  • 11. Data: 2011-03-13 13:46:13
    Temat: Re: Rura PVC fi70 w ziemi, jak udrożnić z mułu
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > tez oi tym myslalem ale to troche drogawe rozwiazanie bo musialbym wydoic
    > na to 1,5-2kpln:)

    zmieścisz się w połowie, a i do czyszczenia rynien i rur spustowych też się
    nadaje.

    Bogdan

  • 12. Data: 2011-03-13 22:13:34
    Temat: Re: Rura PVC fi70 w ziemi, jak udroznic z mulu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michal Gut wrote:

    > przezylbym:)
    > tyle ze nie wiem czy jest sens wytaczac artylerie na odcinki po 10 i 7
    > metrow. myslalem o czyms co moge wykonac samodzielnie - bo moge
    > pomielic sprezyna a potem pompowac tam wode w jedna strone zeby te
    > syfy powoli wyplywaly z drguiej ale wlasnie pytanie czy nie ma
    > lepszego rozaiwazania:)

    nie ma...

    wez szlaucha na koncu jakas koncówke dajaca ostry strumien wody, krec
    sprezyna i sikaja z tego weza wsadzajac go coraz glebiej w rure...

  • 13. Data: 2011-03-13 22:14:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Dariusz K. Ładziak" wrote:

    > Obawiam się że wóz do przepychania kanalizacji ma wąż ciśnieniowy o
    > średnicy niewiele mniejszej niż ta rura - a po włożeniu węża w rurze
    > powinno pozostać wystarczająco dużo miejsca żeby woda wtłoczona wężem
    > razem z zabranymi zanieczyszczeniami wróciła wzdłuż węża. Tu trzeba
    > ciut cieńszego węża - ale zapewne firmy zajmujące się przetykaniem
    > takich rur mają i sprzęt do rur cieńszych.

    ten wąż do udrażniania ma tak na oko jakieś 32 mm i wymienne końcówki

  • 14. Data: 2011-03-13 22:22:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 14:29:27 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > tez oi tym myslalem ale to troche drogawe rozwiazanie bo musialbym wydoic na
    > to 1,5-2kpln:)

    Sprężyna + zwykły wąż ogrodowy powinien dac radę.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356