  • 1. Data: 2009-06-07 16:32:32
    Temat: Rozpoczecie budowy
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Musze rozpoczac budowe bo inaczej przepadnie mi pozwolenie ale
    niestety n ie zaczne budowac. Jak to wyglada w przepisach.
    Kierownik mi wpisze rozpoczecie i co dalej? Mam rozwiazac z nim umowe
    i napisac, ze budowa zawieszona?
    Moze ktos mi podpowiedziec jak taka sprawe rozwiazac?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 2. Data: 2009-06-07 17:27:12
    Temat: Re: Rozpoczecie budowy
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > i napisac, ze budowa zawieszona?
    > Moze ktos mi podpowiedziec jak taka sprawe rozwiazac?

    Niech tobie wpisze rozpoczecie budowy i zrobi jakikolwiek wpis-masz wtedy
    spokój na kolejne dwa lata.
    A dlaczego chcesz rozwiazywac z nim umowe?. Przeciez kiedys w koncu
    zaczniesz budowac to on zacznie wtedy robic to od czego jest- czyli
    wypelniac dziennik budowy;))

    Kris

  • 3. Data: 2009-06-07 17:39:31
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    >Przeciez kiedys w koncu zaczniesz budowac to on zacznie wtedy robic to od
    >czego jest- czyli wypelniac dziennik budowy;))

    hehe dokladnie :-)

  • 4. Data: 2009-06-07 18:55:08
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > hehe dokladnie :-)

    Bo teraz muszę szybko znalezc kogos wiec nie bede specjalnie mus ie
    przygladal. Chodzi tylko o wpis. Jak zaczne sie budowac chcialbym mu
    postawic kilka warunkow i wpisac do umowy. Teraz to nie ma sensu
    dlatego pytam o rozwiazaniu umowy.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 5. Data: 2009-06-07 18:56:37
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > i napisac, ze budowa zawieszona?
    > Moze ktos mi podpowiedziec jak taka sprawe rozwiazac?

    A jaka masz z nim umowe ? Na "budowe", na "rok", na "wpisy" ? Zaleznie od
    tego inna opcja moze ci sie oplacic.

    W pierwszej i trzeciej wpisuje ci co trzy lata "porzadkowanie placu budowy"
    W drugiej nie przedluzasz z nim umowy i za trzy lata szukasz nowego KB

  • 6. Data: 2009-06-07 19:09:08
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

> [...]

    >przygladal. Chodzi tylko o wpis. Jak zaczne sie budowac chcialbym mu
    >postawic kilka warunkow i wpisac do umowy. Teraz to nie ma sensu

    A po co Tobie umowa z kierbudem.
    Kierbuda weź do wypełniania dziennika budowy, i aby był na miejscu w
    najwazniejszych etapach- ławy, strop, wieźba+ konsultacje telefoniczne-
    spoko znajdziesz kogoś za 1,5tys.
    A dopilnować i tak musisz wszystko samemu. Jak chcesz miec dobrze zrobione
    to pilnuj sam, nie licz na kierbuda.

    Kris

  • 7. Data: 2009-06-07 19:14:29
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > A jaka masz z nim umowe ? Na "budowe", na "rok", na "wpisy" ? Zaleznie od
    > tego inna opcja moze ci sie oplacic.

    Nie mam zadnej umowy bo dopiero szukam.

    > W pierwszej i trzeciej wpisuje ci co trzy lata "porzadkowanie placu budowy"
    > W drugiej nie przedluzasz z nim umowy i za trzy lata szukasz nowego KB

    Chodzi o to, czy po podpisaniu umowy z przypadkowym kierbudem musze
    dalej te umowe utrzymywac czy moge ja zakonczyc a termin realizacji
    budowy dalej bedzie obowiazywal?

    Pozdrawiam
    Dy