  • 31. Data: 2016-03-17 10:16:08
    Temat: Re: Samozamykacz do furtki
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 16 marca 2016 21:45:26 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > właśnie wróciłem z "trasy"- coś ponad 700km przejechanych dzisiaj. Coś w tym jest
    co piszesz. Wcześniej na to uwagi nie zwracałem ale dzisiaj w ramach walki z nudą
    temat obserwowałem;)

    Tak to juz jest - wmow sobie ze posiadacze focusow jezdza jak dziadki i zacznij
    obserwowac - nagle zauwazysz duzo "dziadkow" w focusach ;)

    A co do BMW to coz - marka ktora robi mega dobre samochody z napedem na tyl,
    z reguly nawet najnizsze wyposazenie to juz tzw. "full wypas", no i praktycznie
    nie ma slabych silnikow. Dlatego owszem - starsze modele dresy sobie upodobaly.
    Ale co z tego? Zobacz lepiej kto jezdzi nowymi BMW. Dresy? No raczej dresa
    nie stac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2016-03-17 10:20:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 09:34:42 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Dociągnie furtkę do końca, nawet, jak samozamykacz nie da rady i >chyb jest na
    sprężynę.

    Drogie ustrojstwo.
    Chyba problem rozwiązałem. Problemem było to że zima samodomykacz "nie miał siły"
    przepchnąć języczka od furki za elektrozaczep. Oczywiście można śrubką zwiększyć
    siłę zamykania ale wtedy furtka trzaska jak drzwi w BMW;)
    Zamówiłem elektrozaczep tzw "z pamięcią" czyli po otwarciu fuyrtki elektrozaczep
    pozostaje w pozycji otwrtej dopiero jak furtka się domknie to elektrozaczepo się
    zamyka. Jeszcze nie montowałem ale wg mnie powinno to problem rozwiązać.

  • 33. Data: 2016-03-17 10:22:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-17 o 07:00, Kris pisze:
> [...]
    om>, "Adam Sz."

    > Jo

    Prawdziwy morski twardziel z Ciebie.

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2016-03-17 10:24:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 10:16:10 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    z nudą temat obserwowałem;)

    > Tak to juz jest - wmow sobie ze posiadacze focusow jezdza jak dziadki i zacznij
    > obserwowac - nagle zauwazysz duzo "dziadkow" w focusach ;)
    Ano tak jest. Ja żona miała forda Ka to jakby więcej ich na ulicy widziałem, jak
    zacząłem Multiplą jeździć to i Multipli więcej na ulicy widać;)

> [...]
    > nie ma slabych silnikow. Dlatego owszem - starsze modele dresy >sobie upodobaly.
    Ja tam aż tak dobrze się nie znam ale jak pisałem- autroo mojej byłej pracownicy
    wiecznie na warsztacie i kilkanaście tysi władowane w naprawę w niewiele ponad rok to
    ja dziękuję. Pewny nie jestme ale chyba E46 kombi, benzyna automat rocznik 2001 lub
    2002

    > Ale co z tego? Zobacz lepiej kto jezdzi nowymi BMW. Dresy? No >raczej dresa nie
    stac :)
    Dziadków w kapeluszach w beemkach będę wypatrywać teraz;)

  • 35. Data: 2016-03-17 10:34:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-17 o 10:16, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > Ale co z tego? Zobacz lepiej kto jezdzi nowymi BMW. Dresy? No raczej dresa

    To samo bylo ze starymi BMW. Dresy nie kupowaly ich przeciez w salonie
    kiedy byly nowe. Cos jednak w tym jest, ze najwieksza liczba poglowia
    inteligentnych inaczej jezdzi akurat BMW. Mniejszosc gminna, ktora
    uznaje, ze BMW w okolicy juz duzo, wybiera jakiegos "audiczka" (pisownia
    oryginalna) 1,9 w tedeiku. Nie ma to nic wspolnego z tym czy te
    samochody sa dobre czy nie. Zreszta tylny naped w dzisiejszych czasach
    coraz czesciej traci na wartosci, bo i miejsc gdzie mozna go wykorzystac
    z kazdym rokiem coraz mniej. Zreszta jesli chodzi o trakcje to sa lepsze
    i tansze samochody jak ktos koniecznie tym chce sie podniecac.

