  • 51. Data: 2020-06-22 04:43:15
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.06.2020 00:59, Budzik wrote:

    > Fajki - zgoda.
    > Tatuazy - nadal nie rozumiem co masz do tatuazy.
    > Szerzenie ideologi LGBT? Jak znam zycie to zaraz okaze sie ze nie
    > chodzi o szerzenie LGBT a o to ze ewentualny nauczyciel homoseksualista
    > powinien swoja orientacje ukrywac bo jak sie dzieci dowiedza to juz na
    > pewno same zostana homoseksualistami wiec w takiej sytuacji wypad ze
    > szkoły. Dobrze rozumiem?

    Jak się nauczyciel okaże homoseksualistą to nie powinien uczyć w szkole.
    Powinno prawo tego zabraniać, powinna być ustawa, akt prawny
    zabraniający im pracy z dziećmi do 18 roku życia.

    > alez oczywiscie - to zadna homofobia. Po prostu niech pedały trzymaja
    > swoje pedalstwo w domu. Dobrze rozumiem?

    Lepiej bym tego nie ujął :-)

  • 52. Data: 2020-06-22 04:54:10
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.06.2020 00:38, MK wrote:

    > Jesteś niestety debilnym homofobem, nie ma czegoś takiego jak ideologia
    > LGBT - to są po prostu inni ludzie. Ideologia to chory wymysł kaczofili.

    Duda dobrze powiedział, to nie są ludzie to ideologia.
    Są prawdziwi LGBT, ludzie po prostu chorzy, którzy urodzili się z
    wadliwym genotypem, mają podwójne organy płciowe ale nie te na co
    wskazuje DNA. To są chorzy ludzie, którzy wymagają opieki medycznej,
    podawania leków przez całe życie.
    Pozostała część LGBT to nie ludzie ale ideologia i Duda dokładnie
    powiedział to co myśli większość społeczeństwa.
    Ja uważam, że Duda miał rację.

  • 53. Data: 2020-06-22 05:14:38
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.06.2020 04:54, KIKI wrote:
> [...]

    Cytat
    "Próbuje się nam proszę państwa wmówić, że to ludzie, a to jest po
    prostu ideologia. Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości, czy to jest
    ideologia, czy nie, to niech zajrzy w karty historii i zobaczy, jak
    wyglądało na świecie budowanie ruchu LGBT - powiedział w sobotę w Brzegu
    prezydent Andrzej Duda."

    I podpisuję się pod tym. Lepiej tego powiedzieć nie można.

    17 maja 1990 roku Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) wykreśliła
    homoseksualizm z listy chorób i zaburzeń. Co się tego dnia zmieniło?

    Czy to nie ta sama WHO Worst Health Organization, która ukrywała przed
    światem Chińską grypę przez co zmarło niepotrzebnie kilka setek tysięcy
    ludzi? Która tańczy jak Chiny zagrają?
    Polska też powinna wystąpić z WHO tak jak USA, A wystarczyło
    poinformować świat w Grudniu i zamknąć połączenia z Chinami.

  • 54. Data: 2020-06-22 05:18:44
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Prezydent mówił, że "z jednej z polskich telewizji wyrzucono posła,
    który powiedział, że to jest ideologia, nazwał to po prostu ideologią".
    - Próbuje się nam proszę państwa wmówić, że to ludzie. A to jest po
    prostu ideologia. (...) Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości, czy to
    jest ideologia, czy nie, to niech sobie zajrzy w karty historii i
    zobaczy, jak wyglądało na świecie budowanie ruchu LGBT, niech zobaczy
    jak wyglądało budowanie tej ideologii, jakie poglądy głosili ci, którzy
    ją budowali - powiedział Andrzej Duda.

    Ocenił, że "najlepszym dowodem na to, że jest to ideologia, jest to, że
    część osób, które mają preferencje homoseksualne, nie utożsamia się z
    tym ruchem i ideologią". - Mają po prostu swoje preferencje i już.
    Uważają, że to jest ich prywatna sprawa i że preferencje to jest rzecz,
    z którą się nie należy obnosić. Ja darzę wszystkich ludzi szacunkiem,
    ale nie pozwolę na to, by ideologizowano dzieci, bo to jest moja
    odpowiedzialność za Polskę i za polską młodzież - powiedział prezydent.

    - Nie po to pokolenie moich rodziców przez 40 lat walczyło, żeby
    wyrzucić ideologię komunistyczną ze szkół, żeby nie można jej było
    wciskać dzieciom, żeby nie można było prać mózgów młodzieży i
    indoktrynować ich, młodych ludzi, dzieci, żołnierzy w wojsku, w
    organizacjach młodzieżowych, nie po to walczyli, żebyśmy teraz godzili
    się na to, żeby przyszła inna ideologia, jeszcze bardziej niszcząca dla
    człowieka, ideologia, która pod frazesami szacunku i tolerancji ukrywa
    głęboką nietolerancję i eliminację, wykluczenie wszystkich tych, którzy
    nie chcą jej ulec - powiedział prezydent.

