  • 11. Data: 2009-06-19 13:22:54
    Temat: Re: Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-19 14:34:20 +0200, "Deni" <d...@w...pl> said:

    > Ja się nie znam może na budowaniu, ale myslalam, ze juz dawno

    Polacy - dawno. A importowane technologie znów przywlokły te manierę
    budowlaną. Szybko, łatwo i przyjemnie.

    > odeszlo sie od budowania budynkow mieszkalnych z betonowych plyt...?

    Cicho szzzaaa.... to teraz takie nowoczesne, wzronictwo włoskie,
    hiszpańskie. To jest trendy. Dodatkowo aby upiększyć efekt - jakaś
    szpanerska nazwa budynku/osiedla. To jest coś! Nie ważne z czego jest
    ściana. Wystarczy blok potem ubrać w kafelki i wygląda jak z cegły. Bo
    ma wyglądać, nie ma z niej być. Liczy się złudzenie, nie fakt.
    Kafelki będą odpadać za 10 lat? Nieważne, wymieni się na nowe, no
    oczywiście jest to koszt właścicieli ;)))

    A o blokowcach z lat 60-70 ubiegłego wieku słyszy się "bueee.. wielka
    płyta, mam nadzieję że wyburzą". Ciekawe jak o dzisiejszych wynalazkach
    będzie się słuchać za lat 10 i 20.

    BTW - a propos sztuki budwlanej, będąc kilka dni temu na spacerze
    widziałem że niektóre(tylko niektóre!) ścianki osłonowe są przykotwione
    do nośnych kawałkami blachy... Czyżby zaprawy brakło i się nie trzyma?

    --
    DJ

  • 12. Data: 2009-06-19 13:41:55
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-19 14:58:02 +0200, "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> said:

    > Nie wiem skąd się bierze taka niechęć do budynków z betonowych płyt.

    Z chęci do materiałow naturalnych, tam gdzie je można zastosować, i
    gdzie ich zastosowanie jest racjonalne.

    > Blok jak blok. Miliony ludzi w nich żyją i nic im się nie dzieje.

    Jak również miliony ludzi żyją w glinianych lepiankach, i też im się
    nic nie dzieje. Nie oznacza to że mamy dążyć do czegoś, z tego tylko
    powodu że jest to akceptowane przez miliony. Być może akceptowane, bo
    nie ma innej opcji do wyboru.

    --
    DJ

  • 13. Data: 2009-06-19 15:24:44
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    DJ wrote:
> [...]
    > nic nie dzieje. Nie oznacza to że mamy dążyć do czegoś, z tego tylko
    > powodu że jest to akceptowane przez miliony. Być może akceptowane, bo

    Nie porównuj lepianek do betonu. Chodzi mi o to, że tak samo komfortowo
    można sobie mieszkać w bloku z płyt betonowych, jak i w bloku z cegły. Nie
    czuć różnicy.

    Tomek

  • 14. Data: 2009-06-19 16:16:28
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > można sobie mieszkać w bloku z płyt betonowych, jak i w bloku z cegły. Nie

    GWno prawda. Ściana z betonu nie oddycha, słabo izoluje termicznie i
    akustycznie, mieszkanie z betonu jest niekomfortowe dla człowieka.

  • 15. Data: 2009-06-19 18:33:59
    Od: "gl12d4" <g...@D...pl>

    Użytkownik "Deni" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Cena 5 900 zł za m2 budynku z betonu to stanowczo za dużo.
    > Ja się nie znam może na budowaniu, ale myslalam, ze juz dawno
    > odeszlo sie od budowania budynkow mieszkalnych z betonowych plyt...?

    Już dawno się odeszło.

    pzdrw
    gl12d4

  • 16. Data: 2009-06-19 18:41:13
    Od: "gl12d4" <g...@D...pl>

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z lokalnych atrakcji turystycznych należałoby jeszcze wymienić korek na
    > Grabiszyńskiej w kierunku Klecińskiej (obecnie go nie ma z racji remontu
    > wcześniejszego odcinka). No i notoryczny brak lewoskrętów w Grabiszyńską
    > na odcinku od nasypu kolejowego do Klecińskiej (obecnie al. Pracy
    > tymczasowo ma dopuszczony lewoskręt, zapewne na czas remontu, później
    > chyba powróci do "normalności").

    No to skoro już wchodzimy w te kwestie to jeszcze psie kupy przy chodnikach
    ;)

    pzdrw
    gl12d4

  • 17. Data: 2009-06-19 18:48:14
    Od: "gl12d4" <g...@D...pl>

  • 18. Data: 2009-06-19 19:14:18
    Od: Krzysiek <k...@n...org>

    Reseller pisze:
    > Witam,
    > planuję obejrzeć a może kupić mieszkanie od Verona Building; Corte
    > Verona we Wrocławiu.
    > Czy ktoś ma jakieś rzetelne informacje o tym deweloperze, potencjalnych
    > problemach i wprost, czy warto wchodzić w ten budynek i układy z Verona?
    > Jakich niespodzianek można się spodziewać?
    > Cena atrakcyjna ~5.900 zł brutto za 1m2 w budynku B.

    drogo, wlasnie dlatego jest tak drogo ze ludzie sa w stanie tak drogo
    kupowac :P

  • 19. Data: 2009-06-19 20:08:02
    Od: "Daniel I. Michalak" <d...@a...pl>

    On 19 Cze, 20:33, "gl12d4" <g...@D...pl> wrote:
    > Użytkownik "Deni" <d...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:h1g0oh$rl$1@atlantis.news.neostrada.p
    l...

    > Już dawno się odeszło.

    To zależy, co się rozumie pod pojęciem betonowych płyt. Prefabrykaty
    są z powodzeniem stosowane w dalszym ciągu.

  • 20. Data: 2009-06-19 20:15:12
    Od: "Daniel I. Michalak" <d...@a...pl>

    On 19 Cze, 15:41, DJ <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Z chęci do materiałow naturalnych, tam gdzie je można zastosować, i
    > gdzie ich zastosowanie jest racjonalne.

    A gdzie tu http://wroclaw.hydral.com.pl/258757,foto.html widać wielką
    płytę?