  • 11. Data: 2015-12-21 13:07:36
    Temat: Re: Rozkład temperatury w pionowej rurze - gdzie zamontować czujnik termostatu?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-21 o 12:48, Budyń pisze:
    > wezcie no pokazcie to co sie da zastosowac a nie "takie tylko inne".
    Czepiasz się, jak baba przed miesiączką.
    Dokładnie na takich termostatach pracuje na przykład ekspres przelewowy
    do kawy. U babci działa taki jeden praktycznie nieprzerwanie od ponad 20
    lat.
    Jacek

  • 12. Data: 2015-12-21 14:50:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To miales pecha ze na trzy miliardy wyprodukowanych trafiles na wadliwy.

  • 13. Data: 2015-12-21 17:24:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 13:07:38 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Czepiasz się, jak baba przed miesiączką.

    nie czepiam ino pytam bo wydaje mi sie ze na tak niska temperature to sie nie
    produkuje, lub produkuje mało a to znaczy drogo. Wobec tego linke chciałem do
    konkretnego produktu za grosze. No niech bedzie i pincset - ale pokazcie.

    b.

  • 14. Data: 2015-12-21 19:04:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I dlatego ze drogie to w przeciagu dwudziestu pieciu lat wyprodukowano na swiecie
    trzy pierdyliardy termostatow do lodowek. One idealnie pasuja z temperatura.

  • 15. Data: 2015-12-21 20:01:45
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 19:04:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > I dlatego ze drogie to w przeciagu dwudziestu pieciu lat wyprodukowano na swiecie
    trzy pierdyliardy termostatow do lodowek. One idealnie pasuja z temperatura.

    pokaż jeden przykład ze mozna taki kupic, nowy oczywiscie, za "grosze" czyli do 5zł.
    Ja nie twierdze ze takich urządzeń nie ma w ogóle- ja twierdze ze zdanie "zamontuj
    kilka bo są tanie" jest niedokładne :)

    b.

  • 16. Data: 2015-12-21 20:29:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozna isc na zlom i za 5zyli kupic 5sztuk.

  • 17. Data: 2015-12-21 21:16:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 20:29:34 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Mozna isc na zlom i za 5zyli kupic 5sztuk.

    nowe? chociaz kształtowniki aluminiowe jak brałem to rzeczywiscie nowe były... :)

    b.

  • 18. Data: 2015-12-21 21:17:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-21 o 20:01, Budyń pisze:
> [...]
    5zł. Ja nie twierdze ze takich urządzeń nie ma w ogóle- ja twierdze ze zdanie
    "zamontuj kilka bo są tanie" jest niedokładne :)

    Być to są
    http://www.tme.eu/pl/katalog/termostaty_100479/#id_c
    ategory=100479&page=1&s_field=niski_prog&s_order=ASC
    Tyle, że zastosowanie takich termostatów bimetalicznych nie jest proste,
    aby było bezpieczne.
    Kogutek jest "miszczem prowizorki", który ma w d..... bezpieczeństwo,
    dlatego jego porady mogą wyrządzić więcej złego niż dobrego.

  • 19. Data: 2015-12-22 01:35:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Staram sie sobie przypomniec kiedy komus cos z sensem doradziles. jutro kupie cos na
    pamiec to mozemi sie uda. Lepiej byc mistrzem prowizorki niz oszustem. Jestes
    oszustem bo w innym temacie stworzyles fikcyjne warunki zeby na twoje wyszlo.

  • 20. Data: 2015-12-22 07:45:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Staram sie sobie przypomniec kiedy komus cos z sensem doradziles. jutro kupie cos
    na pamiec to mozemi sie uda.

    Na demencję starczą oraz amnezją spowodowaną Alzheimerem nie ma leku.
    Tak więc nie łudź się, że cokolwiek sobie przypomnisz :)

    > Lepiej byc mistrzem prowizorki niz oszustem. Jestes oszustem bo w innym temacie
    stworzyles fikcyjne warunki zeby na twoje wyszlo.

    W tamtym wątku nie chodziło o same wyniki, ale o to czy umiesz to
    policzyć. Kolejny raz udowodniłeś, że jesteś "cienki", a Twoich
    wypowiedzi nie można traktować poważnie.