  • 51. Data: 2016-06-09 21:26:40
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 21:08:22 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A niedlugo znowu ja troche potne wzdluz i wszerz przy montazu nawadniania ;)
    > pozdr.
    Wąskiego szpadla użyj- czegoś w ten deseń.
    http://www.kwiateo.pl/romanik-szpadel-mercedes-drena
    rski-dy-gp.html.

  • 52. Data: 2016-06-09 21:34:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 21:26:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Wąskiego szpadla użyj- czegoś w ten deseń.
    > http://www.kwiateo.pl/romanik-szpadel-mercedes-drena
    rski-dy-gp.html.

    Fajna rzecz - najpierw na pewno bede uzywal tego mojego wynalazku - wytne nim
    darnie na szerokosc szpadla - taki waski jest spoko bo wiadomo - bedzie mniej
    ziemi ruszonej :) Tylko troche drogawy - wezszy powinien byc tanszy :D
    Potem przysypac ziemia i spowrotem darnie. Mysle, ze glebiej jak 30cm tego
    zakopywac nie bede wiec powinno isc w miare latwo ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 53. Data: 2016-06-09 21:37:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 21:26:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Wąskiego szpadla użyj- czegoś w ten deseń.
    > http://www.kwiateo.pl/romanik-szpadel-mercedes-drena
    rski-dy-gp.html.

    Doczytalem opis do konca i padlem ;)

    "SZPADEL TEN POLECANY JEST RÓWNIEŻ DLA LUDZI LENIWYCH, GDYŻ POSIADAJĄC TRZON METALOWY
    JEST W MNIEJSZYM STOPNIU NARAŻONY NA ZŁAMANIE PODCZAS OPIERANIA SIĘ CAŁYM CIĘŻAREM
    CIAŁA W CZASIE PRZ ERWY NA PAPIEROSA !!!"

    :D

    --
    Adam Sz.

  • 54. Data: 2016-06-09 21:44:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 21:34:12 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > Potem przysypac ziemia i spowrotem darnie. Mysle, ze glebiej jak 30cm tego
    > zakopywac nie bede wiec powinno isc w miare latwo ;)
    Szpadel do kabli szukaj.
    Mam taki "komunistyczny" jeszcze- ze 30cm długi z 10szeroki.
    Pewnie teraz też takie można nabyć.
    O coś podobnego tylko chyba jeszcze węższy ten moj
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/sztychowka-waska-k
    able-wykopy-mocna-trwala-i5855596008.html

  • 55. Data: 2016-06-09 21:47:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 21:44:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Szpadel do kabli szukaj.

    Z tego co widze to nazywa sie to (jak ten z romanika) szpadel drenarski:

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =szpadek+drenarski&bmatch=base-relevance-uni-1-1-051
    0

    Sa takie nawet 50cm dlugie i 10-12cm szerokie :) Idealne. No, 50cm to
    przesada - mi te 30cm wystarczy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 56. Data: 2016-06-09 21:53:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 21:47:05 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    0

    > Sa takie nawet 50cm dlugie i 10-12cm szerokie :) Idealne. No, 50cm to
    Jakie rury planujesz?

  • 57. Data: 2016-06-09 22:09:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 21:53:14 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jakie rury planujesz?

    Mysle, ze skonczy sie na fi32 albo fi20 - zwykle PE wodne. Jeszcze dokladnie
    to sam nie wiem - bede czytal, sa jakies specjalne do nawadniania ale pewnie
    beda 2 x drozsze ;) Musze tym jeszcze z kotlowni wyjechac - narazie sobie
    przygotowalem trojnik przed reduktorem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 58. Data: 2016-06-09 22:51:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-09 o 22:09, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > beda 2 x drozsze ;) Musze tym jeszcze z kotlowni wyjechac - narazie sobie
    > przygotowalem trojnik przed reduktorem :)

    Ja uzywalem dedykowanych. Pasuja pod zlaczki zraszaczy. No i jeszcze
    jedno - polecam wykombinowac spadki i w najnizszym punkcie zamontowac
    zawor odwadniajacy:

    http://www.leroymerlin.pl/nawadnianie/nawadnianie-wy
    nurzalne/akcesoria-do-nawadniania-wynurzalnego/zawor
    -odwadniajacy-2760-20-gardena,p49328,l1678.html

    Niby mozna sprezarka dmuchac przed zima, ale z tym nie trzeba pamietac.
    Samych zraszaczy Gardeny nie polecam. Turbinowy bodaj 380 reklamuje dosc
    regularnie co jeden - dwa lata bo zaczyna sie zatrzymywac.

    Pozdro.. TK

  • 59. Data: 2016-06-09 22:59:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 22:51:25 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja uzywalem dedykowanych. Pasuja pod zlaczki zraszaczy.

    Zdaje sie, ze oryginalne to fi20. Zwykle PE20 powinny bez problemu pasowac
    - bo i jedne i drugie dotycza rozmiaru zewnetrznego :) Tak mi sie kojarzy
    z tego, co sie doktoryzowalem ale bylo to z 2 lata temu.

> [...]
    nurzalne/akcesoria-do-nawadniania-wynurzalnego/zawor
    -odwadniajacy-2760-20-gardena,p49328,l1678.html

    Najlepiej to by bylo zrobic z rur polibutylenowych ale drogie pieronstwo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2016-06-09 23:02:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > Samych zraszaczy Gardeny nie polecam. Turbinowy bodaj 380 reklamuje dosc
    > regularnie co jeden - dwa lata bo zaczyna sie zatrzymywac.

    A swoja droga- masz do tego automatyke? Elektrozawory? Jezeli tak - gdzie
    je masz schowane - zakopana puszka przy samym zraszaczu?

    Ja bym chcial chyba wyciagnac z kotlowni PE32, z niej puszczac odgalezienia
    PE20 do elektrozaworow od zraszaczy, a oprocz tego puscic nitke do altanki
    zeby sobie tam zrobic normalny kranik. Wiec nitka bylaby caly sezon pod
    cisnieniem. Zreszta przy kilku zraszaczach to chyba koniecznosc, zeby
    puszczac je w jakichs grupach, a nie wszystkie naraz?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.