  • 311. Data: 2016-09-24 18:21:17
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Pierwszy z brzegu cennik PC
    > http://www.ecopol-system.pl/oferta/oferta.html
    > Różnica miedzy 10kW a 12kW to całe 780zł

    Nie pisz że ecopol to "pierwszy z brzegu", bo na moje rozeznanie czego
    nie szukać to tam jest najtaniej. Bynajmniej nie porównuje do jakości
    biedronki, ale skojarzenia nasuwają się same.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 312. Data: 2016-09-24 19:59:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 24 września 2016 16:19:06 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Nie wytłuszczaj wyjątków jako reguły. Jak ktoś chce w domu parterowym
    > podwieszać sufity, to jego sprawa.

    A jak niby zrobić sufity w domu parterowym? Mam parterówkę i nie widzę
    specjalnej alternatywy dla podwieszanych...

    L.

  • 313. Data: 2016-09-24 20:01:19
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 24 września 2016 18:21:23 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Nie pisz że ecopol to "pierwszy z brzegu", bo na moje rozeznanie czego
    > nie szukać to tam jest najtaniej. Bynajmniej nie porównuje do jakości
    > biedronki, ale skojarzenia nasuwają się same.

    Słabo szukasz:

    http://www.ppcpompy.eu/cennik/

    L.

  • 314. Data: 2016-09-24 20:07:34
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > nie szukać to tam jest najtaniej. Bynajmniej nie porównuje do jakości
    > biedronki, ale skojarzenia nasuwają się same.
    Akurat ecopol to bardzo przyzwoitej jakości pompy
    Nie słuchaj Swojego architekta tylko poczytaj.
    Tańsze w Jula znajdziesz- duży wybór mają

  • 315. Data: 2016-09-24 20:09:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 września 2016 19:59:42 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > A jak niby zrobić sufity w domu parterowym? Mam parterówkę i nie widzę
    > specjalnej alternatywy dla podwieszanych...
    Tradycyjny strop?

  • 316. Data: 2016-09-24 20:11:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 września 2016 18:21:23 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Nie pisz że ecopol to "pierwszy z brzegu", bo na moje rozeznanie czego
    > nie szukać to tam jest najtaniej
    Dałem pożniej linka do pomp panasonica- kto bogatemu zabroni za logo dopłacać.
    Ale i z tego cennika wyszło że Myjk bzdury pisze.

  • 317. Data: 2016-09-24 20:12:37
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 24 września 2016 20:09:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Tradycyjny strop?

    Tylko to jest 10x droższe od sufitu podwieszanego, tak mnię się wydaje...

    L.

  • 318. Data: 2016-09-24 20:18:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 września 2016 20:12:38 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Tylko to jest 10x droższe od sufitu podwieszanego, tak mnię się wydaje...

    Niewątpliwie.
    Jeśli dobrze pamiętm to u mnie(grudzień 2007):
    5tys robocizna
    2tys(?)- stal
    3tys(?)-beton
    Na to tynk, gładz itp ale to mniej wiecej tyle co podwieszany

  • 319. Data: 2016-09-26 10:25:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 24 Sep 2016 18:21:17 +0200, Mateusz Bogusz

    > Nie pisz że ecopol to "pierwszy z brzegu", bo na moje rozeznanie czego
    > nie szukać to tam jest najtaniej. Bynajmniej nie porównuje do jakości
    > biedronki, ale skojarzenia nasuwają się same.

    Skojarzenia niech każdy sobie ma jakie lubi. Niemniej jednak ja rozważam
    zakup właśnie ecopola albo ekontecha. Ceny przez nich dyktowane są
    "odpowiednie" -- nie za duże, nie za małe. Z pewnością da się bowiem PC
    zrobić taniej -- patrz Meeting 7kW (A10W35) za 6 tys. zł brutto.

    Z cennika ecopolu wynika, że różnica w PC 8 a 10kW czyli 2kW różnicy
    (A5W35) to 2690 zł netto. Do tego 2000 zł na większy wymiennik (przy
    odwiertach będzie jeszcze więcej) i rekuperator w tej cenie się zmieści
    całkiem niezłej klasy (też nie zamierzam na reku wydać więcej jak 5 tys.
    zł).

    Dlatego warto iść w WM z reku, oraz ocieplenie zamiast np. ładować kasę w
    kominki i większe źródła ciepła z gównianą wentylacją grawitacyjną, która
    sobie działa jak chce, trzeba ją obsługiwać (zamykanie/otwieranie okien),
    nie ma szans nawet na elementarną filtrację powietrza więc syf przez to w
    domu (w tym roku zebrałem kilofunt nasion z brzozy nawianych uchylonymi
    oknami <wrrr!>) o kurzu walącym oknami nie wspomnę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 320. Data: 2016-09-26 15:48:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 września 2016 10:24:30 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    .
    > Z cennika ecopolu wynika, że różnica w PC 8 a 10kW czyli 2kW różnicy
    > (A5W35) to 2690 zł netto.
    O znowu założenia zmieniasz żeby na Twoje wyszło;)

    Wcześnie pisałeś chyba o 10kW vs 12kW- a to rożnica 780zł była