  • 41. Data: 2015-12-29 18:56:41
    Temat: Re: Rozkład temperatury w pionowej rurze - gdzie zamontować czujnik termostatu?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 16:32:18 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Ja pier....., no teraz mie się było przypomniało, że przecie mam całą
    > krzynke piwa, którą kupiłem specjalnie na święta.

    jaki degenerat -zeby zapomnieć!

    > Ale kobieta ma rodzona pięknie prosiła, aby wegilia była beztrunkowa to
    > żem se dał luz, a kolejne dni to my na krzywego po rodzinie i się było
    > piwo ostało.
    > Zatem biegnę czem prędzej do domu ryja umoczyć.
    > Tylko mam zagwozdkę, bo w instrukcji napisali "spożyć przed końcem
    > ....", a koniec przecie daleki. Sam nie dam rady całej kszynki.
    > Może ma kto jaki pomysł jak wybrnąć z tego pata? :)

    koledzy pomogą! tak było za motocyklowych czasów. Ale na pewno zyjesz na takim
    zadupiu ze nie da sie dojechac by poratowac! (definicja zadupia: za daleko ode mnie)

    b.

  • 42. Data: 2015-12-29 21:05:38
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-12-27 o 23:50, Uzytkownik pisze:

    > ROTFL
    Chłopcze to se możesz powiedzić do takiego jak ty wiejskiego głupka.
    EOT

  • 43. Data: 2015-12-29 23:46:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-29 o 21:05, janusz_k pisze:

    > Chłopcze to se możesz powiedzić do takiego jak ty wiejskiego głupka.
    > EOT

    Masz rację, że nie powinienem się do ciebie zwracać "chłopcze", bo
    "chłopcy" to młodzi, inteligentni ludzie, którzy dopiero poznają świat i
    zdobywają wiedzę z chęcią i zapałem.
    Natomiast ty nie dość, że jesteś głupi i chamski to nie potrafisz
    wyciągać wniosków z nauki jaką ci ktoś daje.

    P.S.
    Zanim kolejny raz zabierzesz głos w dyskusji to naucz się poprawnego
    cytowania.

  • 44. Data: 2015-12-31 13:50:58
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-12-29 o 23:46, Uzytkownik pisze:

    > Masz rację, że nie powinienem się do ciebie zwracać "chłopcze", bo
    > "chłopcy" to młodzi, inteligentni ludzie
    Chłopcze widzę że ci buzuje pod czaszką aż dymi, czujesz się
    niedowartościowany i dlatego piszesz na każdą pierdołę elaboraty jak
    uczeń w szkole a na każdą uwagę zwróconą reagujesz agresją i to nie
    tylko na tej grupie, wydaje ci sie że dużo wiesz ale jak widać za mało
    dlatego jesteś taki napastliwy i upierdliwy, czyli duży chłopiec który
    jeszcze nie dorósł.
    EOT

  • 45. Data: 2015-12-31 14:52:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-31 o 13:50, janusz_k pisze:

> [...]
    > tylko na tej grupie, wydaje ci sie że dużo wiesz ale jak widać za mało
    > dlatego jesteś taki napastliwy i upierdliwy, czyli duży chłopiec który

    Pięknie się przedstawiłeś.
    Poza tym nie reaguję na każdą zwróconą uwagę, lecz na chamstwo takich
    jak ty palantów, którzy nie mając nic do powiedzenia, przypierdalając
    się do tych, którzy dzielą się swoją wiedzą. Zapominasz, że to ty
    przypierdoliłeś się do mnie w tym wątku w bardzo chamski sposób. Ponadto
    ta wypowiedź świadczy o twojej niewiedzy w temacie, a zamiast przeprosić
    za swoje błędy i zakończyć tą jałową dyskusję, w chamski sposób
    atakujesz moją osobę.
    Oto cytat twojej wypowiedzi:
    "A ty miszczem pierdolenia od rzeczy, termostat na 2 st kosztuje ponad
    45 zł netto :)
    tak wynika z twojego linku."

    > EOT

    Ile razy jeszcze będziesz to pisał?
    Nie masz nawet odrobiny honoru, aby dotrzymywać swoich obietnic.

  • 46. Data: 2015-12-31 20:05:12
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Wyłącznie jedna prośba:
    prześledźcie swoją konwersację.