  • 41. Data: 2016-03-17 11:32:57
    Temat: Re: Samozamykacz do furtki
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 11:02:59 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ja na przejechanie 500 czy wiecej kilometrow wole wygodny >samochod. Wygodny
    znaczy taki, ktorym po przejechaniu tych 500 km >wysiadam i czuje, ze kolejne 500 za
    chwile nie robi problemu.
    Nie żebym jakoś specjalnie namawiał ale pożycz od sąsiada multiple i przetestuj;)
    Wygodne jest. No i dodatkowo ja mam coś koło 2m wzrostu więc w byle g...o się nie
    mieszczę
    >Takoz jezdzimy sobie w gorki np.. Wyjezdzamy rano i tego samego >dnia po obiedzie
    jezdzimy na nartach do zamkniecia stoku bez >marudzenia.
    My podobnie tylko ja mam taki dziwny zwyczaj że nocą wole jechać tak aby z rana być
    na miejscu. Pozostali nie protestują więc najczęściej dojazdy nocne a od rana
    zwiedzanie czy tam co. Nart niestety nie używamy;)

    > Tak samo latem, dwie - trzy
    > godzinki na weekend na mazurach w piatek po pracy. To samo zrobi >sie kazdym
    innym, ale nie po kazdym chce sie jeszcze cos robic po >np. 6-7 godzinach jazdy.
    Mazury to czasami Mikołajki czy okolice Iławy(bo tam mam rodzinę)
    A woda to mam tu w okolicy multum kaszubskich jezior a i nad Bałtyk 2-3 godz jazdy
    rowerem
    > A zebys Ty wiedzial czym ja sobie do roboty jezdze... Jak wioze corke do
    > szkoly to mowi zebym za blisko wejscia nie podjezdzal. :-)
    To już teraz wiem czemu moja na wysiada na pobliskim szkole przystanku i nie chce
    żebym aż pod szkołę podjeżdżał;)
    >No ale co
    > poradzic, jak bezlitosna ekonomia nie pozwala zlomowac uzytkowych
    > rzeczy, ktore nie generuja kosztow po przejechaniu 500 tys. >kilometrow?
    U mnie na liczniku jest niby 280tys ale kto wie czy ktoś tam wcześniej nie grzebał.
    > Chyba czlowiek w pewnym wieku zaczyna miec w du..ie
    > udowadnianie czegos wszystkim w kolo.
    Nic dodać nic ująć

  • 42. Data: 2016-03-17 12:07:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-17 o 11:32, Kris pisze:
> [...]
    Wygodne jest. No i dodatkowo ja mam coś koło 2m wzrostu więc w byle g...o się nie

    Nie przecze, nie przecze, acz wygode postrzegam szerzej niz tylko wygoda
    fotela. Nie krytykuje Multipli, choc akurat w przypadku tego samochodu
    zdaje sie, ze nie musze do niego wsiadac zeby wiedziec, ze mi nie
    pasuje. Zdecydowanie bardziej pasuje mi jezdzenie czyms w rodzju
    hitlerowskiego bunkra z nisko osadzonym fotelem, niz czyms w rodzaju
    tramwaju z poczatku ubieglego wieku. Czyli dzisiejsza moda na Zafiry,
    Sharany, Sceniki nie jest dla mnie. W kazdym razie do wygody zaliczam to
    co mnie malo meczy: cisza w sodku, latwosc wyprzedzania, skuteczne
    hamulce itp. Ostatnie wazne o tyle, ze nie wymaga maksymalnej
    koncentracji przez dlugi czas. Jak sie jezdzi nie jednym samochodem to
    oczywistym staje sie, ze te cechy nie tak czesto sie pokrywaja, ale to w
    sumie sprawy dosc indywidualne.

> [...]
    na miejscu. Pozostali nie protestują więc najczęściej dojazdy nocne a od rana

    Noca jest dobrze. Maly ruch, slonce nie grzeje, tylko na zwierzeta
    trzeba uwazac. Juz zloty dwadziescia poza autostrada bywa ryzykowne.

    > Nart niestety nie używamy;)

    Sprobuj kiedys, to fajna zabawa. Najlepsze jest to, ze meczysz sie bez
    wysilku. Jak nie lubie biegac, tak na nartach jak moge to jezdze calymi
    dniami a wieczorem nie doczekam do polnocy. Z tym, ze ja inaczej jak
    Adam. Nie wymagam zeby przede mna jezdzil ratrak. :-P

> [...]
    > A woda to mam tu w okolicy multum kaszubskich jezior a i nad Bałtyk 2-3 godz jazdy

    A no nie kazdy tak ma. Ale te 250km to nie Ukraina. Trzy godzinki i
    siedze w kajaku. :-)

    > To już teraz wiem czemu moja na wysiada na pobliskim szkole przystanku i nie chce
    żebym aż pod szkołę podjeżdżał;)

    Tez mi nie mowila, ale zonie powiedziala. :-)

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2016-03-17 12:22:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 12:07:52 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    >Czyli dzisiejsza moda na Zafiry,
    > Sharany, Sceniki nie jest dla mnie.
    A ja właśnie wolę te z siedzeniami jak kierowca autobusu czyli wysokimi. Lata temu
    jak mondeo miałem to tez tragedii nie było ale jak do galaxy się przesiadłem to
    później za autami z fotelami nisko już nie tęskniłem. I to właśnie tez było jedno z
    kryterium wyboru- wysokie fotele.
    > Noca jest dobrze. Maly ruch, slonce nie grzeje, tylko na zwierzeta
    > trzeba uwazac. Juz zloty dwadziescia poza autostrada bywa >ryzykowne.
    Tam złoty dwadzieścia od razu. Ze dwa lata temu do Kudowy się wybraliśmy i zamiast
    autostradą jak człowiek jechać to kierunek Słupsk- Poznań i dalej na Wrocław
    wybrałem. Taki jeden odcinek gdzieś między Słupskiem a Poznaniem to masakra. Średnio
    co 2 km na drodze rozjeżdżona kupa mięsa a na poboczach co kawałek świecące ślepia
    zwierzaków widać było. Szybciej jak 60/godz się nie odważyłem na tym odcinku.
    > Sprobuj kiedys, to fajna zabawa.

    Może kiedyś spróbuje
    Na niedaleko Amelka jest to tam pierwsze kroki poczynić mogę.
    żebym aż pod szkołę podjeżdżał;)
    > Tez mi nie mowila, ale zonie powiedziala. :-)
    Oprócz zimy kłopotu nie ma bo rowerem jezdzi

  • 44. Data: 2016-03-17 12:31:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 11:07:22 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Subaru.

    Drozsze i brzydkie. Zadne subaru mi sie nie podoba - sa okropne :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 45. Data: 2016-03-17 12:54:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-17 o 12:22, Kris pisze:
> [...]
    później za autami z fotelami nisko już nie tęskniłem. I to właśnie tez było jedno z

    Znam sporo ludzi ktorzy cenia sobie taka pozycje. Ja probowalem kilka
    razy. Mimo, ze wiecej widac, nieco latwiej wyprzedzac to jednak nie dla
    mnie.

> [...]
    zwierzaków widać było. Szybciej jak 60/godz się nie odważyłem na tym odcinku.

    A no wlasnie. Pal licho jak ma sie do przejechania 100km, ale jechac 500
    60/h to przestaje byc zabawne. Niedaleko mnie na kawalku autostrady w
    okolicy Minska Mazowieckiego zginela rodzina. Los przeszedl sobie przez
    siatke odgradzajaca ten kawalek autostrady. Po tym zdarzeniu podnosili
    wyzej. Tragedia ze zwierzetami w tej chwili. Pare lat temu chwile
    doslownie przede mna facetowi przed samochod wylazl tez los. Dach oparl
    sie na zaglowkach. Tragiczny widok. Dojechalem jak wychodzili z
    samochodu i otrzepywali sie ze szkla. Szczescie, ze nikomu nic sie nie
    stalo poza biednym losiem niestety.

    > Może kiedyś spróbuje
    > Na niedaleko Amelka jest to tam pierwsze kroki poczynić mogę.

    Ta?
    http://www.nartyamalka.pl/

    żebym aż pod szkołę podjeżdżał;)
    > Oprócz zimy kłopotu nie ma bo rowerem jezdzi

    :-D

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2016-03-17 13:06:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-17 o 12:31, Adam Sz. pisze:

    > Drozsze i brzydkie. Zadne subaru mi sie nie podoba - sa okropne :D

    Ale jak jezdzi...

    Zima kontrola trakcji w takim E46 to jakis dramat. Za to Subaru po
    prostu jezdzi.
    Pamietam taz jakis program TV jak to x3 pojechali w teren. Naped na
    wszystkie kola, wodotryski, pstryczki na kierownicy, zadnego hipsterstwa
    w postaci wystajacych drazkow blokad dyferencjalu, czy podobnego muzeum
    techniki. Only czysta cyfrowa mysl techniczna prosto z Bayerische
    Motoren Werke. Pojezdzili tak pare minut, by podpiac to terenowe cos
    linka holownicza do normalnego samochodu. Pomyslalem, ze to super sprzet
    dla fryzjerek.
    Tak wiec, wyglada fajnie, jezdzi fajnie, ale bez przesady z tym zachwytem.

    Pozdro.. TK

  • 47. Data: 2016-03-17 13:39:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 12:54:08 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ta?
    > http://www.nartyamalka.pl/
    Ta

  • 48. Data: 2016-03-17 14:02:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-17 o 13:39, Kris pisze:
    > Ta

    No. A po nowym roku takie cos:

    https://www.youtube.com/watch?v=n-ytHkMceew&ebc=ANyP
    xKoAHztO8eTReQ-E8B_mf7RfwkfJGLxlYulA77Hh81RIlUVbEC8i
    4o_IpOswLoyp4PLSjDLjHmT7OYRMLOvttIGLK9d1_w

    Pozdro.. TK

  • 49. Data: 2016-03-17 14:18:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 14:02:49 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > No. A po nowym roku takie cos:
    >

    > https://www.youtube.com/watch?v=n-ytHkMceew&ebc=ANyP
    xKoAHztO8eTReQ-E8B_mf7RfwkfJGLxlYulA77Hh81RIlUVbEC8i
    4o_IpOswLoyp4PLSjDLjHmT7OYRMLOvttIGLK9d1_w
    Jak mnie wciągnie ta zabawa to kto wie;)

  • 50. Data: 2016-03-17 15:44:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 12:07:52 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > dniami a wieczorem nie doczekam do polnocy. Z tym, ze ja inaczej jak
    > Adam. Nie wymagam zeby przede mna jezdzil ratrak. :-P

    To jestes dziwnym narciarzem :) Bo dla narciarza sztruksik to jest najlepsze,
    co moze byc:

    http://www.skiforum.pl/uploads/monthly_03_2013/post-
    811-1381152600,9383.jpg

    Muldy spoko - czasem lubie - trzeba jezdzic mocno technicznie i troche sie
    ograniczac z predkoscia zeby nie wyladowac w szpitalu, no i nogi bola bardziej
    na drugi dzien ale sztruksik to jest to, co tygryski lubia najbardziej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.