  • 1. Data: 2017-05-07 19:57:03
    Temat: Re: Remont starej chałupy-jak się do te go zabrać?
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Ciekawe... proszę, nie posądź mnie o jakąkolwiek krytykę Twojego
    > pomysłu - po prostu od dawna nurtuje mnie ta kwestia, dlaczego wszyscy
    > murują :-)))

    Może dlatego, że nie ma lepszej alternatywy?
    Masz domek z bali.Podpytaj ile teraz kosztowałaby budowa.Przy okazji dowiedziałbyś
    się wielu rzeczy.Na przykład, że w Polsce bardzo trudno znależć drewno na taki
    dom.Pewno przywóz z Ameryki byłby jak nie tańszy to szybszy.
    Tam mają jeszcze dziewicze lasy,a w Europie w rezerwatach sa młodsze.Nie tylko wojny
    zrobiły swoje...
    Dlatego również drewno na szkieletory amerykańskie to nie to samo, co na nasze.Pewno
    amerykański/kanadyjski cieśla musiałby się od nowa uczyć.I nie chodzi tylko o cale...

    Pozdro.abomito

  • 2. Data: 2017-05-07 20:05:43
    Od: abomito <a...@w...pl>

    A w ogóle, to odniosłem wrażenie, że Marcin(-ek) i sk to dwie rózne osoby i dwa (choc
    podobne) problemy.
    Tylko ja tak uważam?

  • 3. Data: 2017-05-08 00:14:36
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 maja 2017 20:05:44 UTC+2 użytkownik abomito napisał:
    > A w ogóle, to odniosłem wrażenie, że Marcin(-ek) i sk to dwie rózne osoby i dwa
    (choc podobne) problemy.
    > Tylko ja tak uważam?

    Bardzo możliwe przy odgrzanym 12letnim kotlecie