  • 1. Data: 2010-08-21 14:49:28
    Temat: SZLAM usunac z pralki czym?
    Od: "Majka" <m...@o...pl>

    Czym usunac z pralki ewentualny szlam jaki powstaje z opadajacego,
    rozpulchnionego, nierozpuszconego proszku?
    Jakim tanim sposobem (jak kwasek zamiast drogich preparatów) ten ewentualny
    szlam rozpuscic?

    Kamien z pralki usuwam 1 lub 2 razy do roku kwaskiem cytrynowym (pusta pralka,
    cykl 95°C). Na szlam nie mam pomyslu.

    Mam wrazenie, że rzeczy po praniu nie sa dobrze wyplukane. Kazde wirowanie
    pojawia sie woda "mleczna" na szklanych drzwiczkach pralki, i same rzeczy
    pachną ZBYT mocno proszkiem.

    Uzywam markowych proszkow, Wizir/Ariel/Persil (choc z polskim kodem na 5...).

    Maja

  • 2. Data: 2010-08-21 16:02:50
    Temat: Re: SZLAM usunac z pralki czym?
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-08-21 16:49, Majka pisze:
> [...]
    > rozpulchnionego, nierozpuszconego proszku?
    > Jakim tanim sposobem (jak kwasek zamiast drogich preparatów) ten ewentualny

    Puścić kilka pustych prań może pomoże.

  • 3. Data: 2010-08-22 04:31:31
    Od: "kika" <w...@w...pl>

    Dwa prania. Do pierwszego dodaj szklankę sody oczyszczonej i nastaw na
    najwyższą temperaturę. Drugie pranie 1 szklanka octu i najwyższa
    temperatura. Po tych zabiegach pralka będzie czysta. takie czyszczenie
    pralki należy powtarzać co kilka miesięcy.