    [cytat:]
    > W przypadku człowieka maksymalny czas amortyzacji po którym odczuje zysk w
    > kieszeni to 5 lat
    [koniec cytatu]

    > Wszystko ci sie pierdzieli.

    Nie to Ty się zapętliłeś w pisaniu tylko po to by trolować. Już nawet nie
    wiesz na jaki temat piszesz - ale piszesz. Smutne to.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 364. Data: 2014-11-04 15:37:12
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Musialbys jeszcze

    Czyli nie przestaniesz. W takim razie nie idę.

    > przestac bic wlasna matke mlotkiem po glowie.

    Słabiutko, oj słabiutko argumentacja rodem z książek typu "marketing nie
    tylko dla orłów".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 365. Data: 2014-11-04 15:48:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Nov 2014 12:40:51 +0100, Ergie

    > Są tez deski chowane jak na amerykańskich filmach (na zawiasie i jak się
    > zwolni górny zaczep to można taką deską dostać w głowę :-) Któryś producent
    > szaf do zabudowy miał to w swojej ofercie, ale teraz nie mogę wygooglać
    > który.

    Właśnie składaki na ścianę i szufladowe widziałem, a takich co się typowo z
    szafy otwierają jakoś nie spotkałem. Tzn. widzę coś w formie lampy wiszącej
    na ścianie i tak rozkładanej, ale nie o to, nie o to... ;)

    > Czyli jest trochę słońca - to nie będzie tak źle. Ale po co balkon???
    > Balkon w domu to proszenie się o kłopoty :-)

    No własnie po to żeby było tam względnie jasno. Balkon chce żona, bo prócz
    naturalnie prania, dosyć często wietrzy pościel itp. ale nie chce jej się
    gonić z tym na dół żeby wywiesić na podwórku.

    > Ale w ten sposób masz szansę finalnie lepiej przewietrzyć i szafę i
    > pomieszczenie więc o ile w pierwszej chwili po wrzuceniu brudów rzeczywiście
    > zapachy pójdą na pomieszczenie to już po chwili znikną w wywiewie.

    Ale zapachy mają to do siebie, że się lubią ciągnąć. ;) Tego chcę uniknąć.
    Na wentylacji szaf mi szczególnie nie zależy, bo przecież będą w nich
    wisieć czyste rzeczy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 366. Data: 2014-11-04 16:13:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > wiszącej
    > na ścianie i tak rozkładanej, ale nie o to, nie o to... ;)

    Ja kojarzę coś takiego że odsuwasz drzwi szafy a za nimi jest przymocowana
    deska na zawiasie, ale w tej chwili nie potrafię wyguglać.

    > No własnie po to żeby było tam względnie jasno.

    No to może być tylko tzw. drzwiokno. (okno do ziemi ale nieotwierane)

    > Balkon chce żona, bo prócz
    > naturalnie prania, dosyć często wietrzy pościel itp. ale nie chce jej się
    > gonić z tym na dół żeby wywiesić na podwórku.

    No to nic nie poradzisz balkon musi być :-)

    > Ale zapachy mają to do siebie, że się lubią ciągnąć. ;) Tego chcę uniknąć.
    > Na wentylacji szaf mi szczególnie nie zależy, bo przecież będą w nich
    > wisieć czyste rzeczy.

    Ale zapachy idą we _wszystkich_ kierunkach więc jak nie będziesz dobrze
    wentylował całego pomieszczenia to wentylacja przestrzeni przy koszu
    niewiele pomoże.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 367. Data: 2014-11-04 19:27:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Nov 2014 14:18:16 +0100, Ergie

    > Ale skosy nie muszą być niefunkcjonalne. Naprawdę :-)

    Poproszę o taki projekt, może się jednak skuszę. ;)

    > A ja całkowicie świadomie i dobrowolnie taki sobie wybudowałem po tym jak
    > mieszkałem w domu ze skosami, domu bez skosów i dwóch mieszkaniach bez
    > skosów.
    > Nie zrozumieliśmy się. Ja też jestem przeciwnikiem dachów wielospadowych -
    > bo to rzeczywiście bywa kłopotliwe w meblowaniu a i często wiąże się z
    > dodatkowymi słupami które trzeba "chować" w ścianach działowych. Mam dach
    > dwuspadowy - bez koszy, bez lukarn i innych potencjalnie problematycznych
    > elementów.

    Dla mnie to dyskwalifikujące, bo nieznoszę okien połaciowych.

    > U nas MPZP przewiduje dach albo płaski albo dwuspadowy (zakaz kopert) i od 5
    > albo 6 lat gdy tam kupiłem działkę i śledzę okolicę nie powstał ani jeden
    > dom z dachem płaskim.

    Dlaczego można dwuspadowy i płaski a koperty nie? Jakaś abstrakcja. No i
    nic dziwnego, że klocka z płaskim dachem ludzie nie chcą, mnie też się
    takie nie podobają. :>

    > Skąd to założenie że "jest" upierdliwy? Jak architekt kiepski to oczywiście
    > _może_ być, ale ale wcale nie musi.

    To ja chętnie obejrzę taki dom. ;) Aczkolwiek to i tak jałowe, bo mnie będą
    drażnić rzeczy które Tobie zupełnie przeszkadzać nie będą.

    > Nie gniewaj się, ale to ja już wolę kostkę nawiązującą do modernizmu niż
    > kostkę zwieńczoną kopertą - taki kształt jest dla mnie bezpłciowy a jeszcze
    > jak ma od frontu symetrycznie 4 okna to już zupełnie mnie odrzuca. Ale to
    > oczywiście sprawa gustu - każdy ma swój i rozumiem że komuś może się podobać
    > coś innego.

    Co się będę gniewać -- ja nie buduję domu dla kogoś, tylko dla siebie. Nie
    buduję na pokaz, tylko żeby w nim mieszkać i się dobrze w nim czuć.

    > ???

    Jak dziesięć lat temu kupowalimy działkę, to było pusto w okolicy. Niecałe
    dwa lata później już wyrosły dachy wielospadowe. My też rysowaliśmy sobie
    wielospadowy dach, toteż i planowanie obracało się przy skosach -- i ciągle
    traciłem cierpliwość przy tym, bo nie da się wszystkiego pogodzić, można
    tylko mniej lub bardziej kombinować żeby było zbliżone do ideału.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 368. Data: 2014-11-04 20:42:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >Nie to Ty się zapętliłeś w pisaniu tylko po to by trolować. Już nawet nie
    >wiesz na jaki temat piszesz - ale piszesz. Smutne to.

    Machrenkom...

  • 369. Data: 2014-11-04 20:45:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Słabiutko

    Nie mialo byc mocno, mialo byc dokladnie tak jak sam powyzej
    zaprezentowales. Nie dotarlo, w sumie nie wiem co ja sobie myslalem sadzac,
    ze dotrze.

    Zawodowo marnujesz moj czas, zegnam cie trwale.

  • 370. Data: 2014-11-05 07:20:59
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 listopada 2014 19:27:53 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 4 Nov 2014 14:18:16 +0100, Ergie

    > Poproszę o taki projekt, może się jednak skuszę. ;)

    Mnie się to nie specjalnie podoba, ale na pewno wykorzystuje (na kuchnie) zdawałoby
    się, nie dające się wykorzystać miejsce.

    http://www.bildhochladen.de/images/2014/11/05/skos.j
    pg