  • 31. Data: 2011-10-19 13:30:48
    Temat: Re: SSO - prośba o ocenę jakości prac
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
    news:j7jfgj$c56$1@opal.futuro.pl...
    > Aha no i ocieplenia murłaty też zanim zaczną kłaść membranę. Później nie
    > będzie jak wsadzić tam rąk.

    Powinienem spokojnie dać radę wepchnąć tam wełnę - jest miejsce.

  • 32. Data: 2011-10-19 14:31:13
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:j7mjbi$1sg$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja muszę się zmieścić w 350kzł :) Na SSO z więźbą poszło jakieś 110kzł,
    > ciekawe czy się zmieszczę w zaplanowanym budżecie...

    Wykończenie kosztuje więcej niż budowa. Dopiero się zacznie jak będziesz
    zamawiał drzwi, kafle, podłogi, instalacje.
    Mury to pikuś.

  • 33. Data: 2011-10-19 14:41:05
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    in message news:j7mhda$u8v$1@usenet.news.interia.pl...

    > Na mój chłopski rozum, to aby komin w pokoju nie był zimny, to należy go
    > ocieplić powyżej sufitu pokoju i również powyżej dachu.

    Dobra ale pamietaj, że w kominach wentylacyjnych robią się zimą cofki
    powietrza. Potrafi kilka dni wiać z wentylacji zamiast ciągnąć i żadne
    ocieplenie mające za zadanie ograniczyć promieniowanie cieplne nie działa.
    Mnie się wydaje, po tych kilku latach, że kominy wentylacyjne powinny być
    osobnym bytem odizolowanym od pomieszczeń i straty przez wypromieniowanie sa
    akurat niczym w porównaniu do zimowych cofek powietrza..
    Oczywiście ocieplić trzeba ale może lepiej było kupić kominki dachówkowe

    http://folnet.pl/grupa/wentylacja-dachowa/do-dachowk
    i-betonowej

    I od tego przez strych izolowaną rurą spiro

    Ja mam kilka tego typu dachówek ale ceramicznych i problem mostka nie
    istnieje.

  • 34. Data: 2011-10-19 14:43:50
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    in message news:j7mje8$21o$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
    >
    > Powinienem spokojnie dać radę wepchnąć tam wełnę - jest miejsce.

    Ale ni zrobisz inspekcji po robotnikach, bo da się na ślepo wkładać ręce ale
    niewiele widać, a każda zostawiona szpara to problem.
    ja bym styropianem okleił. Sama wełna nie izoluje. Musisz dać albo wełne
    elewacyjną powlekaną membraną albo styropian siatka klej

  • 35. Data: 2011-10-19 14:48:15
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    > Wykończenie kosztuje więcej niż budowa. Dopiero się zacznie jak będziesz
    > zamawiał drzwi, kafle, podłogi, instalacje.
    > Mury to pikuś.

    Nie taki znowu pikuś. To prawie jedna trzecia mojego budżetu.

    Jednak SSO można byłoby zrobić nieco taniej. Starałem się wyszukiwać jak
    najtańsze materiały, ale nie zawsze się da, jeśli w ciągu 6 tygodni powstaje
    cały SSO i człowiek często był stawiany pod ścianą. Pewne materiały musiały
    być prawie z dnia na dzień i nie było możliwości szukania okazji. Trzeba
    było brać co jest w najbliższym składzie. Ale głównie to dotyczyło małych
    zakupów, typu 5kg gwoździ, paczka styropianu itd.

  • 36. Data: 2011-10-19 14:54:39
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    > Ale ni zrobisz inspekcji po robotnikach, (...)

    Będę to robił samemu.

  • 37. Data: 2011-10-19 14:56:01
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:j7jjq0$59b$1@usenet.news.interia.pl...
    > A czemu nie wełna na szczyty?

    Kiki, ponawiam pytanie. Czemu styropian a nie wełna na szczyty?

  • 38. Data: 2011-10-19 15:06:03
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    in message news:j7mnvf$8ul$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > szukania okazji. Trzeba było brać co jest w najbliższym składzie. Ale
    > głównie to dotyczyło małych zakupów, typu 5kg gwoździ, paczka styropianu

    Ale cieszy mnie, że murowałeś z gazobetonu na cienkie klejone fugi. Ta
    koncepcja wieńca na szczytach mi się ogólnie nie podoba ale skoro
    przemyślałeś to i jest tam 18cm styropianu to będzie ok.
    Byle ci się gdzieś nieodspoiło coś od czegoś w ociepleniu i nie czacżęły
    tamtędy prłynąć strugi powietrza.
    może daj na te szczyty siatkę ale ją zostaw z pół metra na zewnątrz niech
    wisi. jak będą kleić elewację do górne styropiany przykleją na pianę a na
    końcu tymi zwisającymi siatkami zamkną jakoś?

  • 39. Data: 2011-10-19 15:06:54
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    in message news:j7mobf$9j6$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
    >
    > Będę to robił samemu.

    To inna sprawa hehe :-)

  • 40. Data: 2011-10-19 15:08:24
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    in message news:j7moe1$9mg$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > wiadomości news:j7jjq0$59b$1@usenet.news.interia.pl...
    >
    > Kiki, ponawiam pytanie. Czemu styropian a nie wełna na szczyty?

    Nie wiem :-) Tańszy jest i nie namaka. Szczelnieszy - wiatroizoluje
    totalnie.

    Wełna nasiąka