  • 1. Data: 2013-08-07 15:54:04
    Temat: Rzeczy które trzeba mieć w swoim domu
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    Polecam szczególnie dla osób, które szukają inspiracji. ;-)
    http://www.buzzfeed.com/peggy/things-you-obviously-n
    eed-in-your-new-home

    --
    GreDi

  • 2. Data: 2013-08-07 16:17:55
    Temat: Re: Rzeczy które trzeba mieć w swoim domu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "GreDi" napisał w wiadomości grup

    > Polecam szczególnie dla osób, które szukają inspiracji. ;-)
    > http://www.buzzfeed.com/peggy/things-you-obviously-n
    eed-in-your-new-home

    Zrobiłeś błąd w tytule zamiast "w domu" powinieneś napisać "w pałacu".
    Znaczna większość tych rozwiązań kosztuje sporą część wartości przeciętnego
    polskiego domu :-)

    Jakbym miał wskazać co dla mnie było największą pozytywną zmianą po
    przeprowadzce z mieszkania (a wcześniej innego domu) to jest to dwuosobowy
    prysznic :-) Inne sprawy jak garderoba, dodatkowy pokój służący jako
    siłownia, WM z rekuperatorem czy sensownie rozwiązana elektryka są owszem
    przyjemne i wygodne ale dwuosobowy prysznic to mój osobisty "must have" w
    każdym kolejnym domu :-) A i widzę, że nasi goście często w swoich nowych
    domach też to rozwiązanie kopiują.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-08-07 17:03:24
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > Użytkownik "GreDi" napisał w wiadomości grup

    eed-in-your-new-home

    Mnie sie podoba pomysl z pozycji 31. Jedyny problem to szyba hartowana w
    jednym kawalku ktora pewnie tez majatek kosztuje. No i calosc musi byc
    szczelna przed woda i kurzem :)