  • 11. Data: 2020-05-10 20:23:23
    Temat: Re: Renowacja drzwi garażowych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Nadałyby się. Z v-fugami lepiej imitują deski niż tradycyjne panele
    > i w pełni wodoodporne. Łatwy montaż - na klik długi i krótki bok. Są
    > cienkie i wiotkie, więc muszą leżeć na równej i twardej powierzchni.
    > Gdyby udało się je przykleić do drzwi, stanowiłyby idealny materiał
    > do ich renowacji, nie wymagający potem specjalnej konserwacji. Mam
    > je położone na płytki w kuchni (wskutek fanaberii żony) i wprowadzają
    > w błąd gości, że podłoga drewniana.

    Dokładnie tak to widze. Dzieki za potwierdzenie.
    Własnie mam w jednym mieszkaniu do zrobienia "czegoś" miedzy meblami
    kuchennymi dolnymi a gornymi - raptem pare metrów2. Chyba sobie na probe
    wkleje coś takiego. Dzieki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 12. Data: 2020-05-10 20:23:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Te panele to na równe i gładkie powierzchnie. Jak masz płyciny to
    > nie widzę tego, aby się dało sensownie nakleić.

    Rowną powierzchnie to ja sobie na tych drzwiach zrobię.
    Jakby sie nie udało, to obicie drewnem sprawiłoby ze nierownosci nie
    miałyby znaczenia bo drewno nawet o grubości 1cm bedzie wystarczająco
    sztywne.

    Tak sie zastanawiam - jakies 3m2 drewna o grubości 1cm to ile bedzie
    dodatkowych kg? 0,03m3? 15kg? Dobrze licze?

    > Pokażesz drzwi będzie można coś doradzić.

    Dzieki, jutro wrzuce.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 13. Data: 2020-05-10 21:27:01
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Kiedyś można było kupić takie folie drewnopodobne. Naklejało się je i jakoś to
    wyglądało.
    K.

  • 14. Data: 2020-05-10 21:57:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-10 o 21:27, Kadar pisze:
    > Kiedyś można było kupić takie folie drewnopodobne. Naklejało się je i jakoś to
    wyglądało.

    Przecież się nie da okleić takich drzwi.
    No może bracia Collins. :-)

    https://tiny.pl/7tt8c

    Robert

  • 15. Data: 2020-05-10 22:16:03
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Przecież się nie da okleić takich drzwi.
    > https://tiny.pl/7tt8c

    Było napisane - "solidne".
    K.

  • 16. Data: 2020-05-11 06:58:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Przecież się nie da okleić takich drzwi.
    > No może bracia Collins. :-)
    >
    > https://tiny.pl/7tt8c

    Mysle sobie ze aby to zcyms foliopodobnym oklejac to musiałbym najpierw
    uzyskac idealna powierzchnie.
    Pomijam fakt ze w klejaniu nie mam zadnego doswiadczenia.

    Kazdy inny materiał który bedzie miał jakas grubośc i twardosc bedzie
    wybaczał przygotowanie prostej ale np chropowatej powierzchni z
    delikatnymi niedoskonałosciami.

    Dzieki za pomysł ale nie podejme sie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 17. Data: 2020-05-11 18:22:47
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Chcę się upewnić; czy to są te drzwi?
    https://tiny.pl/7tt8c

    K.

  • 18. Data: 2020-05-11 20:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > Chcę się upewnić; czy to są te drzwi?
    > https://tiny.pl/7tt8c

    :)
    Trafiony w punkt!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 19. Data: 2020-05-12 00:40:40
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-05-11 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > :)
    > Trafiony w punkt!

    Tu już w trakcie renowacji:

    https://i.pinimg.com/236x/3b/99/db/3b99dbed6c0583a68
    8efbf5151d3e53b--rustic-doors-rustic-windows.jpg

    https://tiny.pl/7tcbb

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2020-05-13 01:58:38
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Trafiony w punkt!

    Jeśli te są solidne to jak nazwiesz normalne drzwi?
    K.