    100% ma u mnie Duda! Mówi jak jest!

  • 55. Data: 2020-06-22 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

> [...]
    > szkole. Powinno prawo tego zabraniać, powinna być ustawa, akt
    > prawny zabraniający im pracy z dziećmi do 18 roku życia.

    No własnie, wiec nie dopisuj do tego ideologi.
    Jestes po prostu zwykłym homofobem.
    Cała reszta to tylko budowanie otoczki zebys czuł się ze sobą odrobine
    lepiej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 56. Data: 2020-06-22 07:51:52
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Dla jasności. Czy podniosłeś wartość domu okaże się jak będziesz go chciał
    sprzedać. Jak nie chcesz sprzedać to wart jest zero. A jak musisz sprzedać to wart
    jest tyle ile ktoś chce zapłacić. Chciałbym zauważyć że rzeczy takie jak dom
    sprzedaje się wtedy jak się musi to zrobić.

    Nie do końca jest tak jak mówisz. Tzn. tak - na dzień dzisiejszy wartość
    podniosłem, jutro wartość może być inna. Ale w UK nie jest tak, że
    musisz czekać do sprzedaży. Zwykle co 2 lata robisz remortgage - czyli
    renegocjujesz warunki umowy. Zwykle, np. ze względu na to, że większa
    część domu jest spłacona, pożyczkodawcy proponują ci lepsze warunki
    kredytu (ja np. przez pierwsze 2 lata mam oprocentowanie 3.49%, później
    spodziewam się poniżej 2% - bo często takie się tutaj ma).
    Podczas remortgage możesz zmienić warunki kredytu (czas kredytowania,
    fixed term czyli przez jaki czas masz stałe oprocentowanie i jesteś
    uwiązany z danym kredytodawcą), możesz też dobrać dodatkową gotówkę -
    zwykle (przy lokalach w których mieszkasz, a nie wynajmujesz) musisz
    pozostawić 10% wartości domu, pozostałą kwotę możesz wyciągnąć (czyli z
    podwyższonej wartości korzystasz przed sprzedażą).
    Dokładnie to samo jest przy nieruchomościach wynajmowanych (tylko
    zostawić musisz 20-25% wartości) - możesz kupić dzisiaj dom na wynajem o
    wartości 100.000 wpłacając 25.000 gotówki (25% wkładu), wyremontować za
    10.000 i jeśli np. podniosłeś wartość do 140.000 robisz remortgage i
    okazuje się, że teraz twój wkład to 45% (wartość domu 140.000, do spłaty
    pozostało 75.000, bo kupując wpłaciłeś 25.000) i możesz wypłacić różnicę
    (w tym przykładzie 30.000) - dzięki temu lokal (w tym przykładzie)
    realnie kosztuje 5.000 twojej gotówki...

    Lukasz

  • 57. Data: 2020-06-22 08:04:55
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.06.2020 o 16:31, KIKI pisze:

    > Ale to ciekawe, bo nigdzie tam nie ma działek na sprzedaż.

    są - np. na rightmove wpisz plot albo land.
    Fakt, że często są to duże działki, a mniejszej nie opłaca się kupować...
    Ogólnie bardzo prawdopodobne jest, że właścicielem ziem jest kilka
    rodzin (to moja teoria)- przez co nie tak łatwo ziemię kupić...

    Lukasz

  • 58. Data: 2020-06-22 08:12:10
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.06.2020 o 16:42, Kadar pisze:

    > Czy w akcie notarialnym jest rozdzielność ziemi i domu, czy wystarczy że kupujesz
    dom i automatycznie działkę? Pytam bo może mi się to przydać tutaj.
    > K.

    pod domem w 99% przypadków ziemia jest twoja - kupujesz dom, stajesz się
    automatycznie właścicielem działki. W przypadku mieszkań (tu nie jestem
    pewny na 100%) masz jakby wieczyste użytkowanie, które musisz przedłużać
    (ale tego nie jestem pewny, więc lepiej gdzieś jeszcze podpytaj)

    Lukasz

  • 59. Data: 2020-06-22 09:08:00
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-22 o 07:12 +0100, ddddddddddddd napisał:

> [...]
    > jestem pewny na 100%) masz jakby wieczyste użytkowanie, które musisz
    > przedłużać (ale tego nie jestem pewny, więc lepiej gdzieś jeszcze

    W zeszłym miesiącu kupiłem mieszkanie w Polsce, sprawę działki bardzo
    jasno określa akt notarialny. Kupujący kupuje mieszkanie, oraz stosowny
    procent działki znajdującej się pod blokiem (procent tym mniejszy, im
    większa ilość pięter w bloku). Przy czym nie twierdzę, że tak jest
    zawsze - w moim przypadku tak było. Być może zależy to od wspólnoty lub
    innych lokalnych ustaleń. Trzeba dopytać sprzedawcę, a później
    zweryfikować z notariuszem. Z domem zresztą tak samo - zwyczajowo
    przyjęło się, że kupując dom kupujemy również działkę pod nim (często
    większą od domu), ale widziałem już oferty samych murów. Tak czy
    inaczej, wszystko trzeba sprawdzić na piśmie, usenet nie pomoże.

