  • 101. Data: 2023-04-29 18:59:24
    Temat: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.04.2023 o 17:31, heby pisze:

    > Tych od sprzedawania samolotów czy środków na powiększanie? Swoją droga
    > nie sądziłem, że to sprzedawali kiedyś na plażach.

    Myślałem że włączysz linka do YT. (na samym dole)

    Starzy ludzie powiadali
    Że chachary wyzdychali
    A chachary żyją
    I gorzałę piją
    Z góry spoglądają
    Wszystko w nosie mają
    Lata baba jak ta pszczoła
    Błyszczy w słońcu dupa gola
    A chachary itd
    Gdy chłopaków polubiła
    To już majtek nie nosiła
    A chacharyitd
    Jak podwiało jej spódniczkę
    Pokazała chłopcom piczkę
    A chacharyitd
    Każdy wie że stara piczka
    Jest najlepsza dla prawiczka
    A chacharyitd
    Gdyby cipka była z uszkiem
    Każdy by z niej pijał duszkiem
    A chachary
    Od marszałka do rekruta
    Obciągała wszystkim druta
    A chachary
    Burdel w wojsku im zrobiła
    Ale wszystkim dogodziła
    A chachary
    Chociaż wielu ja pieprzyło
    Nic jej w majtkach nie ubyło
    A chachary
    Wszyscy brali ją jak chcieli
    A mąż tylko przy niedzieli
    A chachary
    Babę pieprzysz babę słodzisz
    Babie nigdy nie dogodzisz
    A chachary
    Jedna baba drugiej babie
    Wsadziła do dupy grabie
    A chachary
    Każdy rolnik postępowy
    Sam zapładnia swoje krowy
    A chachary
    Każda krowa postępowa
    Rolnikowi dać gotowa
    A chachary
    Moja ciotka z Ciechocinka
    Robi siusiu co godzinka
    A chachary
    Co godzinka co momencik
    Bo ma stary instrumencik
    A chachary
    A mój dziadek był fryzjerem
    Golił gości glanz-papierem
    A chachary
    A mój wujek spod Sosnowca
    Strąciłręką odrzutowca
    A chachary

    https://teksciory.interia.pl/tradycyjne-biesiadne-ch
    achary-tekst-piosenki,t,592800.html
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 102. Data: 2023-04-29 18:59:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/04/2023 18:55, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Zenuś użył fragmentu tekstu z piosenki/wierszyka na zasadzie:
    > "A ja mam w domu słonia na łańcuchu" Znaczy zazdraszcza i nie daje wiary
    > w to co masz.

    Ciekawe dlaczego zawarł tam podtekst seksualny. On albo o chujach gada,
    albo o dziurach w dupie. Od lat.

    Zastanawiajace.

  • 103. Data: 2023-04-29 19:01:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 29 kwietnia 2023 o 18:56:26 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > >

    > Zenuś użył fragmentu tekstu z piosenki/wierszyka na zasadzie:
    >
    > "A ja mam w domu słonia na łańcuchu" Znaczy zazdraszcza i nie daje wiary

    Raczej ze poza przechwałkami popisujący się nie ma nic do pokazania.

  • 104. Data: 2023-04-29 19:02:02
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/04/2023 18:59, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Myślałem że włączysz linka do YT. (na samym dole)

    Może załącz detektor sarkazmu. Rozładował się.

  • 105. Data: 2023-04-29 19:04:20
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/04/2023 19:01, Zenek Kapelinder wrote:
    > Raczej ze poza przechwałkami popisujący się nie ma nic do pokazania.

    Mówisz o tym kolesiu z 10% najlepszego IQ co zamaist coś pokazać, w
    kółko linkuje gównobrednie z netu albo przepowiada przyszłość z własnych
    urojeń? Bo się pobugiłem komu i na co odpowiadasz.

  • 106. Data: 2023-04-29 19:05:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Raczej ze poza przechwałkami popisujący się nie ma nic do pokazania.

    W dupie byłeś, gówno widziałeś. Nawet roweru mi zazdraszczasz :D

    Tak to jest, jak się jest przegranym staruchem, mieszka na poddaszu i
    zamiast karmić swoje konie, to się karmi gołębie i akumulatory :D

    Nic już więcej nie zobaczysz i nie zdobędziesz.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 107. Data: 2023-04-29 19:14:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 29 kwietnia 2023 o 19:04:32 UTC+2 heby napisał(a):
    > Mówisz o tym kolesiu z 10% najlepszego IQ co zamaist coś pokazać, w
    > kółko linkuje gównobrednie z netu albo przepowiada przyszłość z własnych
    > urojeń? Bo się pobugiłem komu i na co odpowiadasz.
    Bo ty tak ogólnie głupi jesteś. Masz jeden zwój mózgowy więcej niż koń. Żebyś przy
    myciu podłogi wody z wiadra nie wypijała.

  • 108. Data: 2023-04-29 19:17:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 29 kwietnia 2023 o 19:06:25 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > zamiast karmić swoje konie, to się karmi gołębie i akumulatory :D
    >
    > Nic już więcej nie zobaczysz i nie zdobędziesz.
    A po co mi coś więcej jak mam już wszystko co teraz chce mieć. To ty i inni macie
    nadzieję że wasze trumny będą miały kieszenie i że będziecie żyli po 80 lat.

  • 109. Data: 2023-04-29 19:22:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.04.2023 o 18:59, heby pisze:

    > Ciekawe dlaczego zawarł tam podtekst seksualny. On albo o chujach gada,
    > albo o dziurach w dupie. Od lat.
    >
    > Zastanawiajace.

    W tym przypadku, przerobienie oryginalnego tekstu, nie jest wskazaniem
    seksualnym i nie tyle wzrostu wuja, który ręką strąca odrzutowiec ale
    jego przyrodzenia.

    Nie od dziś wiadomo, że duży chuj znaczy więcej. Niektórzy kupują sobie
    drogi samochód jako namiastkę bo trudno im zrobić operację plastyczną :)
    Każdy posiadacz wielkiego chuja, który strąca odrzutowce jest obiektem
    pożądania, dla tych co mają małego siuraka :)

    Dobra, dosyć tego pierdolenia. Zenuś bardzo często nie potrafi
    zrozumieć, że ktoś ma lepiej, może więcej, ma kaprys czy inne takie,
    które dla niego są po za zasięgiem. Nawet jego fioł na temat mieszkań
    jest czystym zjebaniem. Niedoścignione własne...

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 110. Data: 2023-04-29 19:34:58
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/04/2023 19:14, Zenek Kapelinder wrote:
    > Bo ty tak ogólnie głupi jesteś.

    Nie wiem nawet czym sobie zasługuję na te komplementy i zaszczyty.

    > Masz jeden zwój mózgowy więcej niż koń. Żebyś przy myciu podłogi wody z wiadra nie
    wypijała.

    Mam od tego robota. Taki ze ściereczką, na baterie. Tak, że problem
    rozwiązany, można powiedzieć, mniej szablonowo.