  • 41. Data: 2017-02-04 18:44:58
    Temat: Re: Różnica potencjałów między przewodem PE a uziemieniem
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.02.2017 22:57, Uzytkownik wrote:

    > - po długotrwałym działaniu prądu dochodzi do ugotowania, a następnie
    > zwęglenia tkanek

    Tu piękny filmik :-)

    https://www.liveleak.com/view?i=ad4_1484873755

  • 42. Data: 2017-02-04 18:55:03
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    i jeszcze :-)

    https://www.liveleak.com/view?i=93a_1485991948
    https://www.liveleak.com/view?i=421_1483044744
    https://www.liveleak.com/view?i=0df_1478761830
    https://www.liveleak.com/view?i=a21_1480096462
    https://www.liveleak.com/view?i=570_1483146443
    https://www.liveleak.com/view?i=a82_1483664728

  • 43. Data: 2017-02-04 19:20:30
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 18:55:32 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > i jeszcze :-)

> [...]

    kiki, zlituj sie :/

    b.

  • 44. Data: 2017-02-04 20:33:43
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.02.2017 19:20, Budyń wrote:

    > kiki, zlituj sie :/

    "electrocution" trzeba wpisać :-) Jest więcej ciekawostek :-) Ale
    głównie to trzeci świat :-)

  • 45. Data: 2017-02-08 10:25:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Miałeś szczęście.