    Mateusz

  • 60. Data: 2020-06-22 11:21:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.06.2020 o 6:59, Budzik pisze:

> [...]
    > Jestes po prostu zwykłym homofobem.
    > Cała reszta to tylko budowanie otoczki zebys czuł się ze sobą odrobine

    Żeby czuł się ze sobą odrobinę lepiej "z powodu własnej wewnętrznej
    walki"? O tym dalej. Zawzięty homofob to często kryptogej. Najnowsze
    badania sugerują, że im większa homofobia, tym wyższe prawdopodobieństwo
    ukrytych skłonności homoseksualnych. Z badań opublikowanych w maju 2016
    w "Dzienniku Medycyny Seksualnej" ("The Journal of Sexual Medicine")
    wynika, że mężczyźni deklarujący poglądy homofobiczne, odruchowo wykazują
    pozytywną reakcję na obrazy przedstawiające zachowania homoseksualne.

    Wspomniane badanie składało się z dwóch części. W pierwszej mężczyźni
    zaznaczali na skali poziom swojego negatywnego nastawienia do gejów.
    Następnie naukowcy śledzili ich reakcje na bodźce o charakterze
    homoseksualnym. Obserwowano, jak oddziaływają na nich zdjęcia osób tej
    samej płci o charakterze erotycznym. Na końcu zmierzono, którym obszarom
    ciała fotografowanych osób się przyglądali i jak długo to robili.

    Mężczyźni, którzy ocenili swój poziom homofobii wysoko, dłużej
    i intensywniej wpatrywali się w fotografie o charakterze gejowskim
    niż heteroseksualnym; reagowali na nie pobudzeniem.
    - Niektórzy homofobiczni mężczyźni przeżywają konflikt pomiędzy swoimi
    świadomymi a instynktownymi reakcjami - powiedział Boris Cheval,
    przewodniczący badań. - Deklarują, że są przeciwko gejom, ale wykazują
    odruchowe zainteresowanie płciowe na widok homoseksualnych bodźców.

    Warto wspomnieć o jeszcze jednych badaniach. Eksperyment przeprowadzono
    w 1996 na grupie 64 osób - było wśród nich 35 homofobów (poziom negatywnego
    nastawienia w stosunku do gejów zbadano testem IHP, czyli tzw. indeksem
    homofobii). Badanym pokazywano materiały o charakterze jednoznacznie
    erotycznym, czyli filmy pornograficzne z udziałem zarówno gejów,
    jak i lesbijek oraz osób heteroseksualnych; obserwowano obecność i poziom
    erekcji. Obie grupy badanych zareagowały pobudzeniem na filmy lesbijskie
    i hetero. Tylko grupa homofobiczna wykazała fizjologiczne zainteresowanie
    pornografią gejowską.

    Przykłady? Niemało. New York Times wymienia znane przypadki ukrytych gejów.
    Ted Haggard, pastor ewangelicki, który z ambony grzmiał, że homoseksualizm
    to grzech, musiał zrezygnować ze stanowiska, gdy wyszło na jaw, iż korzystał
    z usług męskiej prostytutki. "Myślę, że byłem tak zaciekły z powodu własnej
    wewnętrznej walki" - wyznał pastor po wybuchu skandalu. Glenn Murphy Junior,
    przewodniczący Młodych Republikanów z USA, przeciwnik zawierania małżeństw
    między osobami tej samej płci, został oskarżony o molestowanie innego
    mężczyzny. Amerykańskiego senatora Larry'ego Craiga, zdeklarowanego działacza
    przeciwko ruchowi LGBTQ, aresztowano za lubieżne zachowanie w męskiej toalecie.

    Całość tu:
    https://kobieta.gazeta.pl/kobieta/7,107881,20581272,
    zawziety-homofob-to-czesto-kryptogej-wskazuja-na-to-
    kolejne.html

    Oczywiście w przypadku takich nic nie znaczących, suwerennych homofobów
    jak KIKI, w przypadku coming outu będzie tak jak w znanym dowcipie:

    Przychodzi syn do ojca i mówi:
    -Tato, jestem gejem.
    -Czym?
    -Gejem.
    -A masz luksusowy jacht?
    -Ależ tato, to nie o to cho...
    -A masz astona-martina albo przynajmniej jaguara?
    -Tato, nie rozumiesz...
    -Jak nie rozumiem? A złotego rolexa masz?
    -Tato przecież wiesz, że nie mam.
    -No to widzisz, ty zwykły pedał jesteś, a nie jakiś gej.