  • 1. Data: 2010-08-17 12:59:26
    Temat: Roslina wysoko pomysl na
    Od: "Majka" <m...@o...pl>

    Mam balkon: wysoko - X pietro, od wschodu, nade mna jest balkon wiec nieco
    zacienione miejsce, bardzo mocno i czesto wieje.
    Nasz klimat, strefa II Poznan.

    Jak to ozywic - podpowiedzcie prosze.
    Doniczke, korytko, nawet kubel 50kg ziemi moge tam zainstalowac.
    Ale co do srodka, co zywego?

    Porsze pomozcie, podajcie jakis pomysl, rosliny ktora wytrzyma takie wrunki.

    Podpowiedzcie jaka rosline tm umiescic - i nie jakas wyrafinowana, zeby ja
    mozna bylo w ogrodniczym dostac, albo sklepie typu Castorama-Praktiker.

    Cos, co tez zatrzyma sie pod nastepnym balkonem, zeby nie roslo na wiecej niz 2
    metry wzwyz.

    Jakies miniaturki/karlowate swierki? Sosny?

    Bardzo dziekuje za pomoc

    Maja

  • 2. Data: 2010-08-17 13:04:08
    Temat: Re: Roslina wysoko pomysl na
    Od: "Majka" <m...@o...pl>

    > balkon: wysoko X pietro, od wschodu, zacienione miejsce, mocno wieje.
    > Nasz klimat, strefa II Poznan.
    > co zywego?
    > Porsze podajcie jakis pomysl, rosliny ktora wytrzyma takie wrunki.
    > Podpowiedzcie jaka rosline tm umiescic? Jakies miniaturki/karlowate swierki?

    PS:
    chcialabym zeby ta roslina byla caly rok na balkonie.

    Maja

  • 3. Data: 2010-08-17 14:19:11
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Majka" szczególistka:

    > Nasz klimat, strefa II Poznan.

    To ważna informacja, bo w strefie III to juz diametralnie inny klimat, o IV
    nie wspominając...

    > Doniczke, korytko, nawet kubel 50kg ziemi moge tam zainstalowac.
    > Ale co do srodka, co zywego?
    >
    > Porsze

    Nuuuu tu może być kłopot, ale życzę Ci tego, bo lanserka byłaby to zabójcza.
    Tym co to mają na ogródkach takie furmanki z kwiatami to pewnie wara by
    opadła po sam grunt;-);-)

    Zdroofka Johnny

  • 4. Data: 2010-08-17 15:15:53
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Majka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna bylo w ogrodniczym dostac, albo sklepie typu Castorama-Praktiker.
    >
    > Cos, co tez zatrzyma sie pod nastepnym balkonem, zeby nie roslo na wiecej

    Winorośl. Zielone dość długo w sezonie i w dodatku smakowite.
    Duża donica w styropianie. Jeśli wyrośnie powyżej 2 metry sama utniesz
    nadwyżkę.

    Pozdrawiam autentycznie
    skryba