  • 51. Data: 2016-03-17 16:31:22
    Temat: Re: Samozamykacz do furtki
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-17 o 15:44, Adam Sz. pisze:

    > To jestes dziwnym narciarzem :) Bo dla narciarza sztruksik to jest najlepsze,
    > co moze byc:
    >
    > http://www.skiforum.pl/uploads/monthly_03_2013/post-
    811-1381152600,9383.jpg

    Gdyby tak bylo to nie byloby tego:

    http://www.bodyinfo.pl/jazda-na-nartach-freeride-poc
    zuj-sie-naprawde-wolny.a2077

    https://www.youtube.com/watch?v=0kh1FLHH1O4

    oraz:

    http://www.skalnik.pl/skituring-narty.html

    Ty mieczak jestes a nie ja dziwny narciarz. :-P

    > Muldy spoko - czasem lubie - trzeba jezdzic mocno technicznie i troche sie
    > ograniczac z predkoscia zeby nie wyladowac w szpitalu, no i nogi bola bardziej
    > na drugi dzien ale sztruksik to jest to, co tygryski lubia najbardziej :)

    Nie mam nic przeciwko, ale nie biadole jak niektore bywalczynie budek z
    hotdogami na stoku, kiedy warunki sa gorsze. Muldy, czy sypki snieg na
    plusie stanowia wyzwanie. Zmusza do koncentracji, czegos uczy i pokazuje
    braki techniki. Nie mam nic przeciwko tzw. kiepskim warunkom, tym
    bardziej, ze prawie tylko takie byly w tym sezonie. Prawie kazdego dnia
    trzeba bylo jezdzic inaczej. Wieczorem halny, zmrozony snieg i lod, a
    nastepnego dnia w poludnie zsuwajace sie mokre cos, by znow wieczorem
    sniegu bylo wszedzie po pachy. Na twardych muldach mozna fajnie
    poskakac. Jak sie chce pojezdzic to sie nie biadoli tylko jezdzi. Czasem
    troche wolniej.

    Pozdro.. TK

  • 52. Data: 2016-03-17 19:21:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 10:34:26 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    jest co piszesz. Wcześniej na to uwagi nie zwracałem ale dzisiaj w ramach walki z
    nudą temat obserwowałem;)

    > To samo bylo ze starymi BMW. Dresy nie kupowaly ich przeciez w salonie
    > kiedy byly nowe. Cos jednak w tym jest, ze najwieksza liczba poglowia
    > inteligentnych inaczej jezdzi akurat BMW.
    Obiektywnie, bezstronnie;)
    https://www.google.pl/search?q=kierowca+bmw+otr%C4%8
    5ci%C5%82&ie=&oe=#q=kierowca+bmw+potr%C4%85ci%C5%82

  • 53. Data: 2016-03-17 20:12:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-17 o 19:21, Kris pisze:

> [...]
    > Obiektywnie, bezstronnie;)
    > https://www.google.pl/search?q=kierowca+bmw+otr%C4%8
    5ci%C5%82&ie=&oe=#q=kierowca+bmw+potr%C4%85ci%C5%82

    Kliklem na linka a tu wyswietla mi sie takie cos:

    https://www.google.pl/search?q=kierowca+bmw+otrącił&
    ie=&oe=#q=kierowca+fiata+multipla+potr%C4%85ci%C5%82

    ;-)
    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2016-03-17 20:26:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 20:12:42 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > https://www.google.pl/search?q=kierowca+bmw+otrącił&
    ie=&oe=#q=kierowca+fiata+multipla+potr%C4%85ci%C5%82

    Wiadomości TVP obiektywizmu powinny się od nas uczyć;)

  • 55. Data: 2016-03-17 20:27:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 19:21:22 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Obiektywnie, bezstronnie;)
    > https://www.google.pl/search?q=kierowca+bmw+otr%C4%8
    5ci%C5%82&ie=&oe=#q=kierowca+bmw+potr%C4%85ci%C5%82

    Ale ze co? Wpisales BMW w tytule - to co ma wyskakiwac jak nie BMW?

    https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=5QTrVtfVEsav8wfZ
    2prwAw&gws_rd=ssl#q=kierowca+fiata+potr%C4%85ci%C5%8
    2

    To ma byc jakis dowod? Bicz plissss :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 56. Data: 2016-03-17 20:28:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 20:12:42 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kliklem na linka a tu wyswietla mi sie takie cos:

    A mi sie pokazalo:

    http://memytutaj.pl/potracil-multipla-kierowca-zmarl
    -ze-wstydu-a-pieszy-do-konca-zycia-bedzie-mial-logo-
    multipli-na-czole-119352

    ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 57. Data: 2016-03-17 20:31:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 16:31:22 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > oraz:
    > http://www.skalnik.pl/skituring-narty.html
    > Ty mieczak jestes a nie ja dziwny narciarz. :-P

