  • 1. Data: 2009-10-14 10:54:32
    Temat: ŚNIEG
    Od: XL <i...@g...pl>

    Czy u Was też świata nie widać??? Pada od rana! Drzewa w okolicy połamało,
    niektóre leżą na drodze, przez co samochodem się nie przejedzie, muszę
    siedzieć dziś w domu, póki straż pożarna nie uprzątnie szosy.
    W tunelu mam jeszcze sporo pomidorów, moje oleandry na dworze jeszcze, kota
    mamy pogonionego z ich chowaniem i ze zbieraniem pomidorów - na parapetach
    układam ich mniej dojrzałe owoce, podkładając gazety...
    --

    Ikselka.

  • 2. Data: 2009-10-14 10:55:40
    Temat: Re: ŚNIEG
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 12:54:32 +0200, XL napisał(a):

> [...]
    > mamy pogonionego z ich chowaniem i ze zbieraniem pomidorów - na parapetach
    > układam ich mniej dojrzałe owoce, podkładając gazety...

    Oj, nie zauważyłam, że już jest o tym wątek...
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-10-14 12:16:06
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > mamy pogonionego z ich chowaniem i ze zbieraniem pomidorów - na parapetach
    > układam ich mniej dojrzałe owoce, podkładając gazety...

    1,3°C, mokro, biało - na działce biała kapusta, Maruda zagadnięta odrzekła -
    rośnie. Resztki marchwi i buraków w ziemi. Nie planujemy, zbieramy co się
    da, dojście nam budowa przegrodziła - koniec z działkowaniem.

  • 4. Data: 2009-10-14 12:24:50
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "XL" wrote...
    > Czy u Was też świata nie widać??? Pada od rana!

    Warszawa zasypana na amen śniegiem, to chyba w ramach globalnego
    ocieplenia! Jakoś Matka Natura nie chce słuchać o tym cholernym
    ociepleniu :)
    Już dawno nie było na Mazowszu tyle śniegu w połowie pażdziernika.
    A.

  • 5. Data: 2009-10-14 12:28:59
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]

    Na pociechę:
    http://www.youtube.com/watch?v=QzyoqDz04v4

  • 6. Data: 2009-10-14 17:39:28
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 14:24:50 +0200, Aaron napisał(a):

    > Warszawa zasypana na amen śniegiem, to chyba w ramach globalnego
    > ocieplenia! Jakoś Matka Natura nie chce słuchać o tym cholernym
    > ociepleniu :)

    Mądrzy ludzie też nie chcą słuchać o nim :-)

    > Już dawno nie było na Mazowszu tyle śniegu w połowie pażdziernika.

    W kieleckiem tyż :-)

    --

    Ikselka.

  • 7. Data: 2009-10-14 17:40:27
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 14:28:59 +0200, Prawusek napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    >
    > Na pociechę:
    > http://www.youtube.com/watch?v=QzyoqDz04v4

    Cudowności, cudowności :-)
    Byle do wioooos.....
    --

    Ikselka.

  • 8. Data: 2009-10-14 18:15:43
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-10-14 19:39:28 +0200, XL <i...@g...pl> said:

    > W kieleckiem tyż :-)

    Wrocław - tylko deszczowo, i wieje jak diabli, temperatura powyżej
    zera... tak 2-3 stopnie.

    --
    DJ

  • 9. Data: 2009-10-14 18:21:26
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 20:15:43 +0200, DJ napisał(a):

    > Wrocław - tylko deszczowo, i wieje jak diabli, temperatura powyżej
    > zera... tak 2-3 stopnie.

    U nas w kieleckiem obecnie "kole" zera :-(
    No to lece chyba te oleandry po ciemku znosić do piwnicy...
    --

    Ikselka.

  • 10. Data: 2009-10-14 18:51:34
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Czy u Was też świata nie widać??? Pada od rana!

    U mnie też pada a pomidorki, Polany i truskwki (Mirzanowe) nadal dojrzewają.
    :-))

    Z uśmiechami zimowej aurze prosto w nos
    Pozdrawiam pogodnie
    skryba