  • 21. Data: 2010-03-27 19:38:29
    Temat: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    >Moj czas jest darmowy. Wole cos robic w domu niz lezec na tapczanie.

    To przykre. Mój jest drogi.

    >Wykonczenie rzecz gustu, ale za roznice cen wole sobie co innego
    >zrobic/kupic.

    Twój wybór.

    >Jesli wolisz stolarzowi zaplacic to plac twoja kasa a stolarz i tak
    >analfabeta bedzie. Ja wole wydac kase w inny sposob.

    Twój wybór. Szkolnictwo w Polsce jest obowiązkowe i analfabetów u nas nie
    ma. Coś masz nie tak ze sobą?

    >Konstruktywna krytyka buduje w tym przypadku nic nie zbudowala.

    Bo się nie zgadza z twoim wyobrażeniem? Już ci napisali, że czuliby się jak
    w przychodni. Ja natomiast nie jestem w stanie odnieść się do czegoś takiego
    bez obrzydzenia. To jest moja prywatna opinia na grupie dyskusyjnej. Skoro
    umieszczasz tutaj zdjęcia to masz jakiś w tym cel. To nie jest grupa
    wzajemnej adoracji.

    >Rozumiem ze wolisz schody po pewnym czasie wylozone dywanikiem aby
    >czasem lakier sie nie zniszczyl.

    Lecz się chłopie, a nie domy buduj. Widać masz jakies problemy ze sobą.

  • 22. Data: 2010-03-27 19:49:36
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 8:38 pm, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > wzajemnej adoracji.

    > Lecz się chłopie, a nie domy buduj. Widać masz jakies problemy ze sobą.

    No mam problemy jak widze ze ludzie zapierdzielaja po 8 h dzienie po
    1500 PLN na mc. A koles za pare deseczek bierze 8 kPLN.
    Zdjecia pokazalem aby udowodnic kazdemu ze mozna za 4x mniej zrobic
    cos lepszego niz drewniane schodki.
    Oczywiscie kazdy ma inne poczucie estetyki. Ale z tego co pamietam z
    poprzedniej dyskusji wiekszosc byla przeciwna bo zle, nieladnie, ze
    wogole biednie etc.
    A ja teraz moge za zaoszczedzona kaske kupic ... hm cos fajniejszego
    niz deseczki do stąpania.
    .

  • 23. Data: 2010-03-27 19:58:51
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > No mam problemy jak widze ze ludzie zapierdzielaja po 8 h dzienie po
    > 1500 PLN na mc. A koles za pare deseczek bierze 8 kPLN.

    Mamy cos a'la wolny rynek.
    Nie ma przymusu pracować za 1500 zl tak samo jak nie ma przymusu brać u
    kogoś schody za 8kzl.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2010-03-27 20:00:32
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    >No mam problemy jak widze ze ludzie zapierdzielaja po 8 h dzienie po
    >1500 PLN na mc. A koles za pare deseczek bierze 8 kPLN.

    Zalatuje pokrzywdzonym przez kapitalizm komunistą. Wszyscy stolarze chcieli
    te 8 kzł? I pewnie bezczelni chcieli jeszcze tratlki dorobić, co?

    >Zdjecia pokazalem aby udowodnic kazdemu ze mozna za 4x mniej zrobic
    >cos lepszego niz drewniane schodki.

    Coś lepszego w twojej opinii. Mogłeś schody pomalować farbą do betonu to
    byłoby jeszcze szybciej i jeszcze taniej.

    >Oczywiscie kazdy ma inne poczucie estetyki. Ale z tego co pamietam z
    >poprzedniej dyskusji wiekszosc byla przeciwna bo zle, nieladnie, ze
    >wogole biednie etc.

    A ty budujesz dla innych czy dla siebie? Po co publikujesz te zdjęcia?

    >A ja teraz moge za zaoszczedzona kaske kupic ... hm cos fajniejszego
    >niz deseczki do stąpania.

    To sobie kup, tylko nie wrzucaj już zdjęć tych rzeczy jeśli nie chcesz
    komentarzy.

  • 25. Data: 2010-03-27 20:00:49
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci
    > dupa z Ciebie nie jasnowidz. BTW schody w kafelkach to bieda-szit.

    A tak z ciekawosci, mozesz rozwinac te mysl?
    Przem

  • 26. Data: 2010-03-27 20:05:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kudlaty wrote:

    > No mam problemy jak widze ze ludzie zapierdzielaja po 8 h dzienie po
    > 1500 PLN na mc.

    to niech sie coś nauczą robić...

