  • 1. Data: 2010-07-23 08:20:51
    Temat: Roundup a pies
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Witam
    Jako, ze jestem na etapie uporzadkowania trawnika jakies 2 km2 po
    budowie. Ziemia juz nawieziona , wyrownane i zagrabkowane - pozostalo
    tylko poradzic sobie z namietnie wychodzacym perzem, postanowliem jak
    juz wzejdzie spryskac go roundupem.
    Niestety jest pewien problem poniewaz mam mlodego owczarka , ktory
    czasem skubnie troche tego zielska.
    Prosze w zwiazku z tym o porade jak to zorganizowac, zeby pieskowi ten
    roundup nie zaszkodzil.
    Kojec dla psa nie wchodzi wgre :)

  • 2. Data: 2010-07-23 08:57:40
    Temat: Re: Roundup a pies
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 23.07.2010 10:20, slonko pisze:
> [...]
    > czasem skubnie troche tego zielska.
    > Prosze w zwiazku z tym o porade jak to zorganizowac, zeby pieskowi ten

    Może nie kojec, ale tymczasowe przegrodzenie terenu - jest to zależne od
    ukształtowania działki, ale może by się dało kupić kawałek siatki, kilka
    słupków z kantówki, podzielić na pół i robić na raty?

  • 3. Data: 2010-07-23 09:49:34
    Od: "TomT" <tom@wywal_to_simona.pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może nie kojec, ale tymczasowe przegrodzenie terenu - jest to zależne od
    > ukształtowania działki, ale może by się dało kupić kawałek siatki, kilka
    > słupków z kantówki, podzielić na pół i robić na raty?

    Podzielić na pół 2 km2 trawnika to jakiś kilometr płotu. Zdecydowanie przy
    oprysku 200 ha należałoby psa wywieźć gdzieś dalej.

    TomT

  • 4. Data: 2010-07-23 10:37:32
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 23.07.2010 11:49, TomT pisze:

    > Podzielić na pół 2 km2 trawnika to jakiś kilometr płotu. Zdecydowanie
    > przy oprysku 200 ha należałoby psa wywieźć gdzieś dalej.
    >
    > TomT

    no wlasnie - mial kojec tymczasowy
    to albo sie podkopywal albo rozwalal , zreszta na pelnym sloncu nie
    wypada go trzymac.
    Tak sie zastanawiam w jakim okresie czasu ten roundap sie neutralizuje ?

  • 5. Data: 2010-07-23 10:45:46
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "slonko" <s...@s...las.com> napisał w wiadomości

    > Prosze w zwiazku z tym o porade jak to zorganizowac, zeby pieskowi ten
    > roundup nie zaszkodzil.

    Hejka. Kaganiec przez co najmniej 2 tygodnie. ;-(
    Pozdrawiam banalnie Ja...cki

  • 6. Data: 2010-07-23 10:51:14
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hejka. Kaganiec przez co najmniej 2 tygodnie. ;-(

    Musiał by być z litej blachy ...

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2010-07-23 10:52:37
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "slonko" <s...@s...las.com> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jako, ze jestem na etapie uporzadkowania trawnika jakies 2 km2

    Masz trawnik ~1km x ~2 km ?
    To chyba już łąka raczej ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2010-07-23 11:42:12
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Musiał by być z litej blachy ...

    Kaganiec nie sięga zębów tego ratlerka - nie przegryzie.
    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 9. Data: 2010-07-23 12:03:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 10:20:51 +0200, slonko napisał(a):

    > Jako, ze jestem na etapie uporzadkowania trawnika jakies 2 km2 po
    > budowie. Ziemia juz nawieziona , wyrownane i zagrabkowane

    He he, "zagrabkować" 2 km2 trawnika to jest coś!
    ;-PPP

  • 10. Data: 2010-07-23 12:11:12
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 23.07.2010 11:49, TomT pisze:
    > Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podzielić na pół 2 km2 trawnika to jakiś kilometr płotu. Zdecydowanie
    > przy oprysku 200 ha należałoby psa wywieźć gdzieś dalej.

    ee tam wydaje mi się że to idzie o 2k m2 czyli 2000m2
    a tu już z górą 45m wystarczy, zakładając że działka w miarę kwadratowa.
    ale skoro pies kopie... no to łańcuch albo wakacje dla niego zostają,
    kaganiec odpada, bo trawę przecież przez kraty zje