  • 41. Data: 2020-06-21 19:53:16
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 21 Jun 2020 18:52:22 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Nie mam tak, że mogę sięgnąć do sejfu, wyciągnąć coś rzymskiego,
    > strzelić fotkę i dać link jako przykład.

    Masz na myśli czasy cesarstwa rzymskiego?
    Co za tym sugerujesz? Że antyczni rzemieślnicy byli świetni a ci po
    nich w średniowieczu byli partaczami (w dzisiejszym znaczeniu, nie
    ówczesnym) bo fach zamiast się rozwijać się cofnął....? No bo to dość
    dziwne, sztuka (umiejętności) raczej powinna się rozwijać (w czasie)
    a nie zwijać.

    --
    Marek

  • 42. Data: 2020-06-21 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

    > A czy Ty masz tatuaże? Jak byłem młody to kogoś z tatuażami
    > uważało się za chorego umysłowo albo za byłego więźnia.Teraz też
    > patrzy się z politowaniem.

    Jak byłem młody to wiele rzeczy było innych niz jest teraz.
    Dzis znam wiele osób wytatuowanych, niektorzy maja delikatne, małe,
    punktowe, inni piekne rozbudowane, jeszcze inni jakies debilne.
    IMO to taki sam srodek wyrazu jak ciuchy, okulary, buty - nie mnie
    oceniac czy ktos moze miec czy nie bo to nie moje ciało.
    I nigdy nie przyszło mi do głowy patrzyc na wytatuowana osobe z
    politowaniem - przyznam ze nie wiem skad to sie bierze.

    Patrze np z politowaniem na matke z dzieckiem która opiekujac sie
    bobasem, ma fajke w pysku i dmucha maluchowi w twarz. Ale na tatuaze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 43. Data: 2020-06-21 20:19:42
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 21.06.2020 19:59, Budzik wrote:

> [...]
    > I nigdy nie przyszło mi do głowy patrzyc na wytatuowana osobe z
    > politowaniem - przyznam ze nie wiem skad to sie bierze.

    Jak miałem dzieci w podstawówce to zmieniliśmy nauczycielkę właśnie w
    związku z dawaniem złego przykładu dzieciom, miała tatuaże w widocznych
    miejscach. W końcu dyrektor nie miał innego wyjścia ale też się stawiał.
    Mimo, że to było dawno ale był to wstęp do ideologii LGBT. Takich rzeczy
    nie powinno się propagować w publicznych miejscach ani w edukacji.
    Niech się tatuują, narkotyzują, palą czy gwałcą inni ale poza
    przestrzenią publiczną.
    Ja uważam, że w ogóle powinien być zakaz ustawowy propagowania
    homoseksualizmu czy tam lgbt po nowemu.

    > Patrze np z politowaniem na matke z dzieckiem która opiekujac sie
    > bobasem, ma fajke w pysku i dmucha maluchowi w twarz. Ale na tatuaze?

    Ja tę na to patrzę z politowaniem. Takie dziecko będzie palić jak matka.
    Będzie takie samo głupie jak ona.

  • 44. Data: 2020-06-21 20:53:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

> [...]
    > ówczesnym) bo fach zamiast się rozwijać się cofnął....? No bo to dość
    > dziwne, sztuka (umiejętności) raczej powinna się rozwijać (w czasie)

    W takim razie proponuję nie poprzestawać na obejrzeniu paru obrazków,
    ale też przeczytać jakiś podręcznik do historii sztuki. To nie tak,
    że wszystko rozwija się liniowo. Po okresie rozkwitu przychodzi czas
    regresji, by po nim znowu nastąpił wzlot. Trudno powiedzieć, że
    starożytni Grecy i Rzymianie nie potrafili realistycznie wyrzeźbić
    w marmurze postaci ludzkiej, wraz z najdrobniejszymi jej szczegółami.
    W średniowieczu, jak się który artysta tknął kaminnia, to przeważnie
    by niewielkim nakładem sił wydłubać płaskorzeźbę ze schematycznymi
    sylwetkami. A gdy już opadł ostatni liść jesieni średniowiecza i
    nastało odrodzenie, to wtedy wiadomo -- Michał Anioł, itd, itp.

    Jarek

    PS
    Nie chodziło mi o wsparcie błędnego przekonania, że średniowiecze
    to był okres gnuśnego zacofania i ciemnoty, a jedynie prześledzenie
    jednego rodzaju aktywności kulturowej człowieka. Ze złotnictwem
    i metalami jest dość podobnie jak z rzeźbą i kamieniem.

    --
    I pieniądz sikał im do kasy
    Od wszystkich zbroi, tarcz i mieczów...