    Wybacz ale za 1500 to chyba tylko ktoś na paleciaku jeździ albo w kiosku
    ogórki sprzedaje.

    > A koles za pare deseczek bierze 8 kPLN.

    ale wiesz jak sie robi schody? jak są zbudowane trepy? że trzeba jednak mieć
    wyposażony odpowiednio warsztat i jednak umieć drewno obrabiać?

    do układania płytek wystarczy w najlepszym przypadku solidna piła wodna z a
    3000 zł

    do produkcji schodów i innych meblowych bajerów, trzeba mieć lokal
    (warsztat) z przestrzenią na składowanie drewna, stół pilarki frezarki i
    inne narzęcia oraz przyżądy imho wyposażenie stolarzą to jakieś 20 000
    minimum.

  • 27. Data: 2010-03-27 20:14:31
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 9:00 pm, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    > A ty budujesz dla innych czy dla siebie? Po co publikujesz te zdjęcia?

    > To sobie kup, tylko nie wrzucaj już zdjęć tych rzeczy jeśli nie chcesz

    Nie jestem pokrzywdzony, raczej kozystam z przyjemnsci bycia
    kapitalista. Buduje dla siebie i jestem amatorem w branzy budowlanej.
    Ale jesli slysze ile kasy chca tzw fachowcy za prace ktora jest prosta
    jak 2+2 to normalnie mnie skreca, gdyz musialbym paru ludziom pensji
    nie wyplacic. Tak wiec sam zakasam rekawy i w wolnym czasie pracuje.
    Zdjecia umiescilem aby wszystkich niedowiarkow przekonac ze mozna w
    miare estetyczne i tania cos porzadnego wykonac. Moze nie jest to np
    takie cos http://www.evadesigns.com/pics/petit_palais_staircas
    e.jpg
    ale na moje potrzeby wystarczy, a ze jestem pragmatykiem i zyje
    skromnie to i schody nie musza byc jakies okazale.
    Zreszta z doswiadczenia widze ze im jest ktos bardziej zakompleksialy
    i przez Boga mniejszym rozumem obdarzony tym bardziej pokazowo chce
    zyc i przed obcymi wystawiac sie.
    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2010-03-27 20:16:41
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 6:40 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:f6636d8f-b073-45a2-87ab-8ef7d2705963@
    y17g2000yqd.googlegroups.com...

    q21g2000yqm.googlegroups.com...

    u22g2000yqf.googlegroups.com...

    > Tak, wydalem cale 480 tysiakow i mi portfel skreca teraz. A tak serio, dupa
    > z Ciebie nie jasnowidz. BTW schody w kafelkach to bieda-szit.

    hmm mowisz o kafelkach z marmuru bianco ?

  • 29. Data: 2010-03-27 20:35:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Kudlaty napisal:
    > zdjecia tutaj
    > http://picasaweb.google.pl/pawel.prusinski/Schody?fe
    at=directlink

    Czy moglbys rozrysowac i opisac schemat mocowania slupka poreczy?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 30. Data: 2010-03-27 20:36:44
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 9:05 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > (warsztat) z przestrzenią na składowanie drewna, stół pilarki frezarki i
    > inne narzęcia oraz przyżądy  imho wyposażenie stolarzą to jakieś 20 000

    Oczym ty mowisz. Myslisz ze w XVI wieku mieli frezarki do drewna. A
    meble,statki robili 100 razy lepsze niz obecnie. Stolarz teraz /mowie
    o mlodych/ to nawet hebla w reku nie miał. Tylko maszyny. A dłuto lub
    toporek do ciosania to w ksiazkach widzial. Ale kase to chce taka jak
    profesor. Sprzet to mozna nawet sobie kupic CNC na 5 osi ale obsluzyc
    to raczej tego nie obsluzy bo za cienki jest po zawodowce. Ale jakby
    pomyslal to ogniem, woda i maszynami prostymi tak drewno by obrobil ze
    kazdemu by szczeka opadla.
    Niektorzy stolarze to nawet po łuku nie tna bo maszyny nie maja,
    buahaha, z takich to raczej nic nie bedzie.
    A co tu mowic o gieciu, skrecaniu dech i innych sztukaterii. Np
    znajdz mi dobrego kołodzieja do bryczki ktora mam na oku. Bo ja
    takowego szukam i nikt nie jest mi w stanie kółek dorobic za w miare
    przyzwoita cene. Ale schody o trepach trapezowych lub prostokatnych to
    juz kazdy potrafi a madrzy sie jakby super specjalista byl.