  • 51. Data: 2014-05-13 16:19:40
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message
    news:lkt87l$j35$1@usenet.news.interia.pl...
    >W dniu 2014-05-13 15:45, kiki pisze:
    >
    >> Maniek zainstaluj privoxy!
    >>
    >> Instalujesz to:
    >> http://sourceforge.net/projects/ijbswa/
    >
    > Dzieki Kiki, sprobuje.

    Tylko musisz ustawić proxy w przeglądarce. Inaczej nie działa.

    I jeszcze cookies ustaw tak żeby tylko cookies strony na którą wchodzisz
    zezwalać i kasować cookies jak zamykasz przeglądarkę. Będzie spokój.
    Powiedz czy wyszło...

  • 52. Data: 2014-05-13 16:20:55
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > wiem - ale ten facet z brodą w babskich ciuchach , bleee , nie przy
    > jedzeniu. Wiecie, kiedys jak sie komus wydawało ze jest kims innym, jak na

    To byłby mój kandydat w wyborach - jaka szkoda :-)
    Ja mówię serio - idę oddać głoś na lezbę :-)

  • 53. Data: 2014-05-13 16:25:00
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości
    > To byłby mój kandydat w wyborach - jaka szkoda :-)
    > Ja mówię serio - idę oddać głoś na lezbę :-)

    no ja niestety to wiem. "Na złosc mamie odmroże sobie uszy". A potem wyjade,
    tak?

    b.

  • 54. Data: 2014-05-13 16:25:22
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > glowa. Wiec nie podziele Twojego zdania. O ile mozna miec jakies ale np.
    > do Grodzkiej to ta zachowuje sie przynajmniej konsekwentnie nie robiac z
    > siebie malpy z cyrku, wiec jest OK.

    Ty mnie nie rozumiesz :-) Ja idę głosować przeciwko wszystkim :-) Czym
    większy zwyrol to lepiej :-) Skazany w przeszłości zoofil czy pedofil też
    byłby moim kandydatem ale skazani nie mogą chyba kandydować :-) Polityka
    tych "przyzwoitych" zawiodła.

  • 55. Data: 2014-05-13 16:43:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-05-13 16:25, kiki pisze:>
> [...]
    > większy zwyrol to lepiej :-) Skazany w przeszłości zoofil czy pedofil
    > też byłby moim kandydatem ale skazani nie mogą chyba kandydować :-)

    Ja Cie rozumiem. Rozmawialismy o tym nie raz. :-)

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2014-05-13 18:47:08
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Ja Cie rozumiem. Rozmawialismy o tym nie raz. :-)

    Trynkiewicz na euroroposła :-)
    Mówię ci że gdyby Trynkiewicz kandydował to miałby mój głos :-) RORFL :-)

  • 57. Data: 2014-05-13 22:52:43
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Hitlerowcy też nic złego nie robili, przecież tylko wypełniali
    rozkazy...
    Co za debilne tłumaczenie?
    Chcesz kraść, kradnij ale nie przekonuj siebie i innych że nic złego nie
    robisz.
    Wisi mi serdecznie dobro TVN, gazety oraz wszystkich innych
    politykierów, ale blokowanie reklam to zło.
    Ktoś się wysila, publikuje swoje prace i chciałby minimum zwrotu kosztów
    (albo i zarobić, czemu nie?), a Ty nawet parę bajtów ze swojego
    transferu nie oddasz w zamian?

    A jak nie patrzę na te (nachalne) reklamy omijając je wzrokiem
    to mam się czuć winny względem ich autora?
    A jak bez czytania zamykam wyskakujące okienka to
    odbieram chleb komuś kto publikuje swoje "prace"?

    A jak to robi za mnie ktoś inny wyręczając mnie z klikania?
    -nie zdarzyło Ci się spod drzwi odprawić domokrążcy nie
    wysłuchawszy co ma do zaoferowania?
    g.

    Nie zgadzasz się na warunki, nie korzystaj, albo korzystaj albo miej
    chociaż minimum przyzwoitości i nie przekonuj innych że tak jest dobrze.

    Na tym świecie za darmo to nawet trudno umrzeć, a żyć się nie da.
    --
    ZZ@private

  • 58. Data: 2014-05-14 07:40:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 maja 2014 16:10:44 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Powiem szczerze, ze ogladajac relacje siedzielismy u sasiadow przy piwku
    > i cale szczescie, ze juz po drugim. Gdybym tak mial patrzec na to przy
    > niedzielnym, rodzinnym obiedzie na trzezwo to chyba bym jedzenia nie
    > skonczyl. To conajmniej estetycznie nie do przyjecia.

    Trudno uwierzyć ale wystepu "kiełbasy" do te pory nie ogladałem i jakos mnie do
    obejrzenia nie ciągnie.
    Ale tak dzisiaj z rana znalazłem:
    http://www.tvn24.pl/ciekawostki-michalki,5/jagnie-z-
    ludzka-twarza,121608.html
    Jak nic zwycięzca przyszłorocznej Eurowizji;)

  • 59. Data: 2014-05-14 10:15:16
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-05-13 14:15, ZbyszekZ pisze:

    > Lenin też chciał dobrze, a i Stalin miał gębę pełną frazesów.

    A do czego to odnosisz?

  • 60. Data: 2014-05-14 10:19:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 maja 2014 14:18:07 UTC+2 użytkownik ZbyszekZ napisał:
    > Olewam reklamodawców, to tak jak napisałeś ich problem czy i jak trafią do >Ciebie.
    Mnie chodzi o tego, któremu bezpośrednio wchodzisz do talerza - autora >treści.
    Ale on tam wszedł legalnie tylko pominął reklamodawców- których i Ty olewasz;)