  • 45. Data: 2020-06-21 21:32:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla jasności. Czy podniosłeś wartość domu okaże się jak będziesz go chciał sprzedać.
    Jak nie chcesz sprzedać to wart jest zero. A jak musisz sprzedać to wart jest tyle
    ile ktoś chce zapłacić. Chciałbym zauważyć że rzeczy takie jak dom sprzedaje się
    wtedy jak się musi to zrobić.

  • 46. Data: 2020-06-21 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

> [...]
    > narkotyzują, palą czy gwałcą inni ale poza przestrzenią publiczną.
    > Ja uważam, że w ogóle powinien być zakaz ustawowy propagowania

    Pogubiłem się.
    Dla ciebie tatuaz to przejaw LGBT, homoseksualizmu, gwałccicela czy
    wszystkiego razem zgodnie z teza ze kazdy pijak to złodziej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 47. Data: 2020-06-22 00:05:53
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 21.06.2020 21:59, Budzik wrote:

    > Pogubiłem się.
    > Dla ciebie tatuaz to przejaw LGBT, homoseksualizmu, gwałccicela czy
    > wszystkiego razem zgodnie z teza ze kazdy pijak to złodziej?

    Nie ściemniaj.
    Napisałem, że w przestrzeni publicznej, a szczególnie w szkołach
    powinien być zakaz

    - palenia fajek
    - eksponowania tatuaży
    - szerzenia ideologii homoseksualnej i LGBT

    To powinno być ustawowo zakazane.

    Nauczyciel nie powinien mieć prawa cuchnąć fajami po przerwie i nie
    powinien mieć prawa posiadania tatuaży w widocznych miejscach i
    eksponować dzieciom.

    I to nie jest żadna homofobia. Jak są dzieci LGBT to niech sobie
    eksponują to poza szkołą i przestrzenią publiczną, a nie wciągają w to
    inne dzieci.

  • 48. Data: 2020-06-22 00:38:46
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.06.2020 o 00:05, KIKI pisze:

> [...]
    >
    > I to nie jest żadna homofobia. Jak są dzieci LGBT to niech sobie
    > eksponują to poza szkołą i przestrzenią publiczną, a nie wciągają w to

    Jesteś niestety debilnym homofobem, nie ma czegoś takiego jak ideologia
    LGBT - to są po prostu inni ludzie. Ideologia to chory wymysł kaczofili.

  • 49. Data: 2020-06-22 00:48:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.06.2020 o 0:05, KIKI pisze:

    > Jak są dzieci LGBT to niech sobie
    > eksponują to poza szkołą i przestrzenią publiczną, a nie wciągają w to
    > inne dzieci.

    Dzieci LGTB? Chyba Cię poje.. pojechało czymś twardym po głowie.
    Poza tym te "inne dzieci" trzeba wychowywać w domu, a nie za
    przeproszeniem spuszczać się w tej materii tylko na szkołę.
    Wonczas temu innemu dziecku będzie niestraszna w szkole pani
    z tatu i pan z faju.

  • 50. Data: 2020-06-22 00:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

> [...]
    >
    > - palenia fajek
    > - eksponowania tatuaży
    > - szerzenia ideologii homoseksualnej i LGBT

    IMO napisałes zupełnie cos innego.
    Moze przeczytaj jeszcze raz i sprostuj.
    Połaczyłes w jakis absurdalny sposób lgbt z tatuazami i gwałtami, bez
    zajakniecia walnałes wszystko razem w jednym zdaniu.
    Moze trzeba popracowac nad jasnascia wypowiedzi bo byc moze wcale nie
    jestes homofobem ale po tym zlepku musze cie o to podejrzewac.

    > To powinno być ustawowo zakazane.

    Fajki - zgoda.
    Tatuazy - nadal nie rozumiem co masz do tatuazy.
    Szerzenie ideologi LGBT? Jak znam zycie to zaraz okaze sie ze nie
    chodzi o szerzenie LGBT a o to ze ewentualny nauczyciel homoseksualista
    powinien swoja orientacje ukrywac bo jak sie dzieci dowiedza to juz na
    pewno same zostana homoseksualistami wiec w takiej sytuacji wypad ze
    szkoły. Dobrze rozumiem?

    > Nauczyciel nie powinien mieć prawa cuchnąć fajami po przerwie i
    > nie powinien mieć prawa posiadania tatuaży w widocznych miejscach
    > i eksponować dzieciom.

    Tak, rozumiem, masz cos do tatuazy.
    Zamiast po raz piaty to powtarzac, moze w koncu okresliłbys co to za
    uraza?

    > I to nie jest żadna homofobia. Jak są dzieci LGBT to niech sobie
    > eksponują to poza szkołą i przestrzenią publiczną, a nie wciągają
    > w to inne dzieci.

    alez oczywiscie - to zadna homofobia. Po prostu niech pedały trzymaja
    swoje pedalstwo w domu. Dobrze rozumiem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki