  • 31. Data: 2010-08-20 17:47:22
    Temat: Re: Różnicówka - jak czytać oznaczenie
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    news:i4m37h$2p4f$1@news2.ipartners.pl...
    > Prawda. Zresztą trzeba sobie uswiadomić, że B+C to też "marketing.

    chyba oszalałes ze powazne firmy robia urządzenia, które nie trzymaja
    parametrów. Wiadomo jakie ma byc napięcie po członie C - nie wypłaciliby sie
    w odszkodowaniach gdyby wyszło ze to tylko "marketing".

    b.

  • 32. Data: 2010-08-20 20:40:19
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Pomiędzy zabezpieczeniem B i C musi znajdować się kilka metrów przewodu by
    > na ich indukcyjności mógł się złagodzić pik przepięciowy.

    Nieprawda. Gdy stosujesz B i C osobno to tak jak piszesz albo wystarczy
    zastosować dławiki ale urządzenia B+C to już co innego gdyż są ze soba
    odpowiednio sprzężone.

    Marek

  • 33. Data: 2010-08-20 20:57:18
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nieprawda. Gdy stosujesz B i C osobno to tak jak piszesz albo wystarczy
    > zastosować dławiki ale urządzenia B+C to już co innego gdyż są ze soba
    > odpowiednio sprzężone.

    Miałem na myśłi B i C jako osobne urządzenia blisko siebie.

    Marek

  • 34. Data: 2010-08-20 22:20:19
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 22:57:18 +0200, tarnus napisał(a):

    > Mia?em na my??i B i C jako osobne urz?dzenia blisko siebie.
    Chlopaki Z Mollera twierdza, ze ich SPI nie potrzebuje indukcyjnosci do
    wlasciwego zaplonu iskrownika B w ukladzie B+C z indywidualnych
    elementow. Ktos zweryfikowal? :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski