  • 11. Data: 2012-01-30 18:48:51
    Temat: Re: Samochodowe webasto w sluzbie mieszkalnictwu ;)
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-01-29 10:22, Cezary Daniluk pisze:

    > Jeśli to std webasto to pracuje na ciśnieniu do ~2bar :)
    > Więc normalne ciśnienia panujące w instalacji grzewczej spokojnie
    > wytrzyma :)
    >
    > Pozdrawiam !

    Kiedyś zastanawiałem się nad podłączeniem DW50 do jednego kaloryfera w
    garażu + wypuszczenie spalin na zewnątrz.
    Ale tak jakoś gratów mi brakuje do zmontowania 1 sprawnej sztuki :)

    Pozdrawiam !

  • 12. Data: 2012-01-30 19:13:36
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-01-30 19:48, Cezary Daniluk pisze:

    > Kiedyś zastanawiałem się nad podłączeniem DW50 do jednego kaloryfera w
    > garażu + wypuszczenie spalin na zewnątrz.
    > Ale tak jakoś gratów mi brakuje do zmontowania 1 sprawnej sztuki :)

    Chyba zbyt ekonomiczne to nie będzie.

    Mam nagrzewnicę olejową więc zasada produkcji ciepła bardzo podobna.
    Używam na budowie i nawet coś przy obecnych mrozach działam - nagrzewa
    pomieszczenie błyskawicznie mimo otwartego okna (trzeba zapewnić
    wentylację) jednak spalanie też ma spore - około 1,5l/h więc koszt
    grzania spory.

    --
    M.

  • 13. Data: 2012-01-31 12:43:12
    Od: Czarek Daniluk <c...@g...com>

    On Jan 30, 8:13 pm, SkiMir <p...@M...onet.pl> wrote:

> [...]
    > pomieszczenie błyskawicznie mimo otwartego okna (trzeba zapewnić
    > wentylację) jednak spalanie też ma spore - około 1,5l/h więc koszt

    Akurat to co myślałem podłączyć w obieg 1 kaloryfera ma zbiornik
    wbudowany na 30minut pracy z pełną mocą 5kW - myślę że po 30 minutach
    kotłowania zagrzałby kaloryfer żeberkowy do przyzwoitej temperatury :D
    Można mu zadać i OO więc będzie taniej :)

    Pozdrawiam !