    Pozdro.. TK

  • 36. Data: 2016-03-17 10:34:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 10:22:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Prawdziwy morski twardziel z Ciebie.
    Byłem nią w Pradze, w Niemczech pod duńska granica, raz do roku jakiś dalszy wypad w
    Polskę i raz na dwa/trzy miesiące właśnie trasa 2*350km mi wypada. Jeździ, nie psuje
    się, bardzo ekonomiczna w eksploatacji- czego mi więcej trzeba
    A Multiplę kupiłem bo kilka razy w roku zdarza się że w 6 osób jest potrzeba jazdy.
    Wcześniej miałem Galaxy- niby 7 osobowy ale te 2 ostatnie fotele to do normalnego
    podróżowania się nie nadawały, a i podłoga w 2 rzędzie podniesiona w stosunku do
    podłogi w pierwszym rzędzie więc komfort podróży nawet w 2 rzędzie foteli fatalny
    Galaxy i inne Alehambry odpadły więc została multipla- 6 wygodnie podróżuje. Dlatego
    kupiłem A że brzydki? Ja auto traktuje jako narzędzie- wygląd młotka czy innej
    wiertarki znaczenia dla mnie nie ma tak więc i wyglądem auta się nie przejmuje.
    Walory użytkowe przede wszystkim;)

  • 37. Data: 2016-03-17 10:43:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 10:24:52 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    ja dziękuję. Pewny nie jestme ale chyba E46 kombi, benzyna automat rocznik 2001 lub

    No coz - te samochody robia b. duze przebiegi - jak kupila od niemca co za nim
    plakal jak sprzedawal, a faktycznie miala pol miliona km nakulane to sie
    mogla sypac :) Polowa moich znajomych jezdzi bmw i nikt nie narzeka. Ja
    tez mam e46 kombi odkupione od kumpla - w sumie "mamy" ja 6 lat i w tym czasie
    wymienilem amortyzatory, akumulator, komplet hamulcow, gumy na wahaczu i
    tyle. Najechane w tym czasie z ponad 100 tys km. Moj wspolnik jezdzi E92
    z 2.0 R4 170KM i nawet ostatnio rozmawialismy o ew. zmianach - planowal
    X5 albo X6 ale ta obecna jezdzi na tyle bezawaryjnie i tanio (i spalanie i
    koszty eksploatacyjnie) ze narazie sobie ja raczej zostawi :) Takze wszystko
    zalezy co kupisz - wiadomo ze jest tez spora gama silnikow, ktore sie nie udaly
    ale takich po prostu unikasz :)

    > Dziadków w kapeluszach w beemkach będę wypatrywać teraz;)

    Zdziwisz sie ile ich :) I zacznij wypatrywac BMW ktore jezdza normalnie, nie
    rzucaja sie w oczy, uzywaja migaczy i przepuszczaja pieszych na pasach -
    zdziwisz sie ile ich jest.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2016-03-17 10:44:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 10:34:26 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > z kazdym rokiem coraz mniej. Zreszta jesli chodzi o trakcje to sa lepsze
    > i tansze samochody jak ktos koniecznie tym chce sie podniecac.

    Jakie? Tylni naped i lepsza trakcja.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2016-03-17 11:03:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-17 o 10:34, Kris pisze:
> [...]
    psuje się, bardzo ekonomiczna w eksploatacji- czego mi więcej trzeba

    Ja na przejechanie 500 czy wiecej kilometrow wole wygodny samochod.
    Wygodny znaczy taki, ktorym po przejechaniu tych 500 km wysiadam i
    czuje, ze kolejne 500 za chwile nie robi problemu. Takoz jezdzimy sobie
    w gorki np.. Wyjezdzamy rano i tego samego dnia po obiedzie jezdzimy na
    nartach do zamkniecia stoku bez marudzenia. Tak samo latem, dwie - trzy
    godzinki na weekend na mazurach w piatek po pracy. To samo zrobi sie
    kazdym innym, ale nie po kazdym chce sie jeszcze cos robic po np. 6-7
    godzinach jazdy.

> [...]
    innej wiertarki znaczenia dla mnie nie ma tak więc i wyglądem auta się nie przejmuje.

    A zebys Ty wiedzial czym ja sobie do roboty jezdze... Jak wioze corke do
    szkoly to mowi zebym za blisko wejscia nie podjezdzal. :-) No ale co
    poradzic, jak bezlitosna ekonomia nie pozwala zlomowac uzytkowych
    rzeczy, ktore nie generuja kosztow po przejechaniu 500 tys. kilometrow?
    Mam sobie kupic trendy "tedeika" w celu umawiania sie z mechanikiem na
    wymiany kolejnych elementow osprzetu silnika, tylko dlatego, ze
    ladniejszy? Chyba czlowiek w pewnym wieku zaczyna miec w du..ie
    udowadnianie czegos wszystkim w kolo.

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2016-03-17 11:07:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-17 o 10:44, Adam Sz. pisze:

    > Jakie? Tylni naped i lepsza trakcja.

    Subaru.

    Pozdro.. TK