    Ale nie porownuj freeride - jazdy po dziewiczych sciezkach na swiezym sniegu
    do jezdzenia po muldach na stoku no prosze Cie :-) Jedno z drugim ma tyle
    wspolnego co krzeslo elektryczne z fotelem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 58. Data: 2016-03-17 22:39:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-17 o 20:31, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > do jezdzenia po muldach na stoku no prosze Cie :-) Jedno z drugim ma tyle
    > wspolnego co krzeslo elektryczne z fotelem ;)

    Odnioslem sie tylko do sztruksiku jako najlepszego co moze byc dla
    narciarza. Jak widac narciarstwo to nie tylko ratrak. ;-) A muldy
    bywajace prawie zawsze tylko gdzies na samym dole stoku, moim zdaniem sa
    wpisane w narciarstwo "stokowe". Mozna zyc wg. nich i kupowac tylko
    jazdy poranne a mozna zyc razem z nimi i jezdzic kiedy pasuje. Ja akurat
    lubie wieczorem. Kazdy robi jak uwaza. Mozliwosci sa a ja zwyczajnie nie
    widze w nich jakiegos problemu, z narzekaniem na bol nog wlacznie.
    Jestem co najwyzej nieco zdziwiony, ze czlowiek jezdzacy na nartach
    kilka lat i majacy tak blisko do wielu stokow moze robic z tego problem.
    Przywyklem raczej do widoku ludzi "stamtad", ze praktycznie warunki nie
    maja dla nich zadnego znaczenia. Lod, sztruksik, czy topiacy-sypki sie
    snieg nie powoduje, ze przestaja jezdzic lekko jakby urodzili sie w
    nartach. To raczej ja powinienem gwiazdorzyc-chlop z nizin spedzajacy
    tydzien-dwa na stoku w sezonie. Ludzie z gor zaliczaja po 70 dni, wiec
    nie wiem jak mozna narzekac na jakies muldy jak mlody kierowca na jazde
    wieczorem, czy w deszczu?

    Pozdro.. TK

  • 59. Data: 2016-03-17 23:18:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 22:39:50 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > wiec
    > nie wiem jak mozna narzekac na jakies muldy jak mlody kierowca na jazde
    > wieczorem, czy w deszczu?

    To jest tak jak z samochodem - jak sie przyzwyczaisz do wygodnego z klima
    i podgrzewanymi fotelami to nastepnego gorszego juz nie kupisz. Analogicznie
    jak przyzwyczaisz sie do jazdy po rownym stoku - muldy zaczynaja przeszkadzac.
    Muldy to nic fajnego ani dobrego - niszcza szybciej sprzet i kolana, powoduja,
    ze nie mozna sie rozpedzic i jest duuuuuzo latwiej o kontuzje.

    Odkad bylem w Trzech Dolinach we Francji (600km tras przygotowanych tak, ze
    kopara opada) to tesknie do takich warunkow. Rok temu w Bialce przez krotki
    czas byly podobne i bylo wspaniale. W tym roku mulda na muldzie, czyli
    sredni fun z jazdy. Nie wiem czemu nie robia przerwy popoludniu (np. 16-17)
    na uporzadkowanie stoku ratrakami przed wieczorna jazda. Akurat jak sa muldy
    to tez wole jezdzic wieczorem bo je lepiej widac (swiatla swiecace z boku
    powoduje, ze muldy rzucaja cien i znacznie lepiej je widac niz w dzien przy
    napierniczajacym w gogle sloncu :)

    BTW. Tak w ogole to ja jezdze na desce nie na nartach ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2016-03-18 00:02:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-17 o 23:18, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > Muldy to nic fajnego ani dobrego - niszcza szybciej sprzet i kolana, powoduja,
    > ze nie mozna sie rozpedzic i jest duuuuuzo latwiej o kontuzje.

    Rozpedzic na dole stoku? Ja przed nimi hamuje i przejezdzam slalomem,
    albo na nich skacze. Fajna zabawa.

> [...]
    > powoduje, ze muldy rzucaja cien i znacznie lepiej je widac niz w dzien przy

    Ponoc nie ratrakuja, bo napowietrza sie snieg a przy dodatnich
    temperaturach trudniej utrzymac stok. Tak cos slyszalem. Poza tym w
    Alpach nie jezdzi sie wieczorem to i trasy rowniejsze.

    > BTW. Tak w ogole to ja jezdze na desce nie na nartach ;)

    No deska to podobno fun i nowoczesnosc. Zadnej trasy sie nie boi a na
    nartach to starocie jezdzi. :-)
    Zartuje. Ale moze przesiadz sie na narty jak na desce nie idzie?

    Pozdro.. TK