  • 11. Data: 2010-08-11 08:40:33
    Temat: Re: Rolokasetom nie!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 20:42:50 +0200, AW napisał(a):

    > Komu wynajmiesz dworek?

    Jak to wynajmiesz? - zamieszkam w nim, potem będzie dla dzieci. Ale
    oferuję Ci kurną chatę i etat gardenboja.

  • 12. Data: 2010-08-11 08:40:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 21:12:54 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dworzanom dworcowym, którzy sobie z niej będą dworować.

    Boli?

  • 13. Data: 2010-08-11 08:41:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 21:39:14 +0200, Damork napisał(a):

    > Na mównicę wtargnął "Boombastic", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    > ryknął:

    > W takim razie aby było zgodnie z Naszą Słowiańską Tradycją powinna to być
    > chatka na odpowiednio wysokiej kurzej nóżce, o!

    No wiem, że o dworkach polskich nie słyszałeś.

  • 14. Data: 2010-08-11 08:58:53
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Boli?

    Upssss. Wygadałaś się, że wydawało Ci się, że będziemy zazdrościć...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 15. Data: 2010-08-11 09:42:06
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Jak to wynajmiesz? - zamieszkam w nim, potem będzie dla dzieci. Ale
    > oferuję Ci kurną chatę i etat gardenboja.

    Za ile?

  • 16. Data: 2010-08-11 10:06:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 11:42:06 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Za ile?

    Się zobaczy. Najpierw zbuduję.

  • 17. Data: 2010-08-11 10:12:54
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Się zobaczy. Najpierw zbuduję.

    Hm. Majordomus - to ciekawe.

  • 18. Data: 2010-08-11 10:16:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 12:12:54 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Hm. Majordomus - to ciekawe.

    Nie - gardenboj.

  • 19. Data: 2010-08-11 10:18:37
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Nie - gardenboj.

    Postaw krasnala.

  • 20. Data: 2010-08-11 10:28:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 12:18:37 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Postaw krasnala.

    To niemieckie paskudztwo?
    A co do gardenboja - sąsiedzi już wynajęli, jest w okolicy taki pan, który
    się zajmuje pielęgnacją ogrodów. Kiedyś musiał wyjeżdżać na Zachód, a dziś
    już nie musi - wystarczy mu pracy w Polsce, nasza okolica jest dla niego
    wystarczająca nawet, więc jest bardzo zadowolony. A u mnie roboty huk -
    zaniedbane wszystko: drzewa do przycięcia, krzaki do wycięcia lub
    prześwietlenia, w ogóle właściwie ogród trzeba dopiero ZROBIĆ od nowa, bo w
    tym momencie stanowi on po prostu teren zarośnięty wszystkim.