  • 31. Data: 2009-06-20 19:04:09
    Temat: Re: Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-20 09:53:22 +0200, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > hm z trzciny i drewna ciężko jest zbudować wysoki na kilka pięter budynek

    A o cegle słyszał? Czy teraz w branży liczą się tylko wyroby które mają
    trendy nazwę? Porotherm, Ytong... Jak coś nie jest markowe, nie ma
    trendy nazwy, to napewno jest bueee....

    --
    DJ

  • 32. Data: 2009-06-20 19:17:45
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-20 10:03:15 +0200, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > daj nam skany twojego wpisu do izby inżynierów, bo piszesz tak
    > zdecydowanie że musisz być jakimś rzeczoznawcą budowlanym.

    Zdecydowanie spoza mafijnej samorządowej organizacji DOITIIB, stąd i
    poglądy nie muszą przystawać do jedynie słusznych i miłościwie nam
    panujących na rynku i w branży :)))
    Przyznajmy szczerze i otwarcie - teraz nie buduje się dla ludzi -
    buduje się wyłącznie dla zysku.
    Tu przypomina mi się kawał...
    Facet do sprzedawcy w warzywniaku:
    - Panie, czy te ogórki nie pryskane???
    - A ja tam nie wiem, to nie do jedzenia, to na sprzedaż.

    Z wieloma produktami jest teraz podobnie, z budownictwem również.
    Człowiek z potrzebą mieszkaniową weźmie wszystko co cieszy oko, i tak
    się na tym nie zna.

    --
    DJ

  • 33. Data: 2009-06-20 19:43:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DJ wrote:

    > Ciekawe czemu w blokowcach słychać jak sąsiad się kąpie, nawet jak
    > nuci przy goleniu. Słychać jak pierdzi w kublu. I wiele innych
    > ciekawych rzeczy słychać.
    > Doskonałe pudełko rezonansowe... Ktoś coś wspominał o izolacji
    > akustycznej? ;)))

    bo sa źle wykonane...

    idź do nowych wspaniałych domów z ceramiki też usłyszysz jak pierdzą
    sąsiedzi.

    już pisałem mieszkałem z bloku z wielkiej płyty i sąsiadów praktycznie nie
    było słychać, nawet sąsiadki zza ściany co grała na pianinie a ja myślałem
    że to ktoś gra gdzieś daleko.

  • 34. Data: 2009-06-20 19:44:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DJ wrote:

    > A o cegle słyszał? Czy teraz w branży liczą się tylko wyroby które
    > mają trendy nazwę? Porotherm, Ytong... Jak coś nie jest markowe, nie
    > ma trendy nazwy, to napewno jest bueee....

    kto zdrowy na umyśłe buduje z cegły :)

  • 35. Data: 2009-06-20 19:45:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DJ wrote:

    > A sam sprawdzałeś (przez kilka lat przynajmniej), czy tylko tak Ci
    > się wydaje?

    a wczym poczuejsz różnicę?

  • 36. Data: 2009-06-20 21:13:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 20 Jun 2009 20:54:51 +0200, DJ <j...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >rzeczy słychać.
    >Doskonałe pudełko rezonansowe... Ktoś coś wspominał o izolacji

    U mnie było słychać głównie przez... rury C.O., które przechodziły przez stropy.
    Także przez kanały wentylacyjne w łazience. A winda, którą miałem tuż za ścianą
    zbytnio mi nie przeszkadzała.
    Teraz (budynek z porothermu) znacznie bardziej przenoszą się odgłosy, nawet
    niezbyt głośne rozmowy są słyszalne.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 37. Data: 2009-06-26 10:34:28
    Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl>

    Dnia Sat, 20 Jun 2009 21:00:02 +0200, DJ napisał(a):

    > Dla niezorientowanych dodam że chodzi również o mikroklimat przy
    > materialach naturalnych (zachowanie odpowiedniej wilgotności,
    > bezwładność cieplna), nie tylko o opakowanie "klocka" styropianem i
    > wełną mineralną.

    To wyjaśnij jeszcze dla laików, czemu to beton nie jest materiałem
    naturalnym? Który z jego składników (piasek, cement, woda?) nie jest
    "materiałem naturalnym"?

  • 38. Data: 2009-06-26 18:31:00
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Maciej Kulawik* wdusil[a] knefle:

    | To wyjaśnij jeszcze dla laików, czemu to beton nie jest materiałem
    | naturalnym? Który z jego składników (piasek, cement, woda?) nie jest
    | "materiałem naturalnym"?

    Bo plyty maja taki nienaturalny prostopadloscienny ksztalt, w przeciwienstwie do
    